Geld overgemaakt, adres gegevens doorgegeven en nog een kickjequote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef mirelia het volgende:
Volgens de TPG zijn de verzendkosten 1.76 euro dus dat is prima wmb.
PM me even je adres dan PM ik mijn rekeningnummer.
3 spellen tegelijk kan niet in een bubbeltjesenvelop maar moet in een doosje. dat betekent dat verzenden 6.75 kost.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:21 schreef GONZA het volgende:
Luigi's mansion
Geist
Second Sight
¤15,- inc verzenden.
Om eerlijk te zijn is het spel nooit geinstalleerd geweest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:33 schreef Dibble het volgende:
is Clear Sky een stand alone uitbreiding?
Uiteraard doet het TVtje het nog prima, af te halen in Delft. Of in mijn winkel in Nootdorp evt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:30 schreef Trusten het volgende:
Doet dat tvtje het nog? En waar is hij evt af te halen?
Hij is niet verkocht maar de originele doos heb ik niet meer jammer genoeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:27 schreef HC-freak het volgende:
Hoi
Is de X-box al verkocht? Ik heb namelijk wel interesse als t gewoon de europese versie is in de originele doos.
Ik bied dan 55 euro incl de game Project Gotham Racing en verzendkosten. Zeg maar wta je ervan vind.
mvg Eise
Sorry, beetje te verquote:Op zondag 1 november 2009 15:06 schreef mirelia het volgende:
Uiteraard doet het TVtje het nog prima, af te halen in Delft. Of in mijn winkel in Nootdorp evt.
Jammer van de doos. Dan ga ik denk ik toch nog even rondkijken of ik er 1 kan krijgen voor ong. die prijs met doos. Ligt dus absoluut niet aan de prijs. Hij is voor mij die 55 euro wel waard namelijk. Maar ik vind het het mooiste als ik em incl. originele doos heb...quote:Op zondag 1 november 2009 15:08 schreef mirelia het volgende:
[..]
Hij is niet verkocht maar de originele doos heb ik niet meer jammer genoeg.
Hij is wel europees en 100% in orde.
55 euro is in orde wmb incl PGR.
Voor 40 euro heb je een deal.quote:Op maandag 2 november 2009 14:49 schreef huhasta het volgende:
Hey Mirelia,
ik bied ¤ 35,-- voor de xbox.
kan 'm woensdag ophalen in Nootdorp.
Niet om het een of ander, maar die xbox verkoop je echt veels te goedkoopquote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef mirelia het volgende:
[..]
Voor 40 euro heb je een deal.
Ophalen kan in mijn winkel in de Dorpstraat 22
De naam is Arco Computers
heb je het ook al op tweakers geprobeerd, altijd zat belangstellenden.quote:Op maandag 2 november 2009 16:38 schreef mirelia het volgende:
Ja dat weet ik, maar hij staat mij in de weg en je ziet hoe slecht er hier op geboden word.
Ik heb geen zin om er mee te leuren namelijk.
Over de extra's van de console mag ik hier niet praten.
Dan hebben we een deal.quote:Op maandag 2 november 2009 15:17 schreef mirelia het volgende:
[..]
Voor 40 euro heb je een deal.
Ophalen kan in mijn winkel in de Dorpstraat 22
De naam is Arco Computers
Conker is al wegquote:Op woensdag 4 november 2009 22:02 schreef Sjak-von-Sjaak het volgende:
Ik bied 25 euro inclusief voor:
Blinx Time Sweeper (xbox)
Conker Live and Reloaded (xbox)
Disney Skater (xbox)
Mortal Kombat (xbox)
Crash Bandicoot (gamecube)
Mickey (gamecube)
Als het niet goed is hoor ik het wel
Hm, dat valt tegen.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:03 schreef mirelia het volgende:
[..]
Conker is al weg
25 incl verzenden voor de overige 5 is ok
Hoe kan ik de OP editten? en waar zie jij staan dat er dingen zijn omgebouwd??quote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef rene90 het volgende:
Geef even een up to date OP met alle spullen die omgebouwd zijn eruit. Je weet heel goed dat dit niet is toegestaan dus zet het de volgende keer gewoon niet op FOK!
Ik heb hem even gewogen en hij weegt 8.9 kilo, maar hoe dat incl doos wordt weet ik natuurlijk niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:08 schreef T42 het volgende:
tv verzenden doe je dat? (weegt vast geen 10kg)
Die 2 samen voor 8 euro vind ik wel goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:22 schreef Bayswater het volgende:
Mario smassh football (alleen spel, geen doosje etc) 4 inc of 8 incl met Shrek Super slam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |