abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73833738
De vrouw in kwestie mengt zich nu in de discussie in de comments bij het AD artikel
quote:
Helen Madna,

Beste mensen jullie kunnen wel met suggesties komen over fleecedekens enz heb ik allemaal in huis slechts een enkeling begrijpt dat ik in opstand kom tegen Woonstad die gefaald heeft als huisbaas Ik heb uiteindelijk mijn zin gekregen daar gaat het om en als je jullie er op kicken om jullie grieven te spuien of mij beledigen is dat jullie probleem .Ik als huurder heb het recht te protesteren ook voor achtersllig ondrhoud. En ik ben geenvoruw met een gillend kind lee het artikel goed
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:56:00 #202
3542 Gia
User under construction
pi_73833787
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
De vrouw in kwestie mengt zich nu in de discussie in de comments bij het AD artikel
[..]

Dat laatste klopt. Het gillende kind was het achterkleinkind van mevrouw Plak.
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:18:07 #203
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73834071
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 13:45 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Dat staat nergens, er staat alleen dat ze al dagen aan het kankeren is op de maatschappij die verantwoordelijk is voor de verwarming.
Als het nu al meer dan 2 weken duurt zullen ze vast niet meteen de volgende dag zijn begonnen. Maar ik zie alweer dat jij het blijkbaar heel normaal vindt dat bedrijven rustig 2+ weken erover doen om iets als verwarming te repareren. Want klagen over bedrijven, dat mag niet van jou hè. Bedrijven zijn tenslotte perfect en tot in perfectie efficient en maken nooit fouten.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73834112
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En wat is daar nou weer zo hilarisch aan?
Ik zou jou, en de anderen die hier vinden dat iemand uit 'tokkietown' niet moet gaan zeuren maar zelf een kachel moet kopen, wel eens mee willen maken als je verwarming na een half jaar nog niet gerepareerd is.
Of neem een andere service waar je al voor betaald, je internet bvb ..
pleased to meet you
pi_73834174
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:18 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Als het nu al meer dan 2 weken duurt zullen ze vast niet meteen de volgende dag zijn begonnen. Maar ik zie alweer dat jij het blijkbaar heel normaal vindt dat bedrijven rustig 2+ weken erover doen om iets als verwarming te repareren. Want klagen over bedrijven, dat mag niet van jou hè. Bedrijven zijn tenslotte perfect en tot in perfectie efficient en maken nooit fouten.
De kachel deed het vorig seizoen al niet goed, dat bedrijf heeft dik een half jaar de tijd gehad!
pleased to meet you
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:29:32 #206
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73834290
Als mijn sociale verhuurder iets niet voor me regelt bel ik gewoon elke dag tot het gefixt is. Mijn langste doorlooptijd is een week voor een nieuwe keuken.
pi_73834591
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:29 schreef Sander het volgende:
Als mijn sociale verhuurder iets niet voor me regelt bel ik gewoon elke dag tot het gefixt is. Mijn langste doorlooptijd is een week voor een nieuwe keuken.
Tja, in dit geval beweert de huisbaas dus dat die van niets wist .. wat mi even benadrukt hoe belangrijk het is om de naam van diegene(n) die je klacht heeft/hebben opgenomen te vragen en te noteren.
pleased to meet you
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:26:36 #208
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73835586
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:37 schreef ShadyLane het volgende:
Nou verschilt het natuurlijk wel per huis hoe snel de verwarming aan moet. Het ene huis is beter geisoleerd dan het andere en het maakt ook uit of je hoog in een flatgebouw op een hoek zit bijvoorbeeld.

Maar dan nog lijkt het me rijkelijk overdreven als je in oktober al moet "gillen van de kou".
Dat dus, ik woon zelf ook in een huis van papier marche met geen isolatie met vaak de wind erop maar om nou te zeggen dat ik krijsend van de kou rollend door het huis ga als de kachel het niet zou doen ik heb de kachel nog nauwelijks aangehad momenteel en anders koop je een electrisch kacheltje van een paar tientjes. Vorig jaar had ik ook mijn kachel stuk en dat was begin januari, toen was het toch BEST koud buiten en ja het is fris in huis dan (graad of 10 ) maar om nou te zeggen dat ik dan doodvries gaat me toch wat ver, zeker met een electrisch kacheltje was het goed uit te houden (stookte het tot een graad of 17)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73835660
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 09:20 schreef moussie het volgende:

[..]

En wat is daar nou weer zo hilarisch aan?
Ik zou jou, en de anderen die hier vinden dat iemand uit 'tokkietown' niet moet gaan zeuren maar zelf een kachel moet kopen, wel eens mee willen maken als je verwarming na een half jaar nog niet gerepareerd is.
Of neem een andere service waar je al voor betaald, je internet bvb ..
Ach kom op zeg
Natuurlijk is het zwaar nalatig dat het allemaal zo lang moet duren, maar om dan met een boehoeohe artikel over 'gillen van de kou' de media op te zoeken is ook zwaar overdeven.

Gillen van de kou doen ze nog niet op de noordpool. En het is s'nachts heus wel koud, maar niets wat niet met een paar fleecedekens en een trui te doorstaan is
pi_73835933
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:29 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ach kom op zeg
Natuurlijk is het zwaar nalatig dat het allemaal zo lang moet duren, maar om dan met een boehoeohe artikel over 'gillen van de kou' de media op te zoeken is ook zwaar overdeven.

Gillen van de kou doen ze nog niet op de noordpool. En het is s'nachts heus wel koud, maar niets wat niet met een paar fleecedekens en een trui te doorstaan is
Ik ken anders meerdere mensen die heel veel last krijgen van hun gewrichten als de temperatuur onder de 18 graden zakt, en als je je met je toch al pijnlijke gewrichten dan ergens aan stoot (wat geregeld gebeurd maar je normaal gesproken niet door hebt) wil je echt wel gillen van de pijn. En tja, op de Noordpool zullen ze er minder snel last van hebben, daar zijn ze de kou immers gewend ..

Nogmaals, we hebben het hier over ouderen en kleine kinderen die het anyway al moeilijker hebben met zichzelf warm te houden dan volk tussen de 15 en 45 .. en geen van hun komt van de Noordpool af.
pleased to meet you
pi_73836063
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:26 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat dus, ik woon zelf ook in een huis van papier marche met geen isolatie met vaak de wind erop maar om nou te zeggen dat ik krijsend van de kou rollend door het huis ga als de kachel het niet zou doen ik heb de kachel nog nauwelijks aangehad momenteel en anders koop je een electrisch kacheltje van een paar tientjes. Vorig jaar had ik ook mijn kachel stuk en dat was begin januari, toen was het toch BEST koud buiten en ja het is fris in huis dan (graad of 10 ) maar om nou te zeggen dat ik dan doodvries gaat me toch wat ver, zeker met een electrisch kacheltje was het goed uit te houden (stookte het tot een graad of 17)
Gut gut, nog zo'n man in de kracht van zijn leven die zichzelf durft te vergelijken met oude vrouwen en kleine kinderen ..

Vraagje: was alleen jouw kachel kapot, die van de buren om je heen deden het nog, cq de binnenmuren werden wel warm gehouden door je buren? Ik neem aan van wel, anders had je die 17 graden namelijk nooit gehaald ..
pleased to meet you
pi_73836110
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik ken anders meerdere mensen die heel veel last krijgen van hun gewrichten als de temperatuur onder de 18 graden zakt, en als je je met je toch al pijnlijke gewrichten dan ergens aan stoot (wat geregeld gebeurd maar je normaal gesproken niet door hebt) wil je echt wel gillen van de pijn. En tja, op de Noordpool zullen ze er minder snel last van hebben, daar zijn ze de kou immers gewend ..

Nogmaals, we hebben het hier over ouderen en kleine kinderen die het anyway al moeilijker hebben met zichzelf warm te houden dan volk tussen de 15 en 45 .. en geen van hun komt van de Noordpool af.
Dat kleine kind woont daar niet eens, lekker bijdehand omdat te logeren te nemen als de kachel het niet doet en dan boehoehoe te gaan doen in de krant

En als ze pijn aan de gewrichtjes hadden, dan hadden ze dat zeker wel gemeld in het artikel gok ik. Aangezien het 'kijk ons eens zielig zijn'-gehalte al vrij hoog is...
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:50:57 #213
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73836162
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef moussie het volgende:

[..]

Gut gut, nog zo'n man in de kracht van zijn leven die zichzelf durft te vergelijken met oude vrouwen en kleine kinderen ..

Vraagje: was alleen jouw kachel kapot, die van de buren om je heen deden het nog, cq de binnenmuren werden wel warm gehouden door je buren? Ik neem aan van wel, anders had je die 17 graden namelijk nooit gehaald ..
Die 17 graden was met straalkachel + andere electrische kachel.

en ik lees hier:
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 04:47 schreef DikVoormekaar het volgende:
Pff zojuist wakker geworden van een teringherrie alsof er 2 eekhoorns klaar zijn gekomen.
Was tog wa anders.. aan de overkant van de weg, daaro in tokkietown.

110 TV Rijnmond 17 okt 04:42.12

Noodverwarming voor Rotterdammers

Woningcorporatie Woonstad Rotterdam
heeft in meer dan veertig woningen in
de Eendrachtsstraat in Rotterdam
straalkachels geplaatst.Sinds drie
weken werkt de stadsverwarming er
niet en zitten de bewoners in de kou.

Donderdag besteedde RTV Rijnmond
uitgebreid aandacht aan het probleem.
In de woningen was het vijftien
graden.Volgens een bewoner speelde
het probleem ook vorig jaar al.

Woonstad kon nog niet zeggen wanneer
de problemen definitief verholpen
zijn.Volgens de woningcorporatie
werkt de stadsverwarming vermoedelijk
niet door een lekkage,maar deze is
tot nu toe onvindbaar.
Kijk ook op www.rijnmond.nl

15 graden, waar hebben we het over , een dikke trui aan en klaar. Kom op, ook al ben je oud of heel jong. 15 graden is niet warm, dat geef ik toe maar ook niet zo koud dat je ballen eraf vriezen.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:24 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Welk punt ben je nu aan het verdedigen? Dat het helemaal geen probleem is om met 12 graden te slapen?
Ik zet 's nachts nooit de kachel aan (ik heb een gaskachel) en als het gevroren heeft die nacht is het regelmatig kouder dan 10 graden in mijn huis, zelfs al een keer 5 graden (!) gehad toen ik 's ochtends uit mijn warme bedje kwam rollen. Dus nee met 12 graden is het echt geen probleem om te slapen.

Ze heeft trouwens groot gelijk dat ze flink stampij gaat lopen maken, 2 weken is ook debiel lang om zonder verwarming te zitten daar niet van maar de overtreffende trap van overdrijven is ook weer zoiets.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:12 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Dat mens is bejaard, en zal gezien haar inkomenssituatie sowieso geen auto hebben.

Binnen de 5 kilometer afstand van haar woning zitten 2 gamma's, 2 praxissen en een karwei op slechts 3,5 km afstand. Niet echt een spannende afstand lijkt me voor een scootmobiel.
Bovendien zitten 40 gezinnen zonder, er is vast wel een buurman of buurvrouw die even zo'n ding kan halen voor haar.
quote:
Wat een onzinnige reacties in dit topic. Het is werkelijk schandalig dat de mensen twee (!) weken moeten wachten op het repareren van een simpele verwarming, een dienst waar ze nota bene voor betalen...
Eens.

[ Bericht 12% gewijzigd door Metro2005 op 19-10-2009 11:18:42 ]
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_73836373

Is dit artikel geschreven door de koning van de superlatieven?
Wat een journalistieke bagger en goedkope tranentrekkerij.

De centrale verwarming is hier op kantoor uitgevallen en van isolatie is nauwelijks sprake.
Ik zit hier in dunne kleding en het is nauwelijks koud te noemen.

Koop dan zelf 1 of 2 elektrische kachels als je zo'n koukleum bent en het probleem is opgelost.
Vreselijk van die mensen die zich per kans onmiddellijk in een slachtofferrol laveren en steun eisen.
pi_73836489
Ach het is weer bijna winter. Het is natuurlijk ook wachten op de verhalen van lui die al een jaar hun energierekening niet betalen maar het ook dikke boehoehoe is als ze straks worden afgesloten.

En door dat er dan weer van die linkse knuffelende figuren klaar staan komen dat soort lui er dan weer mee weg en lachen ze zich kapot.
pi_73836610
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 02:33 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hahahaha wat een falers zeg ! Heb de CV nog niet eens aangehad dit jaar . En gillen van de kou?? Laat iemand deze SBS6 overtreffende trap falende "journalist" aub PER DIRECT op non actief zetten!!
hahahahaha, en alsof je zelf niet een straalkacheltje kunt kopen bij blokker.
pi_73836683
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Die 17 graden was met straalkachel + andere electrische kachel.
Dat vroeg ik niet, ik vroeg of de kachels van je buren het nog deden of dat je binnenmuren ook afkoelden tot een temperatuur dat het vocht erop condenseert
quote:
en ik lees hier:
[..]

15 graden, waar hebben we het over , een dikke trui aan en klaar. Kom op, ook al ben je oud of heel jong. 15 graden is niet warm, dat geef ik toe maar ook niet zo koud dat je ballen eraf vriezen.
Het is overdag 15 graden, als de zon naar binnen schijnt, voor de rest blijkt het zo koud en vochtig te zijn dat zelfs kranten krom trekken, en tja, dat is bij minder dan 15 graden, wat het toch echt wel word als de zon een keer weg is, nogal ongezond. Dan krijg je namelijk dat het vocht ook op de binnenmuren zit te condenseren, lekkere schimmels in je behang etc.
En ja, die vochtige kou kruipt in je botten, zelfs als volwassene in de kracht van je leven heb je langer nodig om weer goed door te warmen na een paar uurtjes in de vochtige kou dan bij gewone vrieskou met weinig vocht in de lucht. Dat dat bij ouderen en kleine kinderen veel harder aantikt is toch niet zo moeilijk om te bedenken, zeker als die het al weken niet meer goed warm hebben gehad?
pleased to meet you
pi_73836754
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:11 schreef Ayran het volgende:

[..]

hahahahaha, en alsof je zelf niet een straalkacheltje kunt kopen bij blokker.
Ja stel je voor dat je eist dat de service waarvoor je betaald hebt ook geleverd wordt ..
pleased to meet you
pi_73836899
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef moussie het volgende:

[..]

Ja stel je voor dat je eist dat de service waarvoor je betaald hebt ook geleverd wordt ..
Alsof het daarom gaat . Tuurlijk is het triest dat het zo is gelopen, maar dat wil niet zeggen dat je er zo over hoeft te gaan huilen. 'gillen van de kou'
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:21:59 #220
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_73836901
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:14 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, ik vroeg of de kachels van je buren het nog deden of dat je binnenmuren ook afkoelden tot een temperatuur dat het vocht erop condenseert
[..]
Ik heb een benedenwoning met een houten vloer dus ik heb geen warmte van de onderkant, aan de linkerkant woont niemand (pand staat al ruime tijd leeg) en aan de andere kant wonen marokkanen en die stoken niet veel harder dan 18 graden dus daar heb ik ook 0,0 warmte van. en JA ik heb binnenmuren waarop het vocht condenseert...
quote:
Het is overdag 15 graden, als de zon naar binnen schijnt, voor de rest blijkt het zo koud en vochtig te zijn dat zelfs kranten krom trekken, en tja, dat is bij minder dan 15 graden, wat het toch echt wel word als de zon een keer weg is, nogal ongezond. Dan krijg je namelijk dat het vocht ook op de binnenmuren zit te condenseren, lekkere schimmels in je behang etc.
En ja, die vochtige kou kruipt in je botten, zelfs als volwassene in de kracht van je leven heb je langer nodig om weer goed door te warmen na een paar uurtjes in de vochtige kou dan bij gewone vrieskou met weinig vocht in de lucht. Dat dat bij ouderen en kleine kinderen veel harder aantikt is toch niet zo moeilijk om te bedenken, zeker als die het al weken niet meer goed warm hebben gehad?
Je kant ook gewoon een raam openzetten. Vocht komt vooral door slecht ventileren. je kan je wezenloos stoken maar als de boel potdicht zit gaat alsnog alles beschimmelen.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

ZE STOKEN ONS GAS OP!!
ACh, mijn marokkaanse buren hebben afgelopen zaterdag ook voor de verandering weer eens 7 (!) uur lang het gas aan laten staan om eten te koken. Die lui zijn echt compleet gestoord.
pi_73838476
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik heb een benedenwoning met een houten vloer dus ik heb geen warmte van de onderkant, aan de linkerkant woont niemand (pand staat al ruime tijd leeg) en aan de andere kant wonen marokkanen en die stoken niet veel harder dan 18 graden dus daar heb ik ook 0,0 warmte van. en JA ik heb binnenmuren waarop het vocht condenseert...
Dan moet je dus, volgens je eigen logica, de ramen wat vaker open zetten

Maaruh, je zal dan wel een aardige rekening krijgen aan stookkosten .. ik heb heel wat jaartjes in een soortgelijke situatie gewoond, bovenverdieping in een oud pand in de binnenstad van Amsterdam, de enige aangrenzende bewoning was de verdieping onder mij en die stookten ook amper, die waren constant op reis.
quote:
Je kant ook gewoon een raam openzetten. Vocht komt vooral door slecht ventileren. je kan je wezenloos stoken maar als de boel potdicht zit gaat alsnog alles beschimmelen.
Dat gaat alleen op voor goed geïsoleerde huizen, en dat zijn die panden dus niet, het lijkt nogal te tochten.
Nee, bij een temperatuur onder de 15 graden komt dat vocht toch echt omdat de lucht te koud is om het op te nemen
[..]
quote:
ACh, mijn marokkaanse buren hebben afgelopen zaterdag ook voor de verandering weer eens 7 (!) uur lang het gas aan laten staan om eten te koken. Die lui zijn echt compleet gestoord.
Ooit gehoord van een oud-hollandse stoofschotel, suddervlees ed? Of zijn die ook allemaal gestoord?
pleased to meet you
pi_73838541
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Ayran het volgende:

[..]

Alsof het daarom gaat . Tuurlijk is het triest dat het zo is gelopen, maar dat wil niet zeggen dat je er zo over hoeft te gaan huilen. 'gillen van de kou'
Als je kleinkind 's nachts wakker wordt van de kou zit die 'te gillen van de kou', niet waar? Dat doen baby's en kleine kinderen nu eenmaal, die gillen ..
pleased to meet you
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 12:17:00 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_73838721
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef moussie het volgende:

[..]

Als je kleinkind 's nachts wakker wordt van de kou zit die 'te gillen van de kou', niet waar? Dat doen baby's en kleine kinderen nu eenmaal, die gillen ..

Diep onder de dekens kruipen geen optie?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:18:07 #224
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_73838758
Niet alleen is er in dit topic een totaal gebrek aan empatie, gros van de pubers hier denkt schijnbaar dat het slachtoffer de schuld geven van zijn ellende de oplossing is.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:25:01 #225
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_73838963
Nogmaals:
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 16:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat een vooroordelen hier zeg. Misschien hebben ze door die storing ook geen warm water. Als je geen verwarming hebt én je kunt niet onder de warme douche, dan kun je het behoorlijk koud krijgen hoor .

En ik heb inderdaad de verwarming nu ook niet aan, maar ik ben vandaag wél onder de warme douche geweest!
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')