quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef osmo het volgende:
Hang er gouden kabels aan dan installeert hij sneller
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:23 schreef SharQueDo het volgende:
wauw, wel 6 minuten! klacht onterecht
sony
playstation![]()
ps3![]()
ps3 hype
1973 belde iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Spellen installeren op een console :S:S:S;sS:S:S:S:?S??1/?!?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef osmo het volgende:
Ja weet ik het, geen idee waarom dat moet bij de PS3...quote:
Veel fijner game apparaat. Hardware van Ps3 is wel vele malen degelijker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Je wilt toch niet beweren dat de XBOX beter is dan je PS3?
Dat is namelijk niet zo.
Op papier is de PS3 krachtiger. Maar in de praktijk is het verschil klein. De PS3 heeft heeft een erg aparte architectuur. Daarmee had de PS2 ook al te kampen destijds. De 360 is erg PC-achtig, developers kunnen daarmee makkelijker overweg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:00 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Veel fijner game apparaat. Hardware van Ps3 is wel vele malen degelijker.
Ja ga posten op een forum ofzo!quote:
Totdat je console gebanned wordt for life.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
360.
150 euro heeft het me gekost en ik kan onbeperkt games spelen voor 0 euro.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:05 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
Wat ben jij nou voor een kankernerd, wie koopt er nou 2 verschillende spelcomputersGa van dat geld lekker bier drinken man.
Je hebt aan 1 spelcomputer toch genoeg? Tenzij je zo'n nerd bent die alle titels die uitkomen wil hebben en al zijn tijd eraan besteedt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Een jaartje of 3 plezier van zo'n ding of in 2 avondjes het geld weg drinken. Beter doe je het gewoon beide trouwens.
Ik kreeg bij toeval ook een Ps3 voor weinig. Anders is één wel genoeg ja. Alhoewel een Wii en een 360 zijn bijvoorbeeld iets totaal anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:11 schreef Piksnor_Emanuel het volgende:
[..]
Je hebt aan 1 spelcomputer toch genoeg? Tenzij je zo'n nerd bent die alle titels die uitkomen wil hebben en al zijn tijd eraan besteedt.
Zeeer mee eens!quote:
Ja dat is wel zo. Maar een Xbox360 en een PS3 vullen elkaar mijn inziens niet echt aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:13 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kreeg bij toeval ook een Ps3 voor weinig. Anders is één wel genoeg ja. Alhoewel een Wii en een 360 zijn bijvoorbeeld iets totaal anders.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:18 schreef Goofisch het volgende:
[ afbeelding ]\
Want:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Oh kut ik zou echt niet moeten happen op deze kuttroll maar ik kan het niet laten...quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:04 schreef GAULOISES het volgende:
Heeft iemand de Gamecube al genoemd?
Kwestie van games verifyen en niet spelen voor de officiele releasedatum. Dan is er niets aan de hand. En trouwens, ik heb niet eens een XBL Gold abo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:05 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Totdat je console gebanned wordt for life.
Dude!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:14 schreef osmo het volgende:
PS3 Hype?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:23 schreef SharQueDo het volgende:
wauw, wel 6 minuten! klacht onterecht
sony
playstation![]()
ps3![]()
ps3 hype
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |