En lees dan eens de naam naast de foto, en dan nog een keer die van die overgrootmoeder die niet op de foto wou !!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Kijk eens naar die foto. Ze kan best ergens tussen de 55 en de 60 zijn. En ik ken mensen die nog wel jonger in een scootmobiel zitten. Vanwege hun overgewicht last van de gewrichtjes enzo.
[..]
Zegt niks over het inkomen.
Trouwens, ze staat er niet bij:
http://eendrachtsstraat-rotterdam.toeto.com/
Eendrachtsstraat 21 staat te koop voor 449.000 euro.
http://www.jaap.nl/koopwo(...)rachtsstraat/straat/
Volgens funda heeft 40 % een laag inkomen en 20 % een hoog inkomen. De rest, 40 % dus, een normaal inkomen. Het wonen in die buurt zegt dus niks over het inkomen.
dat is nu precies de reden waarom collectivisme niet werktquote:
's nachts 3 graden. Al een tijdje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:10 schreef -0- het volgende:
Nachtvorst kom op zeg. In de Oostelijke helft van het land heeft het enkele graden gevroren. In hartje Rotterdam is het dan nog steeds gewoon 5 tot 10 graden.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dat is nu precies de reden waarom collectivisme niet werkt
Vlak buiten de stad, niet in een straat middin een warmtestralende stad en vlak langs een dampende waal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
's nachts 3 graden. Al een tijdje.
Solidariteit is een mooi principe als het jou niks kost.quote:
En??quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
's nachts 3 graden. Al een tijdje.
Door de verstedelijking komen ook steeds meer weerstations in meer bebouwde omgeving te staan, en dan denken de mensen dat er klimaat verandering is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:16 schreef -0- het volgende:
[..]
Vlak buiten de stad, niet in een straat middin een warmtestralende stad en vlak langs een dampende waal.
52 uur geen stroom, das best kut in de winter. Ken mensen die een paar jaar terug een aantal dagen zonder stroom zaten, en bij die waren de radiatoren kapot gevroren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:19 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
En??
Even een paar dagen truitje aan en extra deken bij. Big deal.
Sommige problemen laten zich niet in een uurtje verhelpen.
Ik heb zelf in R'dam IJsselmonde ooit eens 52 uur geen stroom gehad. Lullig maar kan
gebeuren.
Het was toen geen winter maar het leverde weer andere problemen op zoalsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
52 uur geen stroom, das best kut in de winter. Ken mensen die een paar jaar terug een aantal dagen zonder stroom zaten, en bij die waren de radiatoren kapot gevroren.
ik zou het braden en opeten, of pekelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:24 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Het was toen geen winter maar het leverde weer andere problemen op zoals
een groot deel van het vlees in m'n diepvries wat ik kon weggooien.![]()
Het mooie van een flinke stroomuitval is wel weer dat je dat idd ziet, de tv blijft lekker uit en snachts zie je weer eens sterren.quote:Had ook een, noodgedwongen, leuke kant dat de hele flat s'avonds met kaarsjes zat en de
mensen bij elkaar op de koffie gingen.![]()
Het gaat hier anders over een oud, minder mobiel mens en kleine kinderen, en die hebben het sneller koud!! En dit duurt dus al weken, en dan in een vochtig en tochtig huis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:19 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
En??
Even een paar dagen truitje aan en extra deken bij. Big deal.
Sommige problemen laten zich niet in een uurtje verhelpen.
Ik heb zelf in R'dam IJsselmonde ooit eens 52 uur geen stroom gehad. Lullig maar kan
gebeuren.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:43 schreef moussie het volgende:
[..]
Het gaat hier anders over een oud, minder mobiel mens en kleine kinderen, en die hebben het sneller koud!! En dit duurt dus al weken, en dan in een vochtig en tochtig huis.
Man, gedraag je niet zo achterlijk. Het is een huilverhaal, maar ik denk dat iedereen behoorlijk pissig zou zijn als de verwarming al meer dan twee weken kapot is en de verantwoordelijke doet er niets aan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig? Wat een zwijmelverhaal haha onmogelijk zeg.
Ze doen er wel wat aan, alleen mevrouw acht het niet snel genoeg en gaat midden in de nacht aan de telefoon zitten kankeren bij reparateurs. Wat een eeuwige zeiksnor ben je dan? Pak de scootmobiel, rij 10 minuutjes naar de Mediamarkt of iets anders, haal een straalkachel van 30 euro en klaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:50 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Man, gedraag je niet zo achterlijk. Het is een huilverhaal, maar ik denk dat iedereen behoorlijk pissig zou zijn als de verwarming al meer dan twee weken kapot is en de verantwoordelijke doet er niets aan.
Wat is er grappig aan .. kleine kinderen en oudere mensen hebben het sneller koud, dat is een feit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
![]()
En ze leefden nog lang en gelukkig? Wat een zwijmelverhaal haha onmogelijk zeg.
Je doet het voorkomen als een sprookje, zwaar geromantiseerd en gedramatiseerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat is er grappig aan .. kleine kinderen en oudere mensen hebben het sneller koud, dat is een feit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |