Now that's a first!quote:
Mipsie heeft een beetje bengaal in zich denk ikquote:Ik loop de douche in, zie ik weer dat guitige koppie achter het douchegordijn vandaan loeren. Zit Mips weer in bad. Al 20x uitgehaald, gewaarschuwd e.d. maar ze blijft de douche in glippen en dan springt ze op de rand van het bad, en dan erin.
Nu maar even de douche kraan opengezetNog nooit een poes zo snel zien rennen
![]()
Al viel de 'schade' mee, beetje nat koppie en vochtige pootjes
Het lijkt wel een aflevering van de krabvissersquote:Gisteren erg slecht weer gehad. Heb de hele dag in bed gelegen, dat was het best te houden.
Een soortgelijke boot die hier in de buurt voer heeft een freak-wave voor z'n kiezen gehad en het helikopterdek is er af gerukt. Hier is alles nog redelijk heel, maar we varen nu op halve kracht naar Kristiansand in Noorwegen om daar de boel te laten repareren en horen dan wel hoe het verder gaat met het schema.
Nog wel een goed ding.. heb al 2 dagen geen trek mee in sigaren... goed moment om te stoppen met roken.
Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kost graties?
Het is: "Het kost niet duur" of "Het is graties"
*proest*quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Het kost graties?
Het is: "Het kost niet duur" of "Het is graties"
Het is: "Patat"quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".
Nee nee, zoiets is het:quote:
quote:
Goequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef kaasplankje het volgende:
Hey Greys!
hoe is ´t met je beestenboel?
Op zo'n dag is het altijd handig, ff snel wat halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees dat wij dat vanavond gaan eten; meneer I.'s vriendje is er ook om te helpen en die wil ik mijn kookkunsten niet aan doen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is: "Het is niet duur" of "het kost niet veel" of "het is gratis".
Jullie gaan het toch niet geloven, maar het was met opzet. Vandaar ook de "quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
*proest*![]()
Als je voortaan iemand verbetert, doe het dan meteen goed!
"Het kost niet duur"
Jij wilt je haar niet lekker ordi?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nee, zoiets is het:
[ afbeelding ]
En die verwarm je dan en dan draai je die krullers in je haar.
Daar krijg je lekker ordi haar vanMaar ik borstel de krullen er dan weer uit (
) en dan zit er lekker veel volume in!
Die mevroi hieronder heeft ze er niet uitgeborsteld
[ afbeelding ]
Mensen van 12 en homo's hebben vriendjesquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik vrees dat wij dat vanavond gaan eten; meneer I.'s vriendje is er ook om te helpen en die wil ik mijn kookkunsten niet aan doen
ook goed hoor, 't wordt weer winter en dat is kouhoudquote:
Euhm...zo noem ik hem.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen van 12 en homo's hebben vriendjes![]()
Echte mannen hebben maten, kameraden, vrienden, schobbejakken![]()
Jaaaaaaaaaaa!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook goed hoor, 't wordt weer winter en dat is kouhoudToch ben ik altijd wel actiever 's winters, de zomer maakt me lui..
![]()
Vorige week nog met de honden van mn zus & Lein naar 't strand geweest, ik zal even kijken straks of ik nog een leuke foto heb
HOEBAHOEBAHOEBAquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhm...zo noem ik hem.
"vriendje" is nogal klein en meneer I. nogal groot.
Als ze naast elkaar staan krijg ik altijd de neiging om "wij zijn 2 vriiiieeeeendjes...jij en ik" te zingen![]()
Meneer I. noemt hem gewoon "kameraad" of "maat".
Dus dies geen homo en ook geen 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |