Loslopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zat zo rond te kijken op het hele forum en toen zag ik een topic met gezelligheid én jij was de laatste die reageerde, dus ik moest klikken.
Komt nog eens bij dat ik heb vernomen dat hier 17-jarige meisjes in dit topic loslopen..
kusjekroel klinkt altijd verkeerd.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Loslopen
Jij ziet ze vast, aan een ketting ?!
Ik tem ze.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Loslopen
Jij ziet ze vast, aan een ketting ?!
Dit is wel de leukste SC. Of was. Of is. Is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik zat zo rond te kijken op het hele forum en toen zag ik een topic met gezelligheid én jij was de laatste die reageerde, dus ik moest klikken.
Komt nog eens bij dat ik heb vernomen dat hier 17-jarige meisjes in dit topic loslopen..
kusjekroel klinkt altijd verkeerd.
Oh, ik vergat blijkbaar 'buiten'. Hier is het wel lekker warm.quote:
whehequote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is wel de leukste SC. Of was. Of is. Is.
Het nadeel van loslopende 17-jarigen is dat er altijd wel een efebofiel erachter aanloopt. Behalve jij en ik. Soms wordt dat wel vermoeiend.
Nog leuke dames (topics) in jouw forum, trouwens?
Haha,quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik vergat blijkbaar 'buiten'. Hier is het wel lekker warm.
Hier nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, ik vergat blijkbaar 'buiten'. Hier is het wel lekker warm.
Als je met FOK!kers wilt daten kun je ze sowieso een berichtje sturen dat je dat wilt, je bent toch niet verlegen ofzo?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het kan toch niet teveel gevraagd zijn om daarvan even een berichtje naar me door te sturen? Misschien zitten er wel leuke fokkers tussen, waarmee ik zou kunnen daten.
Ik weet toch niet naar wie ik iets moet sturenquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je met FDOK!kers wilt daten kun je ze sowieso een berichtje sturen dat je dat wilt, je bent toch niet verlegen ofzo?![]()
Emancipatie, jullie wilden het, nu heb je het, doe er wat nuttigs mee.
Intussen ga ik los op
Wél? SC's zijn eigenlijk nooit leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is wel de leukste SC. Of was. Of is. Is.
Het nadeel van loslopende 17-jarigen is dat er altijd wel een efebofiel erachter aanloopt. Behalve jij en ik. Soms wordt dat wel vermoeiend.
Nog leuke dames (topics) in jouw forum, trouwens?
Jij durft. Met Lamon in dit topic.quote:
Ze was te makkelijk>?quote:
Heuj hij had het over jou ik ben nog te jong voor efebofielie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wél? SC's zijn eigenlijk nooit leuk.
Concurrentie maakt het spel leuk.
Ja, ik heb best wel één en ander leuks te bieden. Daar kan je je concurrerende efebofielen mee afleiden, bijvoorbeeld.
oh, ik zie dat je wordt vergezeld in dit topic door Siniti.
Net als je moeder. Bwehehehe!!quote:
Welke als ik vragen mag?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:40 schreef Fascination het volgende:
Zo, eindelijk op 20 minuten van de film.
(500) days of summerquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Welke als ik vragen mag?
Ik wil namelijk ook een film zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |