Mooi toch, zulke jaloerse reactiesquote:
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Bonzai. het volgende:
Ik veronderstel dat iedereen het hier wel mee eens is?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als we nou allemaal 1 cm aan hem doneren. Kan hij eindelijk een volledig mens worden
Schattig hoe je je eigen complexen projecteert op perfecte mensen als ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als we nou allemaal 1 cm aan hem doneren. Kan hij eindelijk een volledig mens worden
Die Sarkozy heeft die vrouw toch echt wel te danken aan zijn functie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Bonzai. het volgende:
Het zijn vaak zulke slungels. Vooral mannen. Bij vrouwen vind ik dat verrassend genoeg niet.
Kortere mannen hebben vaak een mooiere lichaamsbouw.
Hieronder enkele bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide geen 1.70 meter groot, maar wat maestro's![]()
Ik veronderstel dat iedereen het hier wel mee eens is?
En een oneindig grote hoeveelheid faalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:28 schreef memrtn het volgende:
Klacht ongegrond. Twee meter aan pure goddelijkheid represent hier.
Er is absoluut geen correlatie tussen lichaamslengte en snikkellengte.quote:
1,96 + 1,90 = 2,15 kindquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:42 schreef IceDustbin2 het volgende:
<=== 1,96.. Ook zo'n niet-slungel
lange vrouwen zijn moooooi
had er laatst 1 die ik bijna recht aan kon kijken, gewoon 1,90 dus ofzo.. mijn god wat een goddess
Yeah right, net zoals er geen correlatie is tussen lichaamslengte en grootte van je handen en voeten, of lichaamslenge en lengte van je benen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Er is absoluut geen correlatie tussen lichaamslengte en snikkellengte.
In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere
En die kloppen voor geen meter bij lange slungelsquote:
Daar kunnen de fok!-nerdjes nog iets van opsteken idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef Nikmans het volgende:
Wat een gay- leerrijk topic, samen naar mooie mannen kijken hoe echte bazen er horen uit te zien
Kan mij het rukken wat jij falend vindt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En een oneindig grote hoeveelheid faal
Eenschquote:
Je refereert trouwens meer naar bouw dan naar lengtequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Bonzai. het volgende:
Die lange bonenstaken hier moeten natuurlijk de godganse dag trainen om er niet zo slungelig uit te zien, waardoor het enkel maar geforceerd overkomt. Sowieso een fail dus
Ik zie anders genoeg kleine(re) mannen met een vriendin. Het gaat om het totaalplaatje, je hebt aantrekkelijke kleine/lange vrouwen en hetzelfde is bij jongens zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:02 schreef boofer het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen op langere mannen vallen. Kijk maar eens om je heen op straat, hoeveel vrouwen zie je nou met een kleinere man lopen?
Eigenlijk best zielig... hoe lang ben jij eigenlijk TS?
Leer lezen. Kleinere mensen hebben geen kleinere snikkels.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:06 schreef DoctorB het volgende:
"In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere" ==> in verhouding betekent dat TS in werkelijkheid nog steeds slecht 9 cm aantikt. En inderdaad, een schlung van 9 cm is voor een kabouter best leuk, maar een normale vrouw kun je er niet mee imponeren. Dat wordt weer een Bridget the Midget avontuur.
ik ben 1.57 meter en heb een piemel van 19,3cm..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:06 schreef DoctorB het volgende:
TS is een kabouter die stug blijft doen alsof ie niet heel graag groter zou zijn dan de "verplicht-rode-puntmuts-op-limiet"
Kleine mannen zijn suckels.
"In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere" ==> in verhouding betekent dat TS in werkelijkheid nog steeds slecht 9 cm aantikt. En inderdaad, een schlung van 9 cm is voor een kabouter best leuk, maar een normale vrouw kun je er niet mee imponeren. Dat wordt weer een Bridget the Midget avontuur.
Ik zeg ook niet dat ze er niet zijn. Maar gemiddeld is de nederlandse vrouw 1.70 of zoiets? Zit je als man met je lengte daaronder, dan zijn er al flink wat vrouwen die op voorhande nee zullen zeggen. Als lange man heb je dat veel minder snel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:06 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik zie anders genoeg kleine(re) mannen met een vriendin. Het gaat om het totaalplaatje, je hebt aantrekkelijke kleine/lange vrouwen en hetzelfde is bij jongens zo.
Overcompensatie, ooit van gehoord? Altijd schattig, van die ukkies die menen dat ze overal beter in moeten zijn omdat ze zo klein zijn. Te stereotypquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Bonzai. het volgende:
Mag ik jullie er trouwens op wijzen dat ik met mijn goddelijke postuur nooit naar de fitness hoef, er er toch gespierd uitzie.
Die lange bonenstaken hier moeten natuurlijk de godganse dag trainen om er niet zo slungelig uit te zien, waardoor het enkel maar geforceerd overkomt. Sowieso een fail dus
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:02 schreef boofer het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen op langere mannen vallen. Kijk maar eens om je heen op straat, hoeveel vrouwen zie je nou met een kleinere man lopen?
die ,3 maakt het extreem ongeloofwaardig ONbaas alert!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:08 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
ik ben 1.57 meter en heb een piemel van 19,3cm..
dat is gewoon een hoer die op status valt, heeft niks met zijn lengte te maken. Als Sarkozy een of andere lasser/vrachtwagenchauffeur of iets dergelijks was geweest met verder precies hetzelfde uiterlijk, dan was zij nooit op hem gevallen.quote:
Ik haal gewoon feiten aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Overcompensatie, ooit van gehoord? Altijd schattig, van die ukkies die menen dat ze overal beter in moeten zijn omdat ze zo klein zijn. Te stereotyp
Ja, maar het is wel een lekkere hoerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:12 schreef boofer het volgende:
[..]
dat is gewoon een hoer die op status valt, heeft niks met zijn lengte te maken. Als Sarkozy een of andere lasser/vrachtwagenchauffeur of iets dergelijks was geweest met verder precies hetzelfde uiterlijk, dan was zij nooit op hem gevallen.
Zelfs je ondertitel geeft het weg johquote:
bronquote:Vrouw wil lange man
AMSTERDAM - Kleine mannen zijn nog steeds minder in trek bij vrouwen. Althans, dat beweert de Engelse dokter Daniel Nettle van de Open Universiteit in Londen. Een man met een lengte van 1.75 meter heeft volgens Nettle minder kans te trouwen met de vrouw van zijn dromen en er een gelukkig gezinsleven op na te houden dan een man van 1.85 meter.
Nettle gebruikte voor zijn onderzoek materiaal van Britain's National Child Development Study. Hij pikte er 10.000 Britse mannen uit, allen geboren tussen 3 en 9 maart 1958, en zocht uit hoe de heren uiteindelijk terecht waren gekomen. Zijn conclusie was dat de kleintjes het in de liefde nog altijd moeten afleggen tegen de reuzen. "Komt het aan op het kiezen van een echtgenoot, dan gaan de centimeters tellen."
Opvallend is volgens Nettle dat hoewel vrouwen een lange man prefereren, de meeste mannen niet per se een voorkeur hebben voor lange dames. Dit zou kleine vrouwen een aantal "evolutionaire voordelen" hebben gegeven. Zo zouden kleine vrouwen succesvoller zijn in het produceren van meer nageslacht. Deels omdat er een verlate vruchtbaarheid bij lange vrouwen optreedt. Kleine vrouwen raken gemiddeld eerder in de pubertijd, terwijl lange vrouwen hun energie eerst gebruiken om te groeien.
Kleine Engelse mannen waren flink op hun mini-teentjes getrapt toen de uitslag van het onderzoek deze week werd gepubliceerd in diverse Engelse kranten. Voormalig jockey en lifelong shorty Walter Swinburn ging in de tabloid Daily Mail in de aanval. Kleine mannen hebben volgens hem juist meer sex-appeal. Denk aan straaljagerpiloten, jockeys en Formule I-racers, niet de langste goden onder ons. Wijlen Ayrton Senna bijvoorbeeld, de Braziliaanse autocoureur. Klein, maar de lange mooie vrouwen - Elle MacPherson en Lauren Hutton bijvoorbeeld - stonden voor hem in de rij. Nóg een paar niet al te lange hartenbrekers: Rod Stewart, Al Pacino en Tom Cruise. Hoewel de 1.80 meter lange Nicole Kidman na haar scheiding blij zei te zijn dat ze eindelijk weer eens hakken aan kon, kon het haar jarenlang niets schelen dat Tom een halve kop kleiner was. Swinburn wijst nog even op de legendarische Amerikaanse jockey Bill 'The Shoe' Shoemaker, die slechts 1.55 meter lang was. Op 46-jarige leeftijd trouwde hij voor de derde keer, ditmaal met een voormalig model, ene Cindy, die niet alleen dertig centimeter langer was, maar ook negentien jaar jonger. De grap onder zijn collega jockeys was dat ze hem aan het einde van de dag kwam ophalen en meenam in haar handtas.
Voelen mannen zich nog steeds enigszins voor schut lopen naast een veel langere vrouw? Psychologe Annette Heffels denkt dat het lengteverschil minder belangrijk is geworden dan vroeger. "Je ziet op straat nu ook wat vaker een lange vrouw op hakken naast een duidelijk kleinere partner lopen. Misschien - ik heb er geen onderzoek naar gedaan - komt het doordat er allerlei culturen de westerse maatschappij binnenkomen. Daardoor zie je toch grotere verschillen in uiterlijk, lengte en gestalte. Mogelijk is de tolerantie daardoor groter geworden. Maar het stereotype beeld dat een man een beetje ouder, een beetje rijker, een beetje langer en het liefst een tikkeltje hoger opgeleid moet zijn, zit er nog steeds goed ingebakken."
"Vraag vrouwen naar hun schoonheidsideaal, dan is dat toch over het algemeen een wat langere man. Een kleine man moet wel heel beroemd zijn of behoorlijke kwaliteiten in huis hebben om dat tekort aan lengte te compenseren. Kijk, er zijn kleine mannen die vanwege hun lengte erg onzeker zijn, en van onzekerheid wordt over het algemeen niemand leuker. Maar er zijn ook mannen die een relatief nadeel kunnen omzetten in een voordeel, omdat ze heel charmant of erg geestig zijn. Humor is een belangrijke factor voor vrouwen."
"Hoe raar het ook klinkt", stelt Heffels, "er is een relatiemarkt waarbij mensen ongeveer evenveel moeten inbrengen als eruit halen. Mooie mannen kunnen gemakkelijker een mooie vrouw krijgen. Je ziet zelden dat een man en vrouw qua marktwaarde heel erg van elkaar verschillen. Wel een heel mooie vrouw met een veel minder aantrekkelijke man (wel met compensatie natuurlijk), maar andersom geldt dat niet.
Een lelijke vrouw wordt er voor mannen niet veel aantrekkelijker op als ze een forse bankrekening heeft en een buitengewoon gevoel voor humor. Ja, het is heel oneerlijk."
Kabouters zijn zo lelijk dat ze zich achter een baard en puntmuts moeten verschuilen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:13 schreef Jahr00n het volgende:
Lange mensen zijn over het algemeen erg lelijk.
En ze moeten altijd tegen mensen op kijken dan krijg je dit soort gedragquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:15 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Kabouters zijn zo lelijk dat ze zich achter een baard en puntmuts moeten verschuilen.
Vrouwen liegen.quote:
Eigenlijk kan het topic nu inderdaad wel dicht ja. Ik bedoel, Slayer zegt het, einde argument.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef DoctorB het volgende:
Oh ja, en natuurlijk:
SLAYER kijkt neer op kleine mensen!
[ afbeelding ]
nuff said!
en kaboutsters alleen achter hun muts want ze hebben geen baard.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:15 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Kabouters zijn zo lelijk dat ze zich achter een baard en puntmuts moeten verschuilen.
Vrouwen die alleen naar lengte/uiterlijk kijkenquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:28 schreef memrtn het volgende:
Klacht ongegrond. Twee meter aan pure goddelijkheid represent hier.
Mannen die alleen naar lengte/uiterlijk kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:21 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Vrouwen die alleen naar lengte/uiterlijk kijken![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:25 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Je voldoet maar *net* aan de eis als 'man' 'slungel'.
Naar wat anders?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mannen die alleen naar lengte/uiterlijk kijken
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:35 schreef Dawwa het volgende:
Alle mannen onder boven de 1.80 zouden gewoon geen kinderen mogen krijgen. Het is gewoon een handicap.
Tussen de 1.80 en 1.85 lijkt mij de beste lengte die je kan hebben als man, niet kort en ook niet te lang.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:25 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Je voldoet maar *net* aan de eis als 'man'.
quote:
Het enigste wat jij bereikt hebt is je lengte, hoe triest is datquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef Dawwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door voldoende te trainen kunnen wij vliegen, dit zult gij nooit en te nimmer bereiken, kabouter.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:35 schreef Dawwa het volgende:
Alle mannen onder de 1.80 zouden gewoon geen kinderen mogen krijgen. Het is gewoon een handicap.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef Bowlingbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk die korte baas!
Mijn innerlijke taalnazi komt altijd naar boven als ik dit soort dingen zie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het enigste wat jij bereikt hebt is je lengte, hoe triest is dat
Oh nee?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:41 schreef Dawwa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Door voldoende te trainen kunnen wij vliegen, dit zult gij nooit en te nimmer bereiken, kabouter.
HE WIKKIE ZO PRAAT JE NIET OVER MIJN BROERTJE.quote:
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:50 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HE WIKKIE ZO PRAAT JE NIET OVER MIJN BROERTJE.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |