morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!!! in de gebruiksaanwijzing staat 8 seconden op de knop drukken, nou no way dat ie stopt dan.dan moet de batterij eruit. kutding. Maar ze hangen wel hoor, dan maar wat minder heftig mijn spekjes bakken.
Ja en met ons de halve flat denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja, dat is echt een pokkeherrie, door merg en been![]()
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je er wakker van wordt
mijn man had het ook al over batterijen eruit als dat ding af gaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzing
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en met ons de halve flat denk ik
wij hebben aan 1 genoeg denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
met volle of lege?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.
Heb je ook een brandblusser boven?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
ik ook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je ook een brandblusser boven?
nou, ik zou er nu in de keuken ook nog een moeten, op de overloop, en dan pas zijn wij goed genoeg gecoverd. en zo ontzettend royaal woon ik niet hoor.quote:
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
en zeker niet van latexquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
none of the abovequote:
Had in mijn vorige woning drie van die blussers hangen, op iedere verdieping eentje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook een brandblusser boven?
Nou, daar zeg je wat. Laatst was ik in de keuken en rook ik een brandlucht, als eerste dacht ik dat de wasmachine aan/uit schakelaar weer aan het smelten was, maar toen ik de badkamer in kwam rook ik niks. Ik door het huis heen ruiken, waar die brandlucht vandaan kwam. Niks te vinden, dus ik ga verder met Fok!'enquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.
Daarom extra belangrijk dat je die rook-/CO2 melders hebt, met volle batterijen
Heb er nu nog twee, die derde ging bij de verhuizing per ongeluk af (flikkerde van drie hoog naar beneden en begon te spuiten). Eentje bij de ingang naar de CV ketel/droger/wasmachine en eentje naast de keuken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdDat merkten we pas toen internet het niet deed. het was gelukkig al uit. maar mén....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |