True, maar ze willen toch niet terugkomen die andere usersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
De Liveverslagen-topics zijn geen kont meer aan
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
De Liveverslagen-topics zijn geen kont meer aan
Maar verder is het er wel op vooruit gegaan hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind het maar dood.
In de club-topics word amper gepost. Niemand lijkt het buitenlands voetbal te volgen. Live-topics kunnen net zo goed dicht. Alleen als VI erop is is het wat drukker dan normaal.
Eens, helaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind het maar dood.
In de club-topics word amper gepost. Niemand lijkt het buitenlands voetbal te volgen. Live-topics kunnen net zo goed dicht. Alleen als VI erop is is het wat drukker dan normaal.
Say whut?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:23 schreef taxhaven het volgende:
Dit is geen bash/troll topic, oude koeien uit de sloot halen is dit topic ook niet voor.
Ik zie alleen een interessante ontwikkeling, de topics zijn serieuzer, het gaat weer over voetbal en in de club-topics is er nauwelijks meer kliekvorming. Dit is belangrijk om het voor iedereen toegankelijk te houden en het verhoogt de kwaliteit van het forum. Dat er minder posts zijn, is helemaal zo erg nog niet.
Wat vinden jullie?
SSSSSSSSSSSST er is nooit een voetbalrel geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:45 schreef Stofje het volgende:
Is die hele VBL rel alweer een jaar geleden joh? Teringjantje...
We do not talk about it.quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSST er is nooit een voetbalrel geweest
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=KiIP_KDQmXs]quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:48 schreef Paul het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSST er is nooit een voetbalrel geweest
quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Stofje het volgende:
Het officiële NAC-topic:
» Er is al 109 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!!
Zegt misschien meer over NAC dan over het topic, het FC Utrecht-topic is springlevend. Ik kom hier nog niet zo lang maar vind het een leuke plek om over FC Utreg te ouwehoerenquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Stofje het volgende:
Het officiële NAC-topic:
» Er is al 109 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!!
Ach, vielleicht. Er zaten sowieso maar 4 man ofzo fanatiek te posten en die zijn allemaal weg. Er valt genoeg over NAC te praten nu (interview Theo Mommers, financiële sores, Willem II thuis, Aandewiel / Karelse, Van As, etc) en dat gebeurt ook op NAC-sites. Op FOK! is het gewoon dood.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:03 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
Zegt misschien meer over NAC dan over het topic, het FC Utrecht-topic is springlevend. Ik kom hier nog niet zo lang maar vind het een leuke plek om over FC Utreg te ouwehoeren
Wie had dat ooit gedachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 16:55 schreef Stofje het volgende:
Het officiële NAC-topic:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 16:37 schreef Stofje het volgende:
Naïef om te denken dat VBL ook bestaansrecht heeft op een ander kanaal dan FOK! Hoewel ik wel meega om te kijken hoe het gaat.
Dat is niet relevant. Hele andere discussie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voetbal is een simpele, verziekte en geldverslindende sport
Voetbal wordt veel belangrijker gemaakt dan het in werkelijkheid is
Muziek is pas écht interessant...
Uitademen als je die dwarsfluit eruit trekt, hè?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:10 schreef ilona-scuderia het volgende:
Voetbal is een simpele, verziekte en geldverslindende sport
Voetbal wordt veel belangrijker gemaakt dan het in werkelijkheid is
Muziek is pas écht interessant...
Laten we het ontopic over VBL op Fok houden.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef Stofje het volgende:
[..]! Prachtig. Maar loopt het daar nog goed? Ik kom er zelf nooit meer
.
Moet een forum altijd een afspiegeling zijn (en de tendensen overnemen) van hetgeen waarover gediscussieerd wordt?quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Niveau hoort ook niet op een voetbalforum, daar moet juist gereld worden en gekankerd, dat hoort bij het wereldje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |