Er schenen foto's van jou "uitgelekt" te zijn, en daar werd nogal spectaculair over gedaan, dus had ik zoiets van wtf? , ze had toch gewoon zelf foto's kunnen posten, en dan had het ook geen big deal geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom Lamon die uitspraken over mij heeft gedaan. Al waardeer ik zijn eerlijkheid ten zeerste.
Haha, nou dan zou ik ook wel denken 'wat doet zij nou dom en populair!'quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er schenen foto's van jou "uitgelekt" te zijn, en daar werd nogal spectaculair over gedaan, dus had ik zoiets van wtf? , ze had toch gewoon zelf foto's kunnen posten, en dan had het ook geen big deal geweest.
Dat was waar het ongeveer over ging...
En ik heb die foto's niet eens gezien.
Je bent een lafaard, Lamon.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een antwoord op deze open vraag zou wel zo open, eerlijk, oprecht en aardig zijn, Lamon.
ik was gisteren op een feestjequote:
Door mensen te vertrouwen en niet te denken dat iemand zo zielig en debiel is om serieus met een kloon aan het werk te gaan, bedoel je?quote:
Wat? Hak, tak, springen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Door mensen te veRtrouwen en niet te denken dat iemand zo zielig en debiel is om serieus met een kloon aan het werk te gaan, bedoel je?
Allure_ heeft iemand haar foto's gestuurd. De persoon aan wie zij die foto's heeft gestuurd, heeft onder een kloon die foto's verspreid/gelekt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat? Hak, tak, springen.
Wáár heb je het nú over?
Hormoon?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:38 schreef gers het volgende:
[..]
ik was gisteren op een feestje![]()
bietje zuipen enzo![]()
zit zo'n vrouwke constant aan de sinas omdat ze niet drinkt
dus ik vraag ow je bent aan het bobben
maar ze was hormoon ( of hoe dat ook heette ) en ik moet echt een keer naar zo'n toko
mormoonquote:
Dat mag niet he, pm-metjes posten...Crack_ zag het en meer hoef ik er niet over te zeggen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:41 schreef Allure_ het volgende:
Zeg Lamon, ik zou wel graag willen weten van wie je dat dan hebt gehoord. Van die foto's en zo
.
Kun je me het wellicht PM-en danquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat mag niet he, pm-metjes posten...Crack_ zag het en meer hoef ik er niet over te zeggen.
Doet er ook niet zoveel toe. Als het waar is en je bent geen kloon, vonden de FOK!pubers je nogal knap, en daarom moest er een hele pm-heisa over gemaakt worden.
Terwijl ik (met alle respect) volgens FOK! principes wel 50 knappe vrouwen/meisjes per dag zie, en dan ga ik ook geen dagen janken over hoe leuk vrouw 3 of 4 wel niet was tegen vrienden en collega's..
Lame.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat mag niet he, pm-metjes posten...Crack_ zag het en meer hoef ik er niet over te zeggen.
Doet er ook niet zoveel toe. Als het waar is en je bent geen kloon, vonden de FOK!pubers je nogal knap, en daarom moest er een hele pm-heisa over gemaakt worden.
Huh, leg even uit ? Wat zag ik ? Foto's van Allure ? Waar wanneer hoe ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Terwijl ik (met alle respect) volgens FOK! principes wel 50 knappe vrouwen/meisjes per dag zie, en dan ga ik ook geen dagen janken over hoe leuk vrouw 3 of 4 wel niet was tegen vrienden en collega's..
TVP.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, leg even uit ? Wat zag ik ? Foto's van Allure ? Waar wanneer hoe ?
Misschien wel hoor, maar dan ben ik het toch echt vergeten ?
Dit was het echt gewoon hoor, alleen ik ga er geen PM-metjes aan spenderen, het was het sop in de kool niet waard. Gewoon een hele hoop puber-dramatiek.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kun je me het wellicht PM-en dan? Ik doe daar verder niets mee hoor.. maar ik ben gewoon benieuwd. En hoezo zou ik een kloon zijn dan
?
Jij hebt 1 kloon. Ik heb er 0.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit was het echt gewoon hoor, alleen ik ga er geen PM-metjes aan spenderen, het was het sop in de kool niet waard. Gewoon een hele hoop puber-dramatiek.
En een kloon kun je zijn omdat ik 1 van de weinige users zonder klonen ben heb ik vernomen.
Ja, okee, Lamon zonder punt kun je als kloon zien, maar iedereen weet dat ik dat ben en ik heb op beide accounts een pimp-abbo, dus dat is duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |