hihi hoiquote:
Sorry, ik ben een topickaapsterquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:41 schreef Paul het volgende:
Saaaaab en Juicyhill : ONZ SC# Waar Stoeprand te lui is om een TT te verzinnen
jij wou liever gaan eten dan mij zienquote:
Het is gewoon een spelletje wat zit je moeilijk te doen man. Ik reageer gewoon op wat mensen hier die over totaal andere dingen gaan ouwehoeren, wat is daar raar aanquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:46 schreef UncleErnie het volgende:
Goddomme Paul, wat ben je toch een aandachtshoer. Dit hele kuttopic wat geheel om jou draait, terwijl je het eeuwen rekt, is al verschrikkelijk, maar ook nog zeiken op iedereen die niet meteen met je idiote hersenspinsels meegaat, dat gaat te ver
en nu:quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Het is gewoon een spelletje wat zit je moeilijk te doen man. Ik reageer gewoon op wat mensen hier die over totaal andere dingen gaan ouwehoeren, wat is daar raar aan
Doe jij maar eens wat werk voor een leuk topicje
quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
stout![]()
Maar ehm, is het *denkt na...* is het ladidada
Die komen hier niet.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef Paul het volgende:
Nee ik wacht op de oldbies van fok die moeten dit sowieso weten
*gaat gewoon alle 10 jaars meet mensen af nuquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef Paul het volgende:
Nee ik wacht op de oldbies van fok die moeten dit sowieso weten
Tip zoveelquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
*gaat gewoon alle 10 jaars meet mensen af nu* MoBlo
Tally?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:20 schreef Paul het volgende:
Nee maar ratelslangetje jij kent haar wel volgens mij![]()
![]()
Nee denk ff na wie je nog meer hebt gezien op de fokmeet paar jaar terug met zo'n mooie heldere stemquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Als ik de goede naam zie zeg ik het heus wel hoor
ey laat mij er buitenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
is toch een vrouw?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh god janatuurlijk
die heb je ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |