Dat dusquote:
International Superstar Soccer 64 of 98.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:47 schreef Goofisch het volgende:
Ik had er vroeger 1 op de nintendo64. volgens mij pes.
dat was echt te makkelijk
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:50 schreef MobileSuit het volgende:
[..]
International Superstar Soccer 64 of 98.
Waar is Adidas Power Soccer met de Predator Kick??
Dat is ISS64 of 98.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee.
wat ik mij nog goed kan herinneren waren die smilies bij de spelers in het menu. daar kon je aan aflezen in welke vorm een speler was.
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:57 schreef postmortum het volgende:
Davilex WK Voetbal Avontuur 2008 1998
Met Cheque van Geld die het commentaar deedquote:
moest je een gulden in gooienquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe heette die Arcade game op zo'n kast die ik vaker gespeeld heb bij o.a. De Valkenier en op vakantie in de arcade-hallen.... HMMM
ik bedoelde 98quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met Cheque van Geld die het commentaar deed
Edit: Ohnee wacht, dat was 1996.
Edit2: Oh ik dacht dat je 1998 bedoeldeHeeft Davilex weer een game uitgebracht dan
Met van die krantenkoppen telkens tussendoor toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik bedoelde 98ik denk dat ik die zommeteen in mijn pc flikker en die ga spelen
ja en een foute johan cruijffquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:08 schreef McDucky het volgende:
[..]
Met van die krantenkoppen telkens tussendoor toch?
CM01/02 ?!?quote:
Blades of Steel ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:18 schreef deepart het volgende:
Die ijshockey game op de eerste nintendo!![]()
![]()
![]()
Ja!quote:
Blades of steelquote:
met die wazige omhaals die je kon maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Worldcup in de OP![]()
De reden waarom ik nog een nintendo heb
jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
met die wazige omhaals die je kon maken.
ik vond dat geluidje wat die mannetjes maakten wanneer je een schouderduw (quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:35 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
jaAl stond je bij de cornervlag, met Argentinie ging die er altijd in
Ik trouwens fifa10 op de ps3, echt evrreweg het beste voetbalspel, op worldcup na danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb fifa10 op de x360, en ik vind hem erg goed.
worldcup was gewoon lachen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik trouwens fifa10 op de ps3, echt evrreweg het beste voetbalspel, op worldcup na dan, dat ik ooit gespeeld heb
Je heb hem van de week nog uitgespeeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:37 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vond dat geluidje wat die mannetjes maakten wanneer je een schouderduw () gaf altijd leuk.
en mannetjes die dood op het veld bleven liggen, was volgens mij ook met die game.
haha ja, beuken is een beter woord.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:40 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Je heb hem van de week nog uitgespeeld
Tegen Kamaroen de eerste wedstrijd 20-0 winnen. Gewoon constant die spelers neer beuken totdat ze niet meer opstaan. Dan kan je de bal nagenoeg in de goal lopen
Ja ze hebben die keepers flink wat beter gemaakt bij 1 op 1 situatiesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:39 schreef dawg het volgende:
[..]
worldcup was gewoon lachen.
en fifa10 is zeker het beste voetbalspel. 09 valt nog over te twisten, maar 10 zeker niet.
scoren in 10 is kut trouwens.
niet alleen de keepers.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:41 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja ze hebben die keepers flink wat beter gemaakt bij 1 op 1 situaties
Hugo Walkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef BWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie herinnering aan dit spel. Hugo Walker deed het commentaar (komt dat schooot). Beste commentator die ik ooit gehoord heb. Ik speelde altijd met Olympique lyon, en daar zat een speler bij die heette Sonny Anderson. En als Anderson scoorde ging he altijd van: 'Andersoooon, oh wat een goal'.
Ik wil spaans commentaar in een game.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:47 schreef BWolf het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie herinnering aan dit spel. Hugo Walker deed het commentaar (komt dat schooot). Beste commentator die ik ooit gehoord heb. Ik speelde altijd met Olympique lyon, en daar zat een speler bij die heette Sonny Anderson. En als Anderson scoorde ging he altijd van: 'Andersoooon, oh wat een goal'.
Dat is toch met Hans Kraay sr. die uitleg geeft? Die heb ik nog wel ergens in een kast liggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Competitiemanager 98![]()
Onderhandelen met een meter![]()
De beer is los
Dat spel was echt koningquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |