morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!!! in de gebruiksaanwijzing staat 8 seconden op de knop drukken, nou no way dat ie stopt dan.dan moet de batterij eruit. kutding. Maar ze hangen wel hoor, dan maar wat minder heftig mijn spekjes bakken.
Ja en met ons de halve flat denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja, dat is echt een pokkeherrie, door merg en been![]()
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je er wakker van wordt
mijn man had het ook al over batterijen eruit als dat ding af gaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzing
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en met ons de halve flat denk ik
wij hebben aan 1 genoeg denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
met volle of lege?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.
Heb je ook een brandblusser boven?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
ik ook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je ook een brandblusser boven?
nou, ik zou er nu in de keuken ook nog een moeten, op de overloop, en dan pas zijn wij goed genoeg gecoverd. en zo ontzettend royaal woon ik niet hoor.quote:
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
en zeker niet van latexquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
none of the abovequote:
Had in mijn vorige woning drie van die blussers hangen, op iedere verdieping eentje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook een brandblusser boven?
Nou, daar zeg je wat. Laatst was ik in de keuken en rook ik een brandlucht, als eerste dacht ik dat de wasmachine aan/uit schakelaar weer aan het smelten was, maar toen ik de badkamer in kwam rook ik niks. Ik door het huis heen ruiken, waar die brandlucht vandaan kwam. Niks te vinden, dus ik ga verder met Fok!'enquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.
Daarom extra belangrijk dat je die rook-/CO2 melders hebt, met volle batterijen
Heb er nu nog twee, die derde ging bij de verhuizing per ongeluk af (flikkerde van drie hoog naar beneden en begon te spuiten). Eentje bij de ingang naar de CV ketel/droger/wasmachine en eentje naast de keuken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdDat merkten we pas toen internet het niet deed. het was gelukkig al uit. maar mén....
nu met die melder wel een stuk rustigerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Laysa het volgende:
je zou bijna niet meer kunnen slapen straks
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu met die melder wel een stuk rustiger
ja dat wel....maar nu ga ik heel de nacht liggen denken van...Ow....ruik ik niets...hoor ik niet iets knisperen....zoals de boom die naast mn raam staat en die aan het affikken isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu met die melder wel een stuk rustiger
ja maar dan doet het geen pijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaar
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaar
maar als je een melder hebt hoef je zelf niet te ruikenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat wel....maar nu ga ik heel de nacht liggen denken van...Ow....ruik ik niets...hoor ik niet iets knisperen....zoals de boom die naast mn raam staat en die aan het affikken is
ghehe....nou ik spring wel gewoon van 4 hoog naar benedenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En om helemaal veilig te zitten moeten jullie deze ook maar ophangen![]()
[ afbeelding ]
Boven je slaapkamerdeur, aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En om helemaal veilig te zitten moeten jullie deze ook maar ophangen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moet je die hebben die ik net plaatste, die pijl gaat daar naar benedenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe....nou ik spring wel gewoon van 4 hoog naar beneden
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke armquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar als je een melder hebt hoef je zelf niet te ruiken
liever met een kat onder elke arm dan een kindquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke arm
das idd ook erg naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
liever met een kat onder elke arm dan een kind
ja want als het vriest dan is het minder ergquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik raad ouders aan om preventief hun kinderen buiten te laten slapen. Wel zo veilig
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke arm
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
En nu iets vrolijks. . .
ik woon 3 hoog en slaap 4 hoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.
zonder katten ben je minder snel beneden...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
En voor dat je de deur uitging deed je zeker alvast een condoom om voor het geval je een lekker wijf tegen kwam?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had in mijn vorige woning drie van die blussers hangen, op iedere verdieping eentje.
Owjeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank
je zult het maar nodig hebben, lijkt me geen overbodige luxe 3 hoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.
neuh dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonder katten ben je minder snel beneden...of je denkt dat jij dan óók op je pootjes terecht komt?
Ben je in behandeling gegaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
30 meter is dan meer dan zat, je kunt dan wel op 8 hoog liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik woon 3 hoog en slaap 4 hoog...dan is 30 meter vast niet genoeg...he bah....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofd
Hij wordt gek!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofd
Ach joh, die sliepen toch buiten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat lijkt mij heerlijk, 26 graden, maar dat wordt dan wat warm voor de kindjes
Ik heb er nog steeds ietwat last van. In een hotel eerst kijken naar de vluchtroute, in een trein altijd met de rug in de rijrichting, dat soort geneuzel. Maar ik wordt wel iets gemakkelijker lately.quote:
zo wil ik nooit in de eerste coupe zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds ietwat last van. In een hotel eerst kijken naar de vluchtroute, in een trein altijd met de rug in de rijrichting, dat soort geneuzel. Maar ik wordt wel iets gemakkelijker lately.
Nee, die delete ik gewoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Coos het volgende:
[..]
En voor dat je de deur uitging deed je zeker alvast een condoom om voor het geval je een lekker wijf tegen kwam?
Gelijk heb je! En zo heb ik maar zelden de tank van mijn auto meer dan half leegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo wil ik nooit in de eerste coupe zitten
Echt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En zo heb ik maar zelden de tank van mijn auto meer dan half leeg
Jah, maar jullie hebben daar geen files, dat scheelt best veel. Maar ik wordt er simpelweg nerveus van, de gedachte dat ik niet direct een paar honderd kilometer kan rijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt?die rijdt ik altijd tot in de reserve. Echt altijd.
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt?die rijdt ik altijd tot in de reserve. Echt altijd.
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.quote:
Mijn ex was helemaal obsessed ddor "het gas"!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"![]()
Da's ook wel weer een voordeel van op gas rijden. Mocht je die tank leegrijden dan heb je altijd nog de benzine reserve.
OK. Niet met jou op vakantie dus. Bummer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, maar jullie hebben daar geen files, dat scheelt best veel. Maar ik wordt er simpelweg nerveus van, de gedachte dat ik niet direct een paar honderd kilometer kan rijden.
Dus 100 posts in 2 minuten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.
Hoe laat vlieg je?
Als mijn tank half is kan ik nog wel 600 km. En op reserve ook nog wel 100. En nee, geen leopoldtankquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"![]()
Da's ook wel weer een voordeel van op gas rijden. Mocht je die tank leegrijden dan heb je altijd nog de benzine reserve.
'Dat zou JIJ toch doen??!!'quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn ex was helemaal obsessed ddor "het gas"!!
En dan reden we net over de brienenoord en dan vroeg ik: "heb je het gas wel afgesloten"?![]()
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moetquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Niet met jou op vakantie dus. Bummer.
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moet
In Nederland slaat het ook nergens op om in paniek te raken als het wijzertje het rood nadert. In minder bevolkte gebieden wél. We hebben weleens flink in de rats gezeten hoor! Helemáál in een land als Australië, als je dan de outback in gaat. Gewoon tanken bij elk tankstation, klaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als mijn tank half is kan ik nog wel 600 km. En op reserve ook nog wel 100. En nee, geen leopoldtank![]()
Was het oké?
Toen ik nog geen gas reed, had ik ook altijd een jerrycan benzine in de achterbak.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moet
Plop;) Ik vlieg om 2 uur, ga je zwaaien als ik over den haag vlieg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.
Hoe laat vlieg je?
Wat gebeurt er eigenlijk als je diesel in een benzine-auto tankt? Is het dan einde verhaal? Of is het maag leegpompen en gassen maar weer?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?
Als het lekker weer is wél! Want dan loopt mijn kiddie hier in de tuin naar elke vliegtuig te wijzen en zwaaien!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plop;) Ik vlieg om 2 uur, ga je zwaaien als ik over den haag vlieg?
oh ik dacht twee uur over anderhalf uur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wél! Want dan loopt mijn kiddie hier in de tuin naar elke vliegtuig te wijzen en zwaaien!
Relaxte tijd, twee uur. Dan ben je dus kwart over twee hier. Ik zal er op letten.
Tuurlijk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inchecken op Schiphol is altijd een feest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ik dacht twee uur over anderhalf uur.
-edit- wat qua inchecken enzo vrij naief is bedenk ik me nu![]()
Diesel Coos, al een jaar of vijftienquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?
Vergeet niet je brandmelder mee te nemen. Altijd handig als je als eerste weet dat dat vliegtuig in de hens staatquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja inchecken op Schiphol is altijd een feest.![]()
Wát een tijd kost dat. En terug ook trouwens, helemáál als je op de Polderbaan landt. Dan ben je dus nog 20 minuten aan het taxiën tot je bij de gate bent.
Ik ben weleens vanaf Rotterdam Airport naar Berlijn gevlogen en terug. Als je dan landt in Rotterdam, ben je letterlijk 5 minuten later weer bij je auto.
Maar ja: auto. Als je dus langer weggaat, is dat niet handig want duur. En Schiphol heeft wél een treinstation.
Vertrekken vanaf Düsseldorf is voor jou geen optie? Goedkoop parkeren, snelle afhandeling en meestal ook het ticket nog een stuk goedkoper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.
OK. Jij gaat denk ik altijd met heel veel bagage naar India. Maar voor de gemiddelde vakantieganger is het toch wel erg handig, die trein. En zéker vanaf de grote steden, die allemaal 24/7 een treinverbinding met Schiphol hebben. Alleen moet dat Schiphol eens een beetje vlotter worden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.
Heen en terug naar Dusseldorf (ligt dat overigens aan de Dussel?)quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertrekken vanaf Düsseldorf is voor jou geen optie? Goedkoop parkeren, snelle afhandeling en meestal ook het ticket nog een stuk goedkoper.
Ik ben effe bij Anniequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |