quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:39 schreef Jelief het volgende:
Vanyel ik denk dat Asyniur gebaren als bal, boek,spelen, glijbaan bedoelt. Of dingen waar je baby/kind interesse in heeft.Bij ons was dat bvb vogel en licht/lamp
Ow leuk ik ga kijken.....quote:Op maandag 19 september 2011 08:02 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet waar je woont, maar hier bij ons om de hoek van de straat (in Utrecht) is er sinds kort een gebarentaalwinkel geopend waar ze zich ook richten op kinderen. Die methode heet iets van wapperen. De winkel heet Wapperkids. Misschien kun je hier eens informeren.
http://www.wapper.nu/
http://www.wapperkids.nl/
Hier zijn dat nu 'bal' en 'poes' .... die doe ik nu ook af en toe..quote:Op maandag 19 september 2011 08:47 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Oudergebaren zijn gebaren als jij als ouder iets wil duidelijk maken: eten/slapen/drinken/mag niet etc
Kindgebaren zijn gebaren van zaken die je kind interessant vindt
Roy praat hier nog helemaal niet, we zitten hier nog in de dada klanken. heel afentoe horen we mama en papa.quote:Op maandag 26 september 2011 17:47 schreef Reilain het volgende:
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen waar de taalontwikkeling nu bij Roy spaak loopt??
Ik start eind november met de cursus dan is hij 1 jaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft het zin om met Puck - 8 maanden nog met de gebaren te beginnen?
Of anders gezegd, is er een grens aan de leeftijd waarop ze dit oppikken?
nu zeg ik zelf ook pap voor een toetje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef Reilain het volgende:
Zit idd wel aan zoiets als vervaging te denken.. Of evt -lekker & eten- combineren
Het gebaar voor 'op' heeft ze zelf verzonnen...
Vandaag maakte ze in de supermarkt het gebaar voor eten.. 1ste keer dat ze hem uit zichzelf deed... gisteren 1x had ze hem nagedaan...
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:56 schreef Reilain het volgende:
Denk dat dat ook heel veel scheelt... Ik wordt nu juist helemaal enthousiast nu Oona ook gebaren uit haarzelf gaat doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |