Boeien. Wat extra spanning.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Skylark. het volgende:
Er komen 500 man. Ik hoop dat ik wat meisjes daar ken, want onbekenden zijn lastiger.
Hmmm. Ik zou zeggen 14. Maar sowieso dat ik zou rakenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
17 dude ziek!![]()
Ok even een raadspelletjeGok hoe oud deze sma is. Zou je haar geven?
En niet dat Hyves truukje doen.![]()
[ afbeelding ]
Kim?quote:
Fuck dat je hebt gecheckt gekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hmmm. Ik zou zeggen 14. Maar sowieso dat ik zou raken
Begin zomervakantie hierquote:
STFU, en ja. Maar dat was technisch gezien niet de laatste bedenk ik me nu, dat was dat zusjequote:
Duhquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Fuck dat je hebt gecheckt gek. Ja ze is 14
.
Ik wil er niet over praten jahquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
. Ben je niet op vakantie geweest?
![]()
![]()
![]()
Ik snap je bro, ik snap je. Maar het doet mij ook pijn, weet je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik wil er niet over praten jahMaar sowieso ga ik voor kwaliteit boven kwantiteit.
Dus.
Haar 2 zussen zijn nog lekkerder jongequote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haar 2 zussen zijn nog lekkerder jonge. Maar mijn broertje kent haar wel.
No man die niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is er 1 van?
Dan vind ik die 14-jarige lekkerder hoowr
Ikweets. Maar die van gister was wel echt spang. Obviously.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik snap je bro, ik snap je. Maar het doet mij ook pijn, weet je.
Die eerste is dezelfe als die ene die ik postte killaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:10 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
No man die niet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb die 7 euro al gehad, hoogstaande ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik poker nu op dat pokertime.eu waar jij het over had. Wacht nog wel op m'n 7 euro though
Onnodig toeteren is verboden en hinderlijk voor de medegebruikers van onze openbare wegen, klootzakquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
Lekkere familie. Er fietste vandaag zo'n mooi meisje met dr vader, en ik had rijles, en ik toeterde zo naar haar
. Mijn instructeur moest lachen maar zei dat ik dat niet meer moest doen.
Altijd zo leuk om te stoppen voor mooie dames als ze willen oversteken en dan bij dudes erna doorrijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:14 schreef Skylark. het volgende:
Lekkere familie. Er fietste vandaag zo'n mooi meisje met dr vader, en ik had rijles, en ik toeterde zo naar haar
. Mijn instructeur moest lachen maar zei dat ik dat niet meer moest doen.
Kreeg je die meteen, of wat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb die 7 euro al gehad, hoogstaande ook
Sowieso iets van 14 of 15 dan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
17 dude ziek!![]()
Ok even een raadspelletjeGok hoe oud deze sma is. Zou je haar geven?
En niet dat Hyves truukje doen.![]()
[ Afbeelding ]
Nog nooit gedaan, maar goeie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:19 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Altijd zo leuk om te stoppen voor mooie dames als ze willen oversteken en dan bij dudes erna doorrijden.
Een uurtje na registratie kreeg een email met de informatie hoe je hem kon claimen en een dag later stond het erop:quote:
Ah. Dan wacht ik het af.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een uurtje na registratie kreeg een email met de informatie hoe je hem kon claimen en een dag later stond het erop:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ffkes douchen en naar de stad.
Ik zie jullie later, bro's. En duim voor een lekker sletje voor mij vanavond.
Mijn duimen heb je:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:24 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga ffkes douchen en naar de stad.
Ik zie jullie later, bro's. En duim voor een lekker sletje voor mij vanavond.
Boh dat is wel geniaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn duimen heb je:
[ afbeelding ]
Oh, en niet vergeten om te doen wat ik altijd doe he: je naam met je tong spellen in dr mond![]()
Als waarschuwing voor de volgende [ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mijn duimen heb je:
[ afbeelding ]
Oh, en niet vergeten om te doen wat ik altijd doe he: je naam met je tong spellen in dr mond![]()
Als waarschuwing voor de volgende [ afbeelding ]
I know, dat zegt iedereen aan wie ik het vertelquote:
Hmm mijn naam is wel moeilijk daarvoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
I know, dat zegt iedereen aan wie ik het vertelDoe het al jaren
!
Waar oefen je op?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hmm mijn naam is wel moeilijk daarvoor.
EDIT: Oh valt wel mee na enig oefenen.
Mijn zusje.quote:
Doe je achternaam dan G.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehehehe. Durf ik niet eens aan te beginnen.quote:
Dan ben je bezig tot de zon opkomtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Whehehehe. Durf ik niet eens aan te beginnen.
Mensen die mensen diequote:
Vast niet. Er is niet echt een letter die niet te doen is. Tenzij dat smatjestongetje tegenwerkt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:30 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Heb je het ook weleens in spiegelbeeld geprobeerd en gevraagd of ze het kon lezen/begrijpen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vast niet. Er is niet echt een letter die niet te doen is. Tenzij dat smatjestongetje tegenwerkt.
Zoiets?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand die een gifje kan maken van 0:40 - 0:44?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Iemand die een gifje kan maken van 0:40 - 0:44?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |