Kom een keer langs, dan vertelt ze je allesquote:
En anders prolapst het wel, hoor. No biggie.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wou net zeggen, als je kont dat aan kan hebben!
Ewewewewww!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
En anders prolapst het wel, hoor. No biggie.
Moet ik dan ook notities maken om ervan te leren ?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kom een keer langs, dan vertelt ze je alles
Veel plezierquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
En ik ga afsluiten en kijken of ik JB'tje zover krijg om mee film te komen kijken!
En daarna neuken de liefde bedrijven natuurlijk
Ja doei, lamlul.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:05 schreef Adolecens het volgende:
En ik ga afsluiten en kijken of ik JB'tje zover krijg om mee film te komen kijken!
En daarna neuken de liefde bedrijven natuurlijk
Hehe, okequote:Op zondag 18 oktober 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zo, voordat er meer vragen komen over ons sexleven,kies ik het hazenpad en ga film kijken
@ Crack: ik geef je mn MSN wel een keer, kun je het gewoon opslaan en zijn notities niet nodig
Okee, dan ben je van alles af, is je pa geen probleem meer en ben je een heel stabiel meisje.quote:
schadequote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kijk mij eens een coole klb-alphaman zijn...
Waarom heb je KLB niet meer geblokt?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan ben je van alles af, is je pa geen probleem meer en ben je een heel stabiel meisje.
Ik wil ook ipv inhoudelijk iets zeggen wel gewoon een leuke one-liner posten hoor, als dat helpt:
"Hee, neuken?![]()
Met hulpstukken en en zweepje?"
Kijk mij eens een coole klb-alphaman zijn...
Heb ik wel, alleen deze staat nog in mijn AT.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:11 schreef Devvie het volgende:
[..]
Waarom heb je KLB niet meer geblokt?
Kun je mij die 13.gif uitleggen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga je straks in bikkeltijd weer gezellig meeposten?
Waarom los je dat niet privé op?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heb ik wel, alleen deze staat nog in mijn AT.
En ik ben nog niet helemaal klaar met crack_ , ik hou niet van onafgemaakte zaken.
Ik hou van eerlijkheid en openheid, zonder iets te zeggen wat anderen bekend hebben, ik zie ze het graag zelf neerzetten.quote:
Nou, dan mag je best weten dat ik jou via PM een keer afgekraakt heb omdat ik je dom en populair vond doen, eerlijk he?quote:
Als je van eerlijkheid en openheid houdt, kalk je hier neer wat jullie elders hebben besproken. Zo niet, bespreek de rest dan ook elders. Zij zal het met reden niet op het forum gezet hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hou van eerlijkheid en openheid, zonder iets te zeggen wat anderen bekend hebben, ik zie ze het graag zelf neerzetten.
Waarom niet tegen haar in het topic waar ze volgens jou dom en populair deed?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, dan mag je best weten dat ik jou via PM een keer afgekraakt heb omdat ik je dom en populair vond doen, eerlijk he?
Onee, heb je me afgekraaktquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Nou, dan mag je best weten dat ik jou via PM een keer afgekraakt heb omdat ik je dom en populair vond doen, eerlijk he?
Oeh, ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet tegen haar in het topic waar ze volgens jou dom en populair deed?
Heb je nog geknaagd op die korst? Verse korst zomaar weggooien is verspilling.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik krabde een korst van m'n been.Nu bloeit het weer.
Omdat ik mezelf steeds probeer te perfectioneren en probeer te leren van mijn fouten, daarom zeg ik het nu.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom niet tegen haar in het topic waar ze volgens jou dom en populair deed?
Nee, jakkieboebah!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nog geknaagd op die korst? Verse korst zomaar weggooien is verspilling.
Zeg het tegen Allure_ via een PM, niet zo open en bloot op in dit topic. Je bent haar nu namelijk wel aan het afkraken, uit het niets. Verkeerde timing en verkeerde sfeer en verkeerde alles.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf steeds probeer te perfectioneren en probeer te leren van mijn fouten, daarom zeg ik het nu.
Evolutie zeg maar..
Ik ben ook benieuwd wat de aanleiding geweest is voor zijn uitspraak.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:32 schreef Allure_ het volgende:
Nu vraag ik me wel af waarom Lamon die uitspraken over mij heeft gedaan. Al waardeer ik zijn eerlijkheid ten zeerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |