ND antwoordt gelijk met een TD. Game not yet over, USC leads 20-14.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:01 schreef Guard het volgende:
Game over in South Bend, TD Trojans
Maar toch houdt ND het redelijk lang close. 27-14 USC nu.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:15 schreef Guard het volgende:
USC alweer first and goal, dit kan ND nooit bijhouden, geloof me
Een 1 loss Florida kan nog steeds de BCS title game halen, als ze de SEC title game maar winnen.quote:
Zonde van die dropped ball in de endzone, maar de Razorbacks maken er een echte game van. En dat zonder hun leading rusher.quote:
Niet echt. Tejada mist maar weer een FG..quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:47 schreef Guard het volgende:
Arkansas wil niet winnen of zo?
En nu een INT, het wordt weer spannend in South Bendquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:42 schreef Guard het volgende:
Irish scoren maar 14 punten achter, nog 11 min te spelen
goeie stream hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:51 schreef PirE het volgende:
[..]
En nu een INT, het wordt weer spannend in South Bend![]()
.
edit: en guard hoe bevalt het leven als streamer?
Ik kijk er soms 3 tegelijk, dat komt ook omdat ik niet graag naar re-runs kijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:54 schreef Guard het volgende:
[..]
goeie stream hoor
twee games tegelijkertijd kijken is lastig af en toe
En TD Irish
Ik kijk toch wel graag delayed naar de true HD releases van TYT van big gamesquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:57 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kijk er soms 3 tegelijk, dat komt ook omdat ik niet graag naar re-runs kijk..
Zodra ik de uitslag weet vind ik er weinig meer aan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kijk toch wel graag delayed naar de true HD releases van TYT van big games
Meestal probeer ik unspoiled te kijken, en vaak lukt dat.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Zodra ik de uitslag weet vind ik er weinig meer aan.
Volgens mij welquote:
Tja ik ben toch nog wakkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:26 schreef The_Playmaker het volgende:
En nou Georgia Tech-Virginia Tech!
Tja Delaware State... maar goed dat dachten ze twee jaar gelden ook van Appalachian Statequote:Op zondag 18 oktober 2009 02:54 schreef popolon het volgende:
Ohio State, verliezen van 1-5 Purdue.
Wolverines ook een aardige overwinning, 63-6
quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:59 schreef popolon het volgende:
Het verlies van 'THE' Ohio State is leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |