Schaf die achterlijke regel toch gewoon af en laat die jonge spelers toch een beetje emotie tonen na het scoren.quote:The Southeastern Conference said Monday that Georgia receiver A.J. Green should not have been penalized for unsportsmanlike conduct after his late touchdown against No. 4 LSU, a flag that cost the Bulldogs crucial yards on the ensuing kickoff.
Georgia had to kick off from its own 15, and Trindon Holliday returned it 40 yards into Bulldogs territory. Two plays later, Charles Scott broke off a 33-yard run that gave the Tigers a 20-13 victory.
Rogers Redding, the SEC’s coordinator of officials, said a video review of the play from a different angle than the official had showed Green didn’t do anything improper after making a brilliant catch on a 16-yard touchdown pass, which gave Georgia a 13-12 lead with 1:09 remaining.
Maar gelukkig kunnen we zondagochtend om 07:30 naar een herhaling van Florida @ LSU kijkenquote:18:00 - Auburn at Arkansas - College Football
21:30 Alabama at Mississippi - College Football
01:00 LA Dodgers at St. Louis - NLDS Game 3 - MLB
03:30 Philadelphia at Colorado - NLDS Game 3 - MLB
Dat was al duidelijk na die 1e sackquote:
In ieder geval niet vernederd zoals vorig jaar en ik had er ook niet op gerekend dat LSU zou winnen daarvoor is de offense te zwak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 04:53 schreef kidkash19 het volgende:
Oe nu kan het nog spannend worden
-edit- maar goed ze moeten nu 95 yards overbruggen
Zeg maar dag miljoenen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:22 schreef The_Playmaker het volgende:
En Bradford alweer geblesseerd...
Beide defenses zijn toch lekker bezig vandaagquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:15 schreef PirE het volgende:
Vorige week alleen maar SEC gekeken, na 3 plays weet ik alweer waarom ik niet graag naar Big 12 games kijk, ik zit me elke keer dood te ergeren aan het gebrek aan defense
De refs weten het ook ff niet meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:35 schreef Guard het volgende:
LOL big play... maar dat wordt een touchback.
Of toch Texas ball
OSU staat voorlopig nog achter met 23-7quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:24 schreef Guard het volgende:
Ik hoop wel dat de Longhorns winnen, anders komen de one-loss teams weer in beeld voor de title game
USC![]()
Ohio State![]()
Waarschijnlijk teveel naar Romo - Witten gekekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:50 schreef The_Playmaker het volgende:
McCoy staat ff belabberd te spelen. Hij zoekt ook alleen maar naar Shipley, zo voorspelbaar....
Driemaal is scheepsrecht. Hij was al twee eerder goed weggekomen met een possible INT...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef PirE het volgende:
Lekkere throw net van redneck McCoy....
heb je een stream?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:21 schreef PirE het volgende:
Nette fake van ND
http://nl.justin.tv/lonewolf10quote:
Tebow heeft welgeteld 1 hele drawplay gehad deze game, voor de rest was het door pressure waardoor hij moest gaan lopen met de bal of een read play.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Leuk en aardig al die draw plays met Tebow, maar soms staan zijn WR's gewoon totaal vrij en dan rent hij nog met de bal. Tja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |