Zo vroeg al?quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:06 schreef Chai het volgende:
Mozy hier, Chai is tosti's voor mij maken.
Ik zie dat Lamon weer in de SC post?![]()
Nou, ik ga eerst schoenen kopen, dan lekker uit eten en dan gaan we naar de biosquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:17 schreef Skylark. het volgende:
Wohooooooooooooooooooo even rustig ademhalen
Wohooooooooooooooooooo het lijkt alsof het regent als altijd
Maar het regent, ja het regent zonnestralen.
Wat liefffffffffffffffffffffffquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:23 schreef Skylark. het volgende:
Dus ga niet weg
Ga nooit bij me weg
Maar als je ooit verdwijnt
Laat mij je dan weer vinden
Oh sorry grote oppermachtige superheldquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:31 schreef Skylark. het volgende:
Wat ga je Engelstalig posten.Rot op joh, hoe durf je
. Ik post net HILVERSUM 3 en dan kom jij met zoiets aanzetten
.
Terechte klacht.quote:
Post nog meer van die waanzin en ik vecht je dood.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mond spoelen. En snel een beetje.
Ik eet je op. Kom maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Post nog meer van die waanzin en ik vecht je dood.
Nee hoor, ik eet bijna elke dag spaghetti bolognaise.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik had al gehoord dat je wat dikker was geworden van dat op jezelf wonen.
Leer koken manquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik eet bijna elke dag spaghetti bolognaise.En ik ontbijt nooit, ik val juist af.
Ik zoek wel een vrouw, tot dan heb ik spaghetti.quote:
Hoezo eng?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb vannacht btw na het uitgaan uitgetest of ik dat filmpje uit dit topic 's nachts wel eng zou vinden;
Klacht: ja.Fucking disturbing die shit
Ja, ik weet niet.quote:
Waarom niet eens een KLB meet tijdens een schoolfeest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef Skylark. het volgende:
Vanavond een feest met allemaal 16jarige sletjes en onbeperkt drinken voor 12.50.
Ik kan wel wat regelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Waarom niet eens een KLB meet tijdens een schoolfeest.
Ait. Boks.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:54 schreef Lakitu het volgende:
Tyfus, ik moet me inschrijven voor een tentamen maar het vak staat er niet tussenMag ik weer eens 20 euro betalen zeker
!
Antiklacht: Heb gister na echt te lang eindelijk weer eens gehosselt![]()
Niets leuker dan schoolfeestjes met tonnen 16 jarige sma'squote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:44 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb vannacht btw na het uitgaan uitgetest of ik dat filmpje uit dit topic 's nachts wel eng zou vinden;
Klacht: ja.Fucking disturbing die shit
Tik 'm aan danquote:
Ik ga vanavond hosselen, of daar stel ik me op in. Voor mij is het ook alweer een poosjequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:54 schreef Lakitu het volgende:
Tyfus, ik moet me inschrijven voor een tentamen maar het vak staat er niet tussenMag ik weer eens 20 euro betalen zeker
!
Antiklacht: Heb gister na echt te lang eindelijk weer eens gehosselt![]()
Ik poker nu op dat pokertime.eu waar jij het over had. Wacht nog wel op m'n 7 euro thoughquote:
17 dude ziek!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Tik 'm aan dan [ afbeelding ] Ze was wel net vorige maand 17 geworden, walgelijk eigenlijk
Niet zolang als het voor mij was, heb echt een persoonlijk record gebroken ofzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga vanavond hosselen, of daar stel ik me op in. Voor mij is het ook alweer een poosje.
16 en zou geven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
17 dude ziek!![]()
Ok even een raadspelletjeGok hoe oud deze sma is. Zou je haar geven?
En niet dat Hyves truukje doen.![]()
[ afbeelding ]
Voor mij sinds half augustus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niet zolang als het voor mij was, heb echt een persoonlijk record gebroken ofzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |