als je de mijne ook kan doen, dan kan ik studeren en toch naar de kroeg vanavondquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
Aan de andere kant ben ik zo erg dingen aan het verzinnen om te doen behalve studeren, dat mijn huis vanmiddag wel weer een stuk schoner zal zijn
Ik heb aan mijn eigen huis mijn handen vol helaasquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:59 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
als je de mijne ook kan doen, dan kan ik studeren en toch naar de kroeg vanavond
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:47 schreef GimmeGore het volgende:
kan niet, tentamen is op maandag al en ik moet nog arresten doornemen
ik heb nog een week, maar
ik voel je pijn!
Terrassen? Met dit weer?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:46 schreef Genius-F het volgende:
Ik ga dalijk terrassen tot een uurtje of wat.
Als je zo sexueel gefrustreerd ben ga je toch gewoon naar een prostituee? of voel je je daar soms te goed voorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:45 schreef One_conundrum het volgende:
lekkere wijven en neuken en dergelijke.
Het is deprimerend
Je snapt het topic niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:02 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als je zo sexueel gefrustreerd ben ga je toch gewoon naar een prostituee? of voel je je daar soms te goed voor
Als ik nu stop krijgt het IBG gheel vheel geld van mequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die studeren.![]()
Vraag toch gewoon een uitkering aan man.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:18 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Als ik nu stop krijgt het IBG gheel vheel geld van me
Haha, mijn wiskunde kennis is iig dramatisch, en laat mij die nou net nodig hebbenquote:
dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik studeer altijd juist in het weekend. Door de week heb ik het veel te druk met het studentenleven.
Nepstudent, er valt altijd wel iets te leren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:00 schreef IHVK het volgende:
Ik heb dit weekend lekker niets te doen voor de studie.
inderdaad!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:14 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die studeren.![]()
Vraag toch gewoon een uitkering aan man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe herkenbaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:50 schreef Fha het volgende:
Aan de andere kant ben ik zo erg dingen aan het verzinnen om te doen behalve studeren, dat mijn huis vanmiddag wel weer een stuk schoner zal zijn
Dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik studeer altijd juist in het weekend. Door de week heb ik het veel te druk met het studentenleven.
Wat voor pauperopleiding doe je danquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:44 schreef Dawwa het volgende:
Ik ga één week lang non-stop studeren omdat ik sinds september amper wat heb uitgevoerd, ff alle stof leren zodat ik weer op schema loop. HBO stelt toch geen drol voor, als ik me best doe kan ik het hele jaar binnen een maand leren.
Je taalniveau ligt wel iets lager.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef Dawwa het volgende:
Accountancy en deze opleiding staat ook nog bekend als een van de zwaardere HBO opleidingen.![]()
Beetje met cijfers toveren en klaar is kees.
P.S. pauper? Ha, startsalaris van deze opleiding licht hoger dan voor de meeste WO studies...
True.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nepstudent, er valt altijd wel iets te leren.
En in jouw wereld ook vast net zo hoog als de opleiding accountancy op WO niveau? Wake up..quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:56 schreef Dawwa het volgende:
Accountancy en deze opleiding staat ook nog bekend als een van de zwaardere HBO opleidingen.![]()
Beetje met cijfers toveren en klaar is kees.
P.S. pauper? Ha, startsalaris van deze opleiding ligt hoger dan voor de meeste WO studies...
teh dramahz...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef One_conundrum het volgende:
En dan bedenk ik net dat ik ook nog moeten winkelen, afwassen en voor mezelf koken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |