morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzingquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja!!! in de gebruiksaanwijzing staat 8 seconden op de knop drukken, nou no way dat ie stopt dan.dan moet de batterij eruit. kutding. Maar ze hangen wel hoor, dan maar wat minder heftig mijn spekjes bakken.
Ja en met ons de halve flat denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach ja, dat is echt een pokkeherrie, door merg en been![]()
Maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat je er wakker van wordt
mijn man had het ook al over batterijen eruit als dat ding af gaatquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
morgen maar eens op zoek naar de gebruiksaanwijzing
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja en met ons de halve flat denk ik
wij hebben aan 1 genoeg denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
met volle of lege?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, want voor je het weet slaat die fik (die er niet is) over.
Heb je ook een brandblusser boven?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ja goed idee. maar goed, een boven de droger, een in het trapgat, nu moet er nog één op zolder en dan slaap ik ook weer rustig.
ik ook wel een beetje hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heb je ook een brandblusser boven?
nou, ik zou er nu in de keuken ook nog een moeten, op de overloop, en dan pas zijn wij goed genoeg gecoverd. en zo ontzettend royaal woon ik niet hoor.quote:
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat vind ik wel het enge van wonen in een flat
en zeker niet van latexquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
none of the abovequote:
Had in mijn vorige woning drie van die blussers hangen, op iedere verdieping eentje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En een brandweerpak. Nee, niet degene van carnaval.
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook een brandblusser boven?
Nou, daar zeg je wat. Laatst was ik in de keuken en rook ik een brandlucht, als eerste dacht ik dat de wasmachine aan/uit schakelaar weer aan het smelten was, maar toen ik de badkamer in kwam rook ik niks. Ik door het huis heen ruiken, waar die brandlucht vandaan kwam. Niks te vinden, dus ik ga verder met Fok!'enquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn met alles, maar dat moeten de buren natuurlijk ook.
Daarom extra belangrijk dat je die rook-/CO2 melders hebt, met volle batterijen
Heb er nu nog twee, die derde ging bij de verhuizing per ongeluk af (flikkerde van drie hoog naar beneden en begon te spuiten). Eentje bij de ingang naar de CV ketel/droger/wasmachine en eentje naast de keuken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel dekens, maar nog geen blusser nee. staat ook nog op het lijstje. Te stom voor woorden want we zijn al eens door het oog van de naald gekropen door een ontvanger van draadloos internet op zolder. die was gaan smeulen, heel de balk zwart geblakerdDat merkten we pas toen internet het niet deed. het was gelukkig al uit. maar mén....
nu met die melder wel een stuk rustigerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Laysa het volgende:
je zou bijna niet meer kunnen slapen straks
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu met die melder wel een stuk rustiger
ja dat wel....maar nu ga ik heel de nacht liggen denken van...Ow....ruik ik niets...hoor ik niet iets knisperen....zoals de boom die naast mn raam staat en die aan het affikken isquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
nu met die melder wel een stuk rustiger
ja maar dan doet het geen pijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaar
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar heb je nu ook een CO2 melder? Want dat goedje is pas echt een sluipmoordenaar
maar als je een melder hebt hoef je zelf niet te ruikenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja dat wel....maar nu ga ik heel de nacht liggen denken van...Ow....ruik ik niets...hoor ik niet iets knisperen....zoals de boom die naast mn raam staat en die aan het affikken is
ghehe....nou ik spring wel gewoon van 4 hoog naar benedenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En om helemaal veilig te zitten moeten jullie deze ook maar ophangen![]()
[ afbeelding ]
Boven je slaapkamerdeur, aan de binnenkant.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En om helemaal veilig te zitten moeten jullie deze ook maar ophangen![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat moet je die hebben die ik net plaatste, die pijl gaat daar naar benedenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ghehe....nou ik spring wel gewoon van 4 hoog naar beneden
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke armquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar als je een melder hebt hoef je zelf niet te ruiken
liever met een kat onder elke arm dan een kindquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke arm
das idd ook erg naarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
liever met een kat onder elke arm dan een kind
ja want als het vriest dan is het minder ergquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik raad ouders aan om preventief hun kinderen buiten te laten slapen. Wel zo veilig
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
das waar....maar ik kan dr wel wakker van gaan ligggen.....en wat als er nu brand is...dan moet ik naar beneden springen met een kat onder elke arm
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofdquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Marrije het volgende:
En nu iets vrolijks. . .
ik woon 3 hoog en slaap 4 hoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.
zonder katten ben je minder snel beneden...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
En voor dat je de deur uitging deed je zeker alvast een condoom om voor het geval je een lekker wijf tegen kwam?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Had in mijn vorige woning drie van die blussers hangen, op iedere verdieping eentje.
Owjeequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank
je zult het maar nodig hebben, lijkt me geen overbodige luxe 3 hoogquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik had ook nog een stuk touw liggen van 30 meter toen ik driehoog sliep. Ik was sowieso wel wat paranoia een paar jaar geleden. Zelfs een aggregaat ontbrak niet die ik bij stroomstoring direct aan kon sluiten achter de meter in de meterkast.
neuh dat denk ik nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
zonder katten ben je minder snel beneden...of je denkt dat jij dan óók op je pootjes terecht komt?
Ben je in behandeling gegaan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
30 meter is dan meer dan zat, je kunt dan wel op 8 hoog liggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik woon 3 hoog en slaap 4 hoog...dan is 30 meter vast niet genoeg...he bah....
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofd
Hij wordt gek!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goed, doe je ogen dicht en bedenk dat NMNS nog moet leren om een houtkachel stoken. Ik zit hier in m'n onderbroekje op de bank, de temperatuur is 26 graden, de deuren staan allemaal tegen elkaar open en 't helpt allemaal niets. 't Blijft stikheet hier en ik heb het zweet op m'n voorhoofd
Ach joh, die sliepen toch buiten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dat lijkt mij heerlijk, 26 graden, maar dat wordt dan wat warm voor de kindjes
Ik heb er nog steeds ietwat last van. In een hotel eerst kijken naar de vluchtroute, in een trein altijd met de rug in de rijrichting, dat soort geneuzel. Maar ik wordt wel iets gemakkelijker lately.quote:
zo wil ik nooit in de eerste coupe zittenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds ietwat last van. In een hotel eerst kijken naar de vluchtroute, in een trein altijd met de rug in de rijrichting, dat soort geneuzel. Maar ik wordt wel iets gemakkelijker lately.
Nee, die delete ik gewoonquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Coos het volgende:
[..]
En voor dat je de deur uitging deed je zeker alvast een condoom om voor het geval je een lekker wijf tegen kwam?
Gelijk heb je! En zo heb ik maar zelden de tank van mijn auto meer dan half leegquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo wil ik nooit in de eerste coupe zitten
Echt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gelijk heb je! En zo heb ik maar zelden de tank van mijn auto meer dan half leeg
Jah, maar jullie hebben daar geen files, dat scheelt best veel. Maar ik wordt er simpelweg nerveus van, de gedachte dat ik niet direct een paar honderd kilometer kan rijden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt?die rijdt ik altijd tot in de reserve. Echt altijd.
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Echt?die rijdt ik altijd tot in de reserve. Echt altijd.
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.quote:
Mijn ex was helemaal obsessed ddor "het gas"!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"![]()
Da's ook wel weer een voordeel van op gas rijden. Mocht je die tank leegrijden dan heb je altijd nog de benzine reserve.
OK. Niet met jou op vakantie dus. Bummer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, maar jullie hebben daar geen files, dat scheelt best veel. Maar ik wordt er simpelweg nerveus van, de gedachte dat ik niet direct een paar honderd kilometer kan rijden.
Dus 100 posts in 2 minuten?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.
Hoe laat vlieg je?
Als mijn tank half is kan ik nog wel 600 km. En op reserve ook nog wel 100. En nee, geen leopoldtankquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou! Dan moet je eens met een paar mensen op vakantie gaan in de auto. Er zit er altijd wel eentje tussen die onrustig begint te worden zodra de tankmeter onder de helft raakt. Uitleggen dat je dan echt nog wel 300 km kunt rijden, helpt niet. De onrust blijft. "Hier, tankstation over 1200 meter!"![]()
Da's ook wel weer een voordeel van op gas rijden. Mocht je die tank leegrijden dan heb je altijd nog de benzine reserve.
'Dat zou JIJ toch doen??!!'quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn ex was helemaal obsessed ddor "het gas"!!
En dan reden we net over de brienenoord en dan vroeg ik: "heb je het gas wel afgesloten"?![]()
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moetquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Niet met jou op vakantie dus. Bummer.
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moet
In Nederland slaat het ook nergens op om in paniek te raken als het wijzertje het rood nadert. In minder bevolkte gebieden wél. We hebben weleens flink in de rats gezeten hoor! Helemáál in een land als Australië, als je dan de outback in gaat. Gewoon tanken bij elk tankstation, klaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als mijn tank half is kan ik nog wel 600 km. En op reserve ook nog wel 100. En nee, geen leopoldtank![]()
Was het oké?
Toen ik nog geen gas reed, had ik ook altijd een jerrycan benzine in de achterbak.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zou ter geruststelling een jerrycan met diesel in je kofferbak kunnen leggen, zoals ik dat ook af en toe wel eens doe als ik over voor mij ongebaande wegen moet
Plop;) Ik vlieg om 2 uur, ga je zwaaien als ik over den haag vlieg?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, was even neuken en ineens waren er 100 posts.
Hoe laat vlieg je?
Wat gebeurt er eigenlijk als je diesel in een benzine-auto tankt? Is het dan einde verhaal? Of is het maag leegpompen en gassen maar weer?quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?
Als het lekker weer is wél! Want dan loopt mijn kiddie hier in de tuin naar elke vliegtuig te wijzen en zwaaien!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plop;) Ik vlieg om 2 uur, ga je zwaaien als ik over den haag vlieg?
oh ik dacht twee uur over anderhalf uur.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het lekker weer is wél! Want dan loopt mijn kiddie hier in de tuin naar elke vliegtuig te wijzen en zwaaien!
Relaxte tijd, twee uur. Dan ben je dus kwart over twee hier. Ik zal er op letten.
Tuurlijk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inchecken op Schiphol is altijd een feest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ik dacht twee uur over anderhalf uur.
-edit- wat qua inchecken enzo vrij naief is bedenk ik me nu![]()
Diesel Coos, al een jaar of vijftienquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ja, je hebt een benzine auto toch?
Vergeet niet je brandmelder mee te nemen. Altijd handig als je als eerste weet dat dat vliegtuig in de hens staatquote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja inchecken op Schiphol is altijd een feest.![]()
Wát een tijd kost dat. En terug ook trouwens, helemáál als je op de Polderbaan landt. Dan ben je dus nog 20 minuten aan het taxiën tot je bij de gate bent.
Ik ben weleens vanaf Rotterdam Airport naar Berlijn gevlogen en terug. Als je dan landt in Rotterdam, ben je letterlijk 5 minuten later weer bij je auto.
Maar ja: auto. Als je dus langer weggaat, is dat niet handig want duur. En Schiphol heeft wél een treinstation.
Vertrekken vanaf Düsseldorf is voor jou geen optie? Goedkoop parkeren, snelle afhandeling en meestal ook het ticket nog een stuk goedkoper.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.
OK. Jij gaat denk ik altijd met heel veel bagage naar India. Maar voor de gemiddelde vakantieganger is het toch wel erg handig, die trein. En zéker vanaf de grote steden, die allemaal 24/7 een treinverbinding met Schiphol hebben. Alleen moet dat Schiphol eens een beetje vlotter worden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, maar zit je aan de max (of over de max) met bagage dan vind ik het erg onhandig met de trein.
Heen en terug naar Dusseldorf (ligt dat overigens aan de Dussel?)quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertrekken vanaf Düsseldorf is voor jou geen optie? Goedkoop parkeren, snelle afhandeling en meestal ook het ticket nog een stuk goedkoper.
Ik ben effe bij Anniequote:
Ik ga op die vliegtuigen site kijken en als je over vliegt dan zwaai ik. Anders niet, want dan sta je toch wel voor lul in de tuin. Stel je voor dat de buurman vraagt waarom sta je naar ieder vliegtuig te zwaaien! Dan belt ie iets denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ji bent gewoon saai.........quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:18 schreef Gert het volgende:
OK, iedereen is toch al weg, dan houd ik m'n eigen singalong wel.![]()
De Stones, toen ze nog goed waren, een bijzondere pre-take van een uiteindelijke wereldhit:
Is dat zo? 500 kilometer heen en terug, één op dertien, ongeveer ¤ 50 euro (natte vinger, want weet de benzineprijzen niet). Met de trein kom je op een prijs (voor twee mensen van Den Haag naar Amsterdam en weer terug, er vanuit gaande dat Marrije haar kids vrij reizen hebben) op ongeveer ¤ 25 euro.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Heen en terug naar Dusseldorf (ligt dat overigens aan de Dussel?)kost al een meier of meer.
Ah, nog leven in de za(a)k.quote:
Als je er niet mee gereden hebt, leegpompen en weer gaan. Als je er wel mee gereden hebt heb je kom je stil te staan (een paar liter maakt overigens niet zoveel uit, daar blijf hij wel om doorrijden)quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als je diesel in een benzine-auto tankt? Is het dan einde verhaal? Of is het maag leegpompen en gassen maar weer?
met de auto naar voorschoten 5 euro en een breuk naar schiphol, gratis parkeren en bijna geen meter lopen met je zooi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? 500 kilometer heen en terug, één op dertien, ongeveer ¤ 50 euro (natte vinger, want weet de benzineprijzen niet). Met de trein kom je op een prijs (voor twee mensen van Den Haag naar Amsterdam en weer terug, er vanuit gaande dat Marrije haar kids vrij reizen hebben) op ongeveer ¤ 25 euro.
En kijk dan eens naar de ticketprijs van het vliegtuig, die is vermoedelijk een stuk goedkoper.
250 heen met parkeren, piesen en inchecken ben je dus al een halve dag kwijt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? 500 kilometer heen en terug, één op dertien, ongeveer ¤ 50 euro (natte vinger, want weet de benzineprijzen niet). Met de trein kom je op een prijs (voor twee mensen van Den Haag naar Amsterdam en weer terug, er vanuit gaande dat Marrije haar kids vrij reizen hebben) op ongeveer ¤ 25 euro.
En kijk dan eens naar de ticketprijs van het vliegtuig, die is vermoedelijk een stuk goedkoper.
Nee geilen op Any Lennox, dán ben je flitsend bezig.quote:
Joh laat mij nou ook effe.........quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee geilen op Any Lennox, dán ben je flitsend bezig.
Ik zet de mijne meestal neer op Lang Parkeren Schiphol, dat is wel duur, maar ook weer niet veel meer dan twee biertjes per dag. Jullie in de randstad hebben mazzel bij een redelijk frequent rijdend OV, wij hier in het noorden en oosten hebben dat niet echt voor elkaar.quote:
Hahaha ja dat klinkt wel bekend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:24 schreef Coos het volgende:
Gert ik hoorde vandaag een aandoenlijke poging tot integratie in café Willy op de mâght.
"úit wâh voah kànkâhland kom jè dân".
En zo hoort het ook. Lekker blijven waar je ben. We hebben al genoeg last van alles wat van buiten de lijn Rotterdam, Zoetermeer, Amsterdam komt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zet de mijne meestal neer op Lang Parkeren Schiphol, dat is wel duur, maar ook weer niet veel meer dan twee biertjes per dag. Jullie in de randstad hebben mazzel bij een redelijk frequent rijdend OV, wij hier in het noorden en oosten hebben dat niet echt voor elkaar.
Tip: meteen naast de parkeervelden van luchthaven Eindhoven zit een industriegebied. Kun je je auto zó gratis neerzetten. Gratis en legaal! Scheelt 40 euro, als je een weekendje citytrip doet. Het is twee minuten verder lopen dan de "long park".quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zet de mijne meestal neer op Lang Parkeren Schiphol, dat is wel duur, maar ook weer niet veel meer dan twee biertjes per dag. Jullie in de randstad hebben mazzel bij een redelijk frequent rijdend OV, wij hier in het noorden en oosten hebben dat niet echt voor elkaar.
Ik vind dat 020 volk anders ook wel om op te spugen!quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
En zo hoort het ook. Lekker blijven waar je ben. We hebben al genoeg last van alles wat van buiten de lijn Rotterdam, Zoetermeer, Amsterdam komt.
Ik zet 'm de volgende keer wel bij Coos voor de deur, da's ook gratis en die houdt wel een oogje in het zeilquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Rond Schiphol kun je dat soort trucjes vergeten inderdaad. En dan is zo'n 24/7 treinverbinding wel verdomd handig.
Ik doe deze nog even.quote:
Dat 020 volk woont bijna allemaal in Benidorm of Purmerend.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat 020 volk anders ook wel om op te spugen!
En dat kunnen we nu veilig roepen, want die zitten allemaal in een trendy discotheek en wij loserts zijn thuis op ons laptoppie aan het rammelen.![]()
Tgendie diskautekè!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga op die vliegtuigen site kijken en als je over vliegt dan zwaai ik. Anders niet, want dan sta je toch wel voor lul in de tuin. Stel je voor dat de buurman vraagt waarom sta je naar ieder vliegtuig te zwaaien! Dan belt ie iets denk ik.
Ja en de halve provincie woont nu in 020, de stedeling uit te hangen, in krappe appartementjes voor veel te veel geld.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat 020 volk woont bijna allemaal in Benidorm of Purmerend.
Dus waar gaat het over?
Okéquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi lieve kliekgenootjes!![]()
Ik was nog een beetje wakker, doe eens blije muziek?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi lieve kliekgenootjes!![]()
Ik was nog een beetje wakker, doe eens blije muziek?
Dan komen we je wel opzoeken in Beverwijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
Geen zin om terug te lezen,
Whut?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan komen we je wel opzoeken in Beverwijk
Teruglezen is voor homo's en mietjes.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, moet je je maar inlezen
Beverwijk zal wel het brandwondencentrum zijn. Ik heb me ook niet ingelezen, maar wij stoken geen enge houtkachels Lies.quote:
Is dat niet één pot nat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's en mietjes.
Da's waar, maar die zitten na vanavond niet op de blarenquote:Op zondag 18 oktober 2009 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's en mietjes.
Dinsdagmiddag komt iemand hem instaleren en ik hoop dat het tegen die tijd vriest want ik heb het nog niet echt koud gehad?quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Beverwijk zal wel het brandwondencentrum zijn. Ik heb me ook niet ingelezen, maar wij stoken geen enge houtkachels Lies.![]()
Doet de jouwe het al?
Ik doe niet aan verzoeknummers Lies.quote:Op zondag 18 oktober 2009 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker!![]()
@ Coos dat is niet echt blije muziek hoor!
Meestal worden we weg gebracht door vrienden en ook weer opgehaald. Maar toen met die heavy storm werd geadviseerd niet de weg op te gaan als je niet perse weg moest, dus zeiden we tegen die vriend blijf maar in Den Haag, wij komen wel met de trein.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vertrekken vanaf Düsseldorf is voor jou geen optie? Goedkoop parkeren, snelle afhandeling en meestal ook het ticket nog een stuk goedkoper.
Nou, op de heenweg nemen we niet zoveel mee, bijna niks voor onszelf, wat we meenemen is om weg te geven aan arme mensen, dus dan zitten we netjes aan het max aantal kilo's. Op de terugweg is het wat lastigerquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:06 schreef Gert het volgende:
[..]
OK. Jij gaat denk ik altijd met heel veel bagage naar India. Maar voor de gemiddelde vakantieganger is het toch wel erg handig, die trein. En zéker vanaf de grote steden, die allemaal 24/7 een treinverbinding met Schiphol hebben. Alleen moet dat Schiphol eens een beetje vlotter worden.
ze vliegt om 2 uurquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:32 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen!
Het weekend is alweer bijna om, maar dat geeft niet, nog 3 dagen werken en dan heb ik 10 dagen vrij
Zou Deisyy al in het vliegtuig zitten?
Zonnetje?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
, ik ben bang om te vliegen dus dat laat ik graag aan een ander over.
Je hebt de hele dag nog om van het zonnetje te genieten liesje. Wat een heerlijk weer.![]()
Wanneer vertrek je hondjes?
Ja! Jou moest ik hebben!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:44 schreef Noek het volgende:
Doei Deisyy.
Te laat zeker?
Nou dag hoor. Snorkel ze!
Echt waar????? Het is hier strakblauw.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:52 schreef liesje1979 het volgende:
Zonnetje?
*Gordijnen opentrekt.
Voornamelijk wolken hier.
Mij?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja! Jou moest ik hebben!
Nu ben ik ook verlaafd aan truffelpepernoten!
Gefeliciteerd met je vernieuwde leuke leven!quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef beequeen het volgende:
Erg hè, die truffelpepernoten? Ik ben ook hooked. Noek![]()
![]()
13 dagen....dan ben ik weer weg..quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Je hebt de hele dag nog om van het zonnetje te genieten liesje. Wat een heerlijk weer.![]()
Wanneer vertrek je hondjes?
Ja jij gaf dat linkje van al die bolletje dingen en ik klikte en toen las ik de magische woorden: met een laagje witte chocola...quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:56 schreef Noek het volgende:
[..]
Mij?
Graag gedaan!![]()
Vanaf nu zal je leven net een tikkie leuker zijn. Dat is.
Dat wel, maar die kilo's hè?quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:57 schreef Noek het volgende:
Gefeliciteerd met je vernieuwde leuke leven!
Maar dat gaat mij niet meer gebeuren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 10:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja jij gaf dat linkje van al die bolletje dingen en ik klikte en toen las ik de magische woorden: met een laagje witte chocola...
Gelukkig zijn ze er maar een paar maanden per jaar
Ik ook, maar met de auto naar India is ook weer zo watquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:49 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Het was best een hel en het voelt alsof ik gisteren 10 kinderen heb gebaard maar verder was het leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Noek! Hoest? kan je nog lopen? alles oké ? leuke medeinstructeursinopleiding?
Zijn ze wel zo lang goed? Anders zit je in maart straks met allemaal zakken over datum.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar dat gaat mij niet meer gebeuren.
Hamsteren!![]()
[ afbeelding ]
Gemiste kans. Zo die poffertjespan midden op zijn fontanel plaatsen. BAM BAM!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn ze wel zo lang goed? Anders zit je in maart straks met allemaal zakken over datum.
Ik heb zin in erwtensoep maar er zal wel geen slager open zijn vandaag en ik weet niet of mijn AH alles heeft wat er in moet.
Ohw en mijn mooie grote erwtensoeppan (tevens poffertpan want alleen daar paste die poffertvorm in) staat nog bij mijn ex, want gekregen van zijn oma
Nou ja, als het alleen maar zo voelt dan is het goed he. Stel dat je nu tien kinders moest borstvoeden ook nog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:08 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was best een hel en het voelt alsof ik gisteren 10 kinderen heb gebaard maar verder was het leuk.
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Gemiste kans. Zo die poffertjespan midden op zijn fontanel plaatsen. BAM BAM!![]()
En dan een schop richting oma verkopen. En doe je pofferts de groeten.![]()
Maar nu als independent woman koop je gewoon je eigen soeppan en poffertjespan. Maak een vuist in de lucht en duik die keuken in!
ow schei uit zeg....ik heb me daar een complete keuken moeten achterlaten met super groot fornuis en oven en magnatron etc etc wat nu staat te verstoffen....en meneer doet alleen nog maar aan afhaal etenquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel, maar het is een beetje zuur allemaal dingen te moeten kopen die ik al had en die nu nutteloos in een kastje staan stof te verzamelen.
Maar ja, ik ben wel vrij, en daar kan geen pan tegenop
Niet of of hoor, ik ben voor zoet én hartigquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen!
Dat is écht iets genetisch hè, dat zoetigheid vreten bij vrouwen. Zie je mannen eigenlijk zelden doen. Die zijn meer van de hartig. Saucijzenbroodjes, chips, frituur, worst, kaas met mosterd.. zoút en vet dus ipv zoet en vet.
Ik heb ook altijd nog weken na sinterklaas chocoladeletters in de kast liggen. Ik krijg die dingen niet weg.
LIes, daar is de zon!
Nou-hou, als buum hier over de boodschappen ging hadden we állang pepernoten hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen!
Dat is écht iets genetisch hè, dat zoetigheid vreten bij vrouwen. Zie je mannen eigenlijk zelden doen. Die zijn meer van de hartig. Saucijzenbroodjes, chips, frituur, worst, kaas met mosterd.. zoút en vet dus ipv zoet en vet.
Ik heb ook altijd nog weken na sinterklaas chocoladeletters in de kast liggen. Ik krijg die dingen niet weg.
LIes, daar is de zon!
Ik heb het ook met zout en vet hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen!
LIes, daar is de zon!
quote:
Ja stom is dat he?quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow schei uit zeg....ik heb me daar een complete keuken moeten achterlaten met super groot fornuis en oven en magnatron etc etc wat nu staat te verstoffen....en meneer doet alleen nog maar aan afhaal eten
Haha ja!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Soms vraag ik mij af of je wel in dezelfde stad woont.
Hier nu ongeveer 15% wolk de rest strak blauw en bij jou? Sneeuw?
Oh god nee, afschuwelijk. Die kloven!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, als het alleen maar zo voelt dan is het goed he. Stel dat je nu tien kinders moest borstvoeden ook nog.![]()
nou ja, goedzo! Ik ga ook maar spinnen denk ik, als ik truffelpepernoten mag van mijzelf.
Het is hier heerlijk weer, en ook al zolang als ik wakker ben. zometeen de buum aanmoedigen die moet tannissen. Herendubbel clubkampioenschappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha ja!![]()
Die hoek van Den Haag is echt "the dark side". Het is hier gewoon echt zonnig nu. En morgen ben ik vrij. En straks lekker voetbal kijken. Wat een dag!
Nee dat háált het niet bij zakkenvol zoetigheid naar binnen proppen, qua verfijning.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:34 schreef Noek het volgende:
Een diagonaaltje trekken bij de Febo.![]()
Dat is toch niet lekker of verfijnd.
Foto!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Zometeen eerst maar eens werken aan mijn marsepeinen matrousjka. moet morgen een taart afleveren. ik werk gewoon al op bestelling.![]()
Nee, dat is niet verfijnd.quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat háált het niet bij zakkenvol zoetigheid naar binnen proppen, qua verfijning.![]()
Lékker is het wél! Kalfsvleeskroketten van de Febo.![]()
Of de satékroketten, als je in een ranzige vreetbui bent.![]()
Een héél diagonaaltje doe ik ook niet meer hoor, dat was meer een stoer na het stappen studentending. Als afwisseling op shoarma met een héél bakje knoflooksaus eroverheen uitgegoten. Mijn verfijning wat doe je!
ja nee, dat hoop ik ook nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Foto!![]()
Ik hoop voor je dat er niet verwacht wordt dat er allemaal kleinere matroeskaatjes in zitten!
[ afbeelding ]
Je moet toch ook lunchen! Bel de chinees!quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, dat is niet verfijnd.
Zakken zoetigheid kun je heel goed waardig nassen. Bij mij zie je uren later opeens allemaal chocolade zitten, soms met de spetters op de kin maar dat is ánders! Ja nou, máár ik rook niet. Dus dan mag het.![]()
Ik heb nu ook een honger. Ik heb een zwart gat waar ooit een maag zat.Ik zou wel tig Happy Meals op kunnen. Als toetje neem ik de Mc Flurry in alle smaken.
Alleen eten we vandaag verfijnde eigengemaakte broodjes hamburger. Met bosui, jeweets!![]()
Buuf, waar is de bestellijst?
Hè gàdver!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja nee, dat hoop ik ook nietik ga gewoon een platte maken, maar wel met blommetjes. Dat wel.
![]()
oh... FEbo, stappen, shoarma. Weet je wat écht lekker is op dat vlak? een kaassouflé met pindasaus![]()
Dat ga ik eens proberen, klinkt als helemaal niet veel werk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hè gàdver!
Da's toch geen combi!
Sowieso al, kaassouflé's.
Zélf een dikke plak kaas even een paar keer door de paneer en ei halen en dan bakken, dá's dan wél weer heel erg lekker. Maar ja, jedoe hà.
Hahaha ja, de tyfus met je chinees!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet toch ook lunchen! Bel de chinees!
Tsja de techniek bestaat al lang, kwestie van systemen op elkaar aansluiten klaar.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.volksopstand.net/index.php?option=com_hwdvideoshare&task=viewvideo&Itemid=4&video_id=88
Jups, maar dat we, als we dit niet willen, maar op die politiek partijen stemmen die daar niets of weinig mee hebben.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja de techniek bestaat al lang, kwestie van systemen op elkaar aansluiten klaar.
Hoi Charmian!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:37 schreef Charmian het volgende:
Weet iemand misschien waar 10 jaar rls is gebleven, kan 'm niet meer vinden in SHO![]()
of ik heb een brilletje nodig, kan ook nog
thxnks Noekje, ik heb dus duidelijk een brilletje nodigquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoi Charmian!
10 jaar reality 1999-2009 # 4
Mooi! Ter gelegenheid waarvan is de taart trouwens?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
morgen even wat fijnere penseeltjes halen en dan een nieuwe bakkes schilderen voor het ding. Maar overall, voor mijn eerste voedselschilderprojectje niet heel erg ontevreden.![]()
En dan nuhup buum
thxnks Charmian, altijd nuttig zo'n tvp.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:42 schreef Charmian het volgende:
thxnks Noekje, ik heb dus duidelijk een brilletje nodig
quote:'Guantanamo' wil scheiden om naam
RIYAD - Een Saudische vrouw ontplofte bijna toen ze er onlangs achter kwam dat haar man haar achter haar rug om Guantanamo noemt, naar het beruchte Amerikaanse terroristendetentiekamp Guantanamo Bay op Cuba. Dat berichtte de Saudische krant Al-Watan zondag.
De vrouw pakte onlangs de gsm van haar man, met wie ze al zeventien jaar getrouwd is. In het telefoonboek van het mobieltje van haar man bleek ze als Guantanamo te zijn ingevoerd. Ze heeft een echtscheiding aangevraagd en eist een schadevergoeding.
Nog niet toch?quote:
Nou ik hoorde schurkje scheringa net op het NOS-journaal zeggen dat hij geen mogelijkheden meer ziet om er nu nog onderuit te komen.quote:
Nee, ik denk het ook niet. Hoe laat is de uitspraak v/d rechter?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou ik hoorde schurkje scheringa net op het NOS-journaal zeggen dat hij geen mogelijkheden meer ziet om er nu nog onderuit te komen.
Ze moeten morgen voor 09:00 met een aannemelijk verhaal bij de rechter komen dat een faillissement afgewend kan worden. Dat verhaal is er niet. Dus theoretisch zou om 09:00 en 1 seconde het failissement uitgesproken kunnen worden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, ik denk het ook niet. Hoe laat is de uitspraak v/d rechter?
Oh ok, we merken het straks wel dan. Ik denk niet dat er nog wat te redden valt als er geen overname kandidaat is.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze moesten morgen voor 09:00 met een aannemelijk verhaal bij de rechter komen dat een faillissement afgewend kan worden. Dus theoretisch zou om 09:00 en 1 seconde het failissement uitgesproken kunnen worden.
Las ook dat Dirk nog 7 ton had opgenomen en weer teruggestort .quote:
Wat een gek.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Las ook dat Dirk nog 7 ton had opgenomen en weer teruggestort .![]()
Is toch zoiets als dat je met een net gepikte laptop onder je regenjas staat en ziet dat je never nooit met dat ding door de beveiligingspoortjes komt.![]()
Dirrekie.................
Is goed, maar dan zet ik er nog even niets op als je het niet erg vindquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:51 schreef Coos het volgende:
Zullen we vandaag allemaal proberen een rekening bij de DSB te openen?
Dat is nog eens lekker wakkerwordenquote:
Uit boosheid had ie al zijn geld opgenomen en daarna weer teruggestort zodat men hem niet van een soort handel met voorkennis kon betichten. Of zoiets.quote:
Net als al die andere klanten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uit boosheid had ie al zijn geld opgenomen en daarna weer teruggestort zodat men hem niet van een soort handel met voorkennis kon betichten. Of zoiets.
Goedemorgen!
Geen idee, misschien kopen ze alsnog delen v/d dsb. Het is iig niet te hopen idd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:21 schreef Leandra het volgende:
Tsja, lastig.... maar ik ben er niet van overtuigd dat de klanten echt beter af waren geweest als het overgenomen was door Lone Star
Ja, de delen die nog wat waard zijn, zijn die van de mensen die wel kunnen betalen.... die dus in feite helemaal geen DSB hypotheek nodig hadden omdat ze ook bij een fatsoenlijke bank hadden kunnen lenen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, misschien kopen ze alsnog delen v/d dsb. Het is iig niet te hopen idd.
Ik neem aan dat die pakketten nog steeds wat waard zijn.
En van mensen die het niet kunnen betalen en eruit gezet moeten worden, als het aan Lone Star ligtquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de delen die nog wat waard zijn, zijn die van de mensen die wel kunnen betalen.... die dus in feite helemaal geen DSB hypotheek nodig hadden omdat ze ook bij een fatsoenlijke bank hadden kunnen lenen.
Ik weet niet of Lone Star zich daar in deze tijd aan wil wagen, dan moeten ze die hypotheken wel heel goedkoop opkopen, anders draaien ze nog verlies bij een verplichte verkoop (veiling dus)quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En van mensen die het niet kunnen betalen en eruit gezet moeten worden, als het aan Lone Star ligt
Die Lakeman is echt de weg kwijt hoor...... niet dat Dirk zo'n fijne vent is, maar Lakeman is dat zeker niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:39 schreef HiDiHo het volgende:
Stichting hyphotheekleed is blij omdat de benadeelden nu niet jaren hoeven te procederen. Ik ben benieuwd of ze er nu werkelijk beter van worden.
Zo in de put. Vergeet de wens niet!quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:40 schreef Copycat het volgende:
Ik zal vandaag mijn maandelijkse aflossing maar eens gaan doen.
Ik vond het ook maar een apart mannetje, maar ik mag er toch vanuit gaan dat het geen éénmans actie was. Is dat wel zo is het helemaal vreemd dat ie zoveel aanzien heeft dat iedereen zijn geld weghaalt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Lakeman is echt de weg kwijt hoor...... niet dat Dirk zo'n fijne vent is, maar Lakeman is dat zeker niet.
Die wensen worden maar steeds niet verhoord. 't Is bijna net zo'n bodemloze put als die studiefinanciering aflossing. Ik neem nog eens wat aan van mijn financieel mannetjequote:Op maandag 19 oktober 2009 09:46 schreef Noek het volgende:
Zo in de put. Vergeet de wens niet!
Mornique!
Het kan altijd slechter, bv alle inkomsten v/d afgelopen 20 jaar kwijtraken. Hé marcoquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wensen worden maar steeds niet verhoord. 't Is bijna net zo'n bodemloze put als die studiefinanciering aflossing. Ik neem nog eens wat aan van mijn financieel mannetje.
Oh well, ik kan er niet wakker van liggen.
Lea! Afvallige! Wat leuk om je hier weer te zien.quote:
Heb je daar nog meer lopen? Voordat ik er wel wakker van lig.quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wensen worden maar steeds niet verhoord. 't Is bijna net zo'n bodemloze put als die studiefinanciering aflossing. Ik neem nog eens wat aan van mijn financieel mannetje.
Oh well, ik kan er niet wakker van liggen.
Ik heb er één lening lopen. En nu ze failliet zijn, hoef ik die nooit meer terug te betalenquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:54 schreef Noek het volgende:
Heb je daar nog meer lopen? Voordat ik er wel wakker van lig.![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er één lening lopen. En nu ze failliet zijn, hoef ik die nooit meer terug te betalen.
Ja, maar pas als ze zelf financieel gezond zijn blabla, kan nog wel een jaar of 3 duren dusquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:13 schreef HiDiHo het volgende:Ijsland gaat rekeniinghouders van IceSave terugbetalen.
Beter laat dan nooitquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, maar pas als ze zelf financieel gezond zijn blabla, kan nog wel een jaar of 3 duren dus
Oh man, hier ook zo'n vakantie. 6.30 uur klaarwakker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:03 schreef CarOnline het volgende:
Oh man, ik heb zo ontzettend vakantie![]()
Ben nog nooit zo vroeg op geweest vrijwillig op een vrije dag![]()
Ga zo wel even het chefje mailen want ik sta nog keurig op de planning voor deze week
Nee!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh man, hier ook zo'n vakantie. 6.30 uur klaarwakker.![]()
Flauw jedoe.
Wat ontzettend gezellig. De Jouwese maar liedjes tokkelen en allebei aan de drugs natuurlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee!
Ja das echt ontzettend flauw.
Misschien komt het omdat ik gister echt de hele dag in bed ben blijven liggen.
Ik deed even een Yoko
Heel gezellig!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat ontzettend gezellig. De Jouwese maar liedjes tokkelen en allebei aan de drugs natuurlijk.
Klinkt net als mijn zondag! Oh nee, toch niet. Maar het had hem zomaar kúnnen zijn
Het is de schuld van Lakeman, Bos en Wellink hebben vals gespeeld en iedereen is gemeenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 11:00 uur live persconferentie Scheringa. Eens horen wat hij te zeggen heeft
Heeft die zijn ogen laten liften gisteren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel gezellig!
Nou ik deed alleen een Yoko, de mijnese deed een Henny.
Zonder drugs en zonder paarden.
Nou wie weet meid, er komen nog zóveel zondagen!
`Sorrie voor het uitknijpen van grote aantallen Nederlandse huishoudens. Onder andere via Frisia, Lenen.nl en Becam, ik zal het nooit meer doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is de schuld van Lakeman, Bos en Wellink hebben vals gespeeld en iedereen is gemeen![]()
Oh, en hij is klein en de rest is groot... boehoehoe
Huisman, lof, Huisman!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Heeft die zijn ogen laten liften gisteren?
Er is iets met Henny op de ooglift na maar ik kan er mijn vinger niet op leggen. Niet dat ik dat zou willen. Ugh! Nee, bah!![]()
Ja, die zondagen blijven voorlopig nog wel eventjes. Volgende week zelfs nog eentje van 25 uren. Nou, wat een bof!
laterquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik ga niks doen hier, anders zit ik zo weer héle ochtenden achter deze verderfelijke kast.
Dag!
DSB is niet failliet gegaan maar kapot gemaakt door de staat!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef HiDiHo het volgende:
Vanaf 11:00 uur live persconferentie Scheringa. Eens horen wat hij te zeggen heeft
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:12 schreef Leandra het volgende:
OMG.... gaat die persconferentie zo beginnen, hangt er zo'n DSB-banner achter met "DSB goed voor je geld"
Dat ze nou net die gekozen hebben![]()
Vind ik ook! En er moeten minstens 3 ministers aftreden! En het koningshuis moet ook weg.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef Gert het volgende:
[..]
DSB is niet failliet gegaan maar kapot gemaakt door de staat!![]()
Waarom weet-ie ook niet, maar er moet een parlementaire enquete komen waarin dat duidelijk moet worden, vindt Dirk.
Obama moet de nobelprijs voor de vrede aan Dirk geven!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vind ik ook! En er moeten minstens 3 ministers aftreden! En het koningshuis moet ook weg.
Want Lonestar is ook al gebeld door wouter bos natuurlijk.![]()
En als ie langs start komt ontvangt hij geen 2000 euro! Dat zal m leren!quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Obama moet de nobelprijs voor de vrede aan Dirk geven!
En Bos moet naar de gevangenis!
Dat wel, maar niet de bankier die namens de staat de boel even op de rit moet krijgen bij een bank die net door diezelfde staat gered is van de ondergang.... Dan blijf je als minister toch verantwoordelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Tenzij hij het wist, en ondanks dat toch bleef zitten. Dat maakt hem een bankier.
Ik las net dat hij dat geld kwijt is en het moet doen met een ton en de waarde van zijn eigen huis.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Ome Dirk raakt zijn privé kapitaal niet kwijt natuurlijk. En ik las iets over 248 miljoen? Nou ja, daar is weinig opkrabbelen aan denk ik. zijn medewerkers, dat is andere koek. Maar ja, Dat zal Dirk waarschijnlijk roesten, gezien zijn manier van geld "verdienen"
quote:
Ah, toch nog gerechtigheidquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik las net dat hij dat geld kwijt is en het moet doen met een ton en de waarde van zijn eigen huis.
Die heeft écht wel wat geld elders geparkeerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik las net dat hij dat geld kwijt is en het moet doen met een ton en de waarde van zijn eigen huis.
Net als dat verhaal over die 700.000 die was ook weg, tot hij bedacht oeps, dat valt vast op, gauw terug. en dan een lulverhaal erbij.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Die heeft écht wel wat geld elders geparkeerd.
Ik dacht dat die 7 ton het volledige bedrag was dat door Dirk S. bij de Dirk S. Bank was geparkeerd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Net als dat verhaal over die 700.000 die was ook weg, tot hij bedacht oeps, dat valt vast op, gauw terug. en dan een lulverhaal erbij.Nou ja, ergens is het wel leuk zo'n cowboy billie boem maar het zou hem sieren als hij wat gracieuzer ging.
Ja, en dan goed zijn voor 248 miljoen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 7 ton het volledige bedrag was dat door Dirk S. bij de Dirk S. Bank was geparkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |