wat doet ie?quote:
Ja. 0-0 na een half uur. Geen idee wat het spelbeeld is want niemand lijkt het te volgen.quote:
Ik gok dat Sprockel geblesseerd is geraakt want die ging er na 21 min af, of hij is weer verschrikkelijk slecht aan het ballenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:17 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ja. 0-0 na een half uur. Geen idee wat het spelbeeld is want niemand lijkt het te volgen.
De Graaf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
1 - 0 voor NAC
Penalty benut door Braamhaar.
Vitesse met 10 man verder, wordt niks in Bredaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:25 schreef remlof het volgende:
1 - 0 voor NAC
Penalty benut door Braamhaar.
Klootzak, kost me 100 punten in de poulequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, ik typte de naam van de scheidsrechter over van Teletekst![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:08 schreef Adelante het volgende:
Heeft die dikke ook weer eens gescoord?
Na het geven van voordeel kun je gewoon alsnog geel (en dus rood) geven hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef Tieske1983 het volgende:
[..]
EEN HELE SLECHTE SCHEIDS JA, NOG NIET GEHOORD VAN DE VOORDEELREGEL. !?????
NEE, hij moet vitesse naaien door Van de Struijk er af te sturen en een pingel te geven.
Terwijl de voordeelregel ook en goal van NAC is en vitesse met elf verder had kunnen spelen,
BRAAMHAAR UIT ENTER IS DUS EEN K- TUKKER !
en hij blijft het volhoudenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:13 schreef Gabbylicious het volgende:
Radio 1: Het is bij AFC Twente-AZ 2-2
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:24 schreef Gabbylicious het volgende:
Dikke Koeman is aan het aanvallen.
Hier kan je kampioen mee wordenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:37 schreef KingSizePinda het volgende:
Jaaaaaaaaaah 3-2 !!!!!! Monsterlijk![]()
![]()
En dan een jaar lang feest in Twente !!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hier kan je kampioen mee worden
Pffff ik zie die bal er niet ingaan vanavondquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:25 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Lazovic.
Jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:35 schreef Adelante het volgende:
Iemand al ingeschakeld voor die ploegen uit Halfweg Belgie?
Absoluut. Zou hij dan toch wat kunnen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:09 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En nog wel op redelijke fraaie wijze
Laten we niet te hard van stapel lopenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Absoluut. Zou hij dan toch wat kunnen?
Nou vind het niet zoveel anquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht? Vind ik niet echt saai, ze hebben alleen beide moeite kansen te creëren.
Ja, dus kijk je uiteindelijk nergens naar. Wat gerommel in de marge is 'tquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Groningen - Utrecht? Vind ik niet echt saai, ze hebben alleen beide moeite kansen te creëren.
Maar dan ben je geen ware voetballiefhebber, als het je alleen maar om de doelpunten te doen is.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja, dus kijk je uiteindelijk nergens naar. Wat gerommel in de marge is 't!
Ben totaal geen Groningen of Utrecht fan, maar dit is de spannendste wedstrijd die ik deze week gezien heb.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:56 schreef Happel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |