Yup wijzen naar het logo ja, tuurlijk gaat hij weg maar dan toch vind ik het mooi dat een speler als hij dat doet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:35 schreef detulp050 het volgende:
Kuste hij het Ajax-embleem?
Mwah ze winnen wel gewoon even van AZ vandaag, moeten wij nog maar presteren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax mooi in het spoor van het kampioenschap. Twente worstelt nog maar die gaan het ook niet volhouden de hele rit. Rutten krijgt nog wel het een en ander te 'managen'.
Ik krijg er een steeds beter gevoel over de eindklassering dit jaar.
Voorlopig loopt Ajax nog achter. Als bijvoorbeeld Luis weg gaat zullen ze het zelf ook nog zwaar krijgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax mooi in het spoor van het kampioenschap. Twente worstelt nog maar die gaan het ook niet volhouden de hele rit. Rutten krijgt nog wel het een en ander te 'managen'.
Ik krijg er een steeds beter gevoel over de eindklassering dit jaar.
Hij blijft man. Tot de zomer.quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voorlopig loopt Ajax nog achter. Als bijvoorbeeld Luis weg gaat zullen ze het zelf ook nog zwaar krijgen.
Wat me verder nog opviel was dat Sulejmani en Pantelic elkaar erg goed wisten te vinden.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef Wooldoor het volgende:
Die Pantelic is ook wel een mannetje alleen het viel me gister op dat hij vaak een goede positie in neemt maar dat daar nog niet op geanticipeerd wordt. Hij kwam een aantal keren in erg goede scoringspositie, maar hij werd compleet over het hoofd gezien.
Vertonghen had m idd een keer écht af moeten geven ipv zelf schieten. Was een zeker doelpunt geweest.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef Wooldoor het volgende:
Die Pantelic is ook wel een mannetje alleen het viel me gister op dat hij vaak een goede positie in neemt maar dat daar nog niet op geanticipeerd wordt. Hij kwam een aantal keren in erg goede scoringspositie, maar hij werd compleet over het hoofd gezien.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
Gezien bericht van Van den Boog ga ik er juist vanuit dat Suarez in de winterstop voor ongeveer 3 miljoen verkocht wordt.
Zoniet minderquote:Op zondag 18 oktober 2009 19:19 schreef Barca het volgende:
Gezien bericht van Van den Boog ga ik er juist vanuit dat Suarez in de winterstop voor ongeveer 3 miljoen verkocht wordt.
Hij heeft gewoon een goede borrel nodig voordat hij het veld opstapt. Dutch courage for the win!quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:52 schreef Maxco het volgende:
Ik zie vaak dat Pantelic teveel twijfelt en te lang de bal vasthoud en hem dan kwijtraakt, voor de rest is zijn spel wel goed
1-0quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:30 schreef patrickt37 het volgende:
Jong Ajax - Jong PSV nu op Eredivisie live 1
Dan speelt Feyenoord met Biseswar en Makaay, dat scheelt niets in kwaliteit. Ik verwacht trouwens een moeilijke wedstrijd tegen Zagreb donderdag, maar er moet toch echt gewonnen worden. Dan maar een (moeizame) 1-0.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:23 schreef Morendo het volgende:
Er komen trouwens belangrijke weken aan:
Hebben we nog mazzel dat Tomasson en Cisse ontbreken bij Feyenoord wegens een schorsing.
Ben ik niet met je eens. Makaay is echt ver 'over the hill'. Hij is traag en ongevaarlijk en vermindert qua fysiek wekelijks. De schorsingen van beiden heren maakt Feyenoord er aanvallend gezien absoluut zwakker op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:39 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan speelt Feyenoord met Biseswar en Makaay, dat scheelt niets in kwaliteit. Ik verwacht trouwens een moeilijke wedstrijd tegen Zagreb donderdag, maar er moet toch echt gewonnen worden. Dan maar een (moeizame) 1-0.
Cisse valt dit seizoen nog behoorlijk tegen en heeft als ik het goed heb nog nauwelijks gescoord. Wat dat betreft is Biseswar dus geen verzwakking. Makaay is een ander type speler dan Tomasson, iemand die afwacht en zijn moment afwacht en dan gevaar sticht. Tomasson loopt daarentegen wat meer, maar mist dan ook grote kansen, iets wat Makaay niet zo snel doet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Makaay is echt ver 'over the hill'. Hij is traag en ongevaarlijk en vermindert qua fysiek wekelijks. De schorsingen van beiden heren maakt Feyenoord er aanvallend gezien absoluut zwakker op.
maakt niet uit, zo snel gaat het hier ook weer nietquote:
lolquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:03 schreef Catch22- het volgende:
maakt niet uit, zo snel gaat het hier ook weer niet
Ze hebben zich verzameld op een supergeheim forum, waarvan de naam in dit topic absoluut niet genoemd mag worden. Want stel je voor..........quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:36 schreef richbitch het volgende:
Waar zijn alle Superjoden gebleven??
Tja, Suarez lijkt me in mentaal en fysiek opzicht vrij sterk. Waarschijnlijk wou hij zelf ook gewoon spelen. Lekker scoren man tegen die semi-profs uit Tilburg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:59 schreef Cavalier1 het volgende:
Eigenlijk wel raar dat Suarez geen rust kreeg tegen Willem II. Want de komende periode wordt er druk en belangrijk voor Ajax, en dus voor Suarez.
Dat zijn geen wedstrijddagen met minder kans op blessures.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:37 schreef Lebawski het volgende:
Hij kreeg juist 2 dagen vrij als hij z'n best deed tegen Willem II.
Tegen Dordrecht moeten we toch wel zonder hem kunnen. Dan pakt hij mooi een weekje rust. Wanneer zijn die kwalificatieduels van Uruguay eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:25 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij wil Suarez inderdaad zoveel mogelijk spelen om lekker in vorm te blijven.
Gezien het zware programma rondom de wedstrijd van Dordt (Dinamo 2x, Twente, AZ, Feyenoord) zou ik gewoon Jong Ajax er heen sturenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tegen Dordrecht moeten we toch wel zonder hem kunnen. Dan pakt hij mooi een weekje rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |