Amsterdamseweg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:35 schreef GuidooH het volgende:
Zoh, de Ernemmers zijn 't er over eens.Waar uut Ernem komen jullie vandaan?
Poepje,scheetje, waar denk je dat diequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:49 schreef kwoth het volgende:
[..]
Beter ga je terug naar je lessenaar en stel je zelf de vraag waarom je zomaar wat napraat.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:14 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Poepje,scheetje, waar denk je dat dievoor is?
Ga nu maar even lekker een minder kleine string aan trekken, misschien ben je dan wat minder gespannen...
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!quote:Op zaterdag 7 november 2009 16:09 schreef Bob-B het volgende:
Zijn er hier mensen die (soms) boodschappen doen bij de Lidl op het Elderveldplein?
Ik was het nietquote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!
Ik kom nooit in de Lidl, maar nu begin ik toch benieuwd te raken.quote:Op zondag 8 november 2009 20:46 schreef Bob-B het volgende:
[..]
OK ik wil nu van iemand weten wie dat leuke meisje op zaterdag achter de kassa daar is met donker blonde krullen en tongpiercing, zeg op!!!
possible. maar kan ook dat ik rond die tijd bezet ben met sinterklaas-dingetjesquote:Op maandag 9 november 2009 12:13 schreef the_witch het volgende:
5&6 december is weer tijd voor een Gothic Fantasy beurs in de Rijnhal hier in Arnhem. Het heet JERAFEST!!
Wie gaat mee?? :-)
Omgaan met teleurstellingquote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef remlof het volgende:
Ja zeg haal mijn voorpret even weg, stellete -edit-![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 14:10 schreef remlof het volgende:
Ja zeg haal mijn voorpret even weg, stellete -edit-![]()
Wie nietquote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ze hebben wel veel vuur hoor!
En dildo's!quote:Op maandag 9 november 2009 14:28 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Maar ze hebben wel veel vuur hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |