Mooi toch, zulke jaloerse reactiesquote:
Neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Bonzai. het volgende:
Ik veronderstel dat iedereen het hier wel mee eens is?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als we nou allemaal 1 cm aan hem doneren. Kan hij eindelijk een volledig mens worden
Schattig hoe je je eigen complexen projecteert op perfecte mensen als ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Als we nou allemaal 1 cm aan hem doneren. Kan hij eindelijk een volledig mens worden
Die Sarkozy heeft die vrouw toch echt wel te danken aan zijn functie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:27 schreef Bonzai. het volgende:
Het zijn vaak zulke slungels. Vooral mannen. Bij vrouwen vind ik dat verrassend genoeg niet.
Kortere mannen hebben vaak een mooiere lichaamsbouw.
Hieronder enkele bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide geen 1.70 meter groot, maar wat maestro's![]()
Ik veronderstel dat iedereen het hier wel mee eens is?
En een oneindig grote hoeveelheid faalquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:28 schreef memrtn het volgende:
Klacht ongegrond. Twee meter aan pure goddelijkheid represent hier.
Er is absoluut geen correlatie tussen lichaamslengte en snikkellengte.quote:
1,96 + 1,90 = 2,15 kindquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:42 schreef IceDustbin2 het volgende:
<=== 1,96.. Ook zo'n niet-slungel
lange vrouwen zijn moooooi
had er laatst 1 die ik bijna recht aan kon kijken, gewoon 1,90 dus ofzo.. mijn god wat een goddess
Yeah right, net zoals er geen correlatie is tussen lichaamslengte en grootte van je handen en voeten, of lichaamslenge en lengte van je benen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:47 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Er is absoluut geen correlatie tussen lichaamslengte en snikkellengte.
In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere
En die kloppen voor geen meter bij lange slungelsquote:
Daar kunnen de fok!-nerdjes nog iets van opsteken idd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef Nikmans het volgende:
Wat een gay- leerrijk topic, samen naar mooie mannen kijken hoe echte bazen er horen uit te zien
Kan mij het rukken wat jij falend vindt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En een oneindig grote hoeveelheid faal
Eenschquote:
Je refereert trouwens meer naar bouw dan naar lengtequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Bonzai. het volgende:
Die lange bonenstaken hier moeten natuurlijk de godganse dag trainen om er niet zo slungelig uit te zien, waardoor het enkel maar geforceerd overkomt. Sowieso een fail dus
Ik zie anders genoeg kleine(re) mannen met een vriendin. Het gaat om het totaalplaatje, je hebt aantrekkelijke kleine/lange vrouwen en hetzelfde is bij jongens zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:02 schreef boofer het volgende:
Het is algemeen bekend dat vrouwen op langere mannen vallen. Kijk maar eens om je heen op straat, hoeveel vrouwen zie je nou met een kleinere man lopen?
Eigenlijk best zielig... hoe lang ben jij eigenlijk TS?
Leer lezen. Kleinere mensen hebben geen kleinere snikkels.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:06 schreef DoctorB het volgende:
"In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere" ==> in verhouding betekent dat TS in werkelijkheid nog steeds slecht 9 cm aantikt. En inderdaad, een schlung van 9 cm is voor een kabouter best leuk, maar een normale vrouw kun je er niet mee imponeren. Dat wordt weer een Bridget the Midget avontuur.
ik ben 1.57 meter en heb een piemel van 19,3cm..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:06 schreef DoctorB het volgende:
TS is een kabouter die stug blijft doen alsof ie niet heel graag groter zou zijn dan de "verplicht-rode-puntmuts-op-limiet"
Kleine mannen zijn suckels.
"In verhouding hebben kleinere mannen dus een langere" ==> in verhouding betekent dat TS in werkelijkheid nog steeds slecht 9 cm aantikt. En inderdaad, een schlung van 9 cm is voor een kabouter best leuk, maar een normale vrouw kun je er niet mee imponeren. Dat wordt weer een Bridget the Midget avontuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |