True, maar ze willen toch niet terugkomen die andere usersquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
De Liveverslagen-topics zijn geen kont meer aan
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:45 schreef Hephaistos. het volgende:
De Liveverslagen-topics zijn geen kont meer aan
Maar verder is het er wel op vooruit gegaan hoor!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind het maar dood.
In de club-topics word amper gepost. Niemand lijkt het buitenlands voetbal te volgen. Live-topics kunnen net zo goed dicht. Alleen als VI erop is is het wat drukker dan normaal.
Eens, helaas.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:32 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind het maar dood.
In de club-topics word amper gepost. Niemand lijkt het buitenlands voetbal te volgen. Live-topics kunnen net zo goed dicht. Alleen als VI erop is is het wat drukker dan normaal.
Say whut?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:23 schreef taxhaven het volgende:
Dit is geen bash/troll topic, oude koeien uit de sloot halen is dit topic ook niet voor.
Ik zie alleen een interessante ontwikkeling, de topics zijn serieuzer, het gaat weer over voetbal en in de club-topics is er nauwelijks meer kliekvorming. Dit is belangrijk om het voor iedereen toegankelijk te houden en het verhoogt de kwaliteit van het forum. Dat er minder posts zijn, is helemaal zo erg nog niet.
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |