hehequote:
SC's en kliekjesvorming zijn ronduit kut. Concurrentie is er toch wel weinig, als je een ONZ/KLB'er bent.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wél? SC's zijn eigenlijk nooit leuk.
Concurrentie maakt het spel leuk.
Ja, ik heb best wel één en ander leuks te bieden. Daar kan je je concurrerende efebofielen mee afleiden, bijvoorbeeld.
oh, ik zie dat je wordt vergezeld in dit topic door Siniti.
Wtfquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Zo, eindelijk op 20 minuten van de film.
Kom ik nu pas achter.quote:De naam zirkoon komt van het Perzische woord 'zargon' dat 'goudkleur' betekent.
What the...quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Zo, eindelijk op 20 minuten van de film.
De ONZ SC is ook best leuk hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
SC's en kliekjesvorming zijn ronduit kut. Concurrentie is er toch wel weinig, als je een ONZ/KLB'er bent.
Bij jou zijn de dames allang legaal, volwassen en onafhankelijk, toch?
Ik ook!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
Heuj hij had het over jou ik ben nog te jong voor efebofielie!
quote:
Sinds ik ONZ uit mijn index en AT hebt verwijderd, kan ik helaas niet meer genieten van die olijke SC. Wat een gemis is het, eigenlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De ONZ SC is ook best leuk hoor.
In mijn subforum werkt de SC ook niet, hij loopt al meerdere jaren, maar niemand wil eraan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
SC's en kliekjesvorming zijn ronduit kut. Concurrentie is er toch wel weinig, als je een ONZ/KLB'er bent.
Bij jou zijn de dames allang legaal, volwassen en onafhankelijk, toch?
Kut kan hem niet vinden op nieuwsgroepenquote:
Lekker milfs ook. Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sinds ik ONZ uit mijn index en AT hebt verwijderd, kan ik helaas niet meer genieten van die olijke SC. Wat een gemis is het, eigenlijk.
Neen,quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zit je naar The Big Bang Theory te kijken, ofzo?
Jij modereert FOT was het niet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In mijn subforum werkt de SC ook niet, hij loopt al meerdere jaren, maar niemand wil eraan.
Ja, maar voor FOK! wil ik een uitzondering maken.
Ik ben gaan kijken.quote:
Een SC in B&H? Nooit gezien,quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:45 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In mijn subforum werkt de SC ook niet, hij loopt al meerdere jaren, maar niemand wil eraan.
Ja, maar voor FOK! wil ik een uitzondering maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |