Niet met beelden uit één wedstrijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:50 schreef Lebawski het volgende:
Dat slaat totaal nergens op, want die clip dat hij heel slecht lijkt kan ik ook van Zidane maken.
Emanuelson nam een vrije trap te snel en kreeg daarvoor geel. Even daarvoor had Anita al geel gekregen en de scheidsrechter dacht dat hij weer met Anita te maken had. Die fout was op zich al lachwekkend, maar het is ook lachwekkend dat je iemand een tweede gele kaart geeft voor een te snel genomen vrije trap.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Santello het volgende:
Ik moest werken bij vak 110 11, wat is dat stom gedaan daar zeg. Zagreb supporters en ajax samen. Er werd hard gevochten bij de uitgang op de trap...
Maar kan iemand mij vertellen wat er precies was gebeurd toen de scheids een rode kaart trok? Ik moest op dat moment net ff wegkijken en een roker vertellen dat hij dat niet mocht doen.
aha dankje!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:16 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Emanuelson nam een vrije trap te snel en kreeg daarvoor geel. Even daarvoor had Anita al geel gekregen en de scheidsrechter dacht dat hij weer met Anita te maken had. Die fout was op zich al lachwekkend, maar het is ook lachwekkend dat je iemand een tweede gele kaart geeft voor een te snel genomen vrije trap.
Minder waarschijnlijk. Het grote orakel Barca heeft immers gesproken.quote:
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef zlakto het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat Feyenoord volgende week geen hele makkelijke horde is? Zit een beetje mee te lezen en heb het gevoel dat iedereen een uitslag tussen de 4 en 8-0 verwacht.
Dat is het nooitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef zlakto het volgende:
Is er hier iemand die denkt dat Feyenoord volgende week geen hele makkelijke horde is? Zit een beetje mee te lezen en heb het gevoel dat iedereen een uitslag tussen de 4 en 8-0 verwacht.
Die wedstrijd moet gewoon een makkelijke overwinning opleveren. Feyenoord stelt echt niet veel voor en als we zo spelen als tegen Dinamo Zagreb dan wordt het een afgetekende zege.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef zlakto het volgende:
Ik verwacht een eenvoudige overwinning voor Ajax.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:01 schreef zlakto het volgende:
Jullie niet dan?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Grote cijfers verwacht ik niet tegen Feijenoord maar ik zie dat niet als een ploeg in vorm. Voornamelijk 1-0 winst tegen zwakke teams. Die hebben gewoon tot nu toe het programma mee gehad.
De vette tegenstanders hebben wij ook gehad, programma lijkt extreem veel op elkaar al heb ik even uit/thuis niet meegerekend. In plaats van ADO en Groningen hadden wij Twente en NEC, ook niet echt een veel makkelijkere tegenstander.quote:Ajax - Willem II 4-0 (Willem II - Feyenoord 2-3)
Roda JC - Ajax 2-2 (Feyenoord - Roda JC 4-0)
Ajax - ADO Den Haag 3-0
VVV-Venlo - Ajax 0-4 (Feyenoord - VVV-Venlo 1-0)
Ajax - NAC Breda 6-0 (NAC Breda - Feyenoord 0-2)
Heracles Almelo - Ajax 0-3 (Heracles Almelo - Feyenoord 0-1)
Ajax - Sparta Rotterdam 0-0 (Sparta Rotterdam - Feyenoord 2-1)
PSV - Ajax 4-3 (Feyenoord PSV - 1-3)
Ajax - RKC Waalwijk 4-1 (Feyenoord RKC Waalwijk 3-0)
FC Groningen - Ajax 0-2
Ik denk dat wij een lastiger programma dan jullie hebben gehad. Niet dat ik ons veel kans geef volgende week hoor, dat dan weer niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:47 schreef Schanulleke het volgende:
Grote cijfers verwacht ik niet tegen Feijenoord maar ik zie dat niet als een ploeg in vorm. Voornamelijk 1-0 winst tegen zwakke teams. Die hebben gewoon tot nu toe het programma mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |