Auto of niet, hij rijdt haar wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zogenaamde vriendin, heeft die een auto?
Hoe vaak moet ik nog zeggen "niet alles geloven wat Huub zegt".quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk al geroepen dat hij de eerste paar jaar voorlopig nog geen kinderen wilde. hij wilde eerst eens zien hoe de relatie zich buiten de kooi zou ontwikkelen. Die trouwerij was echt voor de show, hoewel hij wel gevoel had voor Claire. Volgens eigen zeggen werd hij na de kooi echt opnieuw verliefd op Claire.
Een baby is een bonus, die je liever later in je leven zou krijgen, als het betekent dat de bank omvalt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me, Sophie was het enige aan de hele situatie dat niet (contractueel) gepland was. Ze zijn alleen gewoon vergeten Claire het contract in Jip en Janneke taal uit te leggen ....
Dan zal hij het niet gemakkelijk krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe vriendin ja heel gelukkig, zo lijkt mij! Leuke meid hoor!
Wel een stuk pittiger als Claire (thank God)!
Klopt, ik let altijd goed op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef sunny16947 het volgende:
@LM Ja dat .........willen wij natuurlijk wel weten.
@TB Kwestie van goed opletten. Dan haal je de waarheid er wel tussenuit.
Niet waar heeft huub een nieuwe vriendin??? FOTO'S!! Sjongejongjongejonge, 3 maanden geleden stond hij nog te twitterpuffen met clair!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe vriendin ja heel gelukkig, zo lijkt mij! Leuke meid hoor!
Wel een stuk pittiger als Claire (thank God)!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me, Sophie was het enige aan de hele situatie dat niet (contractueel) gepland was. Ze zijn alleen gewoon vergeten Claire het contract in Jip en Janneke taal uit te leggen ....
vertel ik snap het ook nietquote:Jip en Janneke taal uit te leggen
Hè, gossie toch!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Niet waar heeft huub een nieuwe vriendin??? FOTO'S!! Sjongejongjongejonge, 3 maanden geleden stond hij nog te twitterpuffen met clair!
Because he's worth itquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
De TT is
"BB, CBML, TBO en DGK'ers in het nieuws."
Ik stel voor om een andere te nemen.
"Laten we het hier over Huub hebben."
Eigenlijk best wel egostrelend voor ons Huubje. Al die andere gebakkies zijn vergeten, onbelangrijk, oninteressant en afgedaan.
Maar over Huub kunnen we met zijn allen topic na topic volschrijven.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
De TT is
"BB, CBML, TBO en DGK'ers in het nieuws."
Ik stel voor om een andere te nemen.
"Laten we het hier over Huub hebben."
Eigenlijk best wel egostrelend voor ons Huubje. Al die andere gebakkies zijn vergeten, onbelangrijk, oninteressant en afgedaan.
Maar over Huub kunnen we met zijn allen topic na topic volschrijven.
Hey die Renate,ik vond je niks in de bunker maar je bent wel lievv geloof ik"en wie ben ik"quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Jaja Huub domineert het topic wederom
aldus een vergeten gebakkie![]()
Tsja, zo gaat dat, als jij jezelf gewoon effe, zoals het hoort in een echte RLS, in de eerste week van de Bunker door Peter onder de koude douche had laten bezwangeren, dan had je nu in blijde verwachting geweest van zijn spruit. En als je daarna gaten in de deuren zou hebben gegooid met zijn eigen potten haargel omdat ie weigerde te erkennen dat ie de vader was, ... dan hadden we het nu over jou gehad !quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Combi Peter en Renate's spruit fotosjopje,wie kan utquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat, als jij jezelf gewoon effe, zoals het hoort in een echte RLS, in de eerste week van de Bunker door Peter onder de koude douche had laten bezwangeren, dan had je nu in blijde verwachting geweest van zijn spruit. En als je daarna gaten in de deuren zou hebben gegooid met zijn eigen potten haargel omdat ie weigerde te erkennen dat ie de vader was, ... dan hadden we het nu over jou gehad !
Ik bedoel maar, je moet het wel verdienen natuurlijk
You're missing the point, and you know it.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Combi Peter en Renate's spruit fotosjopje,wie kan ut
Lul er maar overheen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Combi Peter en Renate's spruit fotosjopje,wie kan ut
Hee mevrouwdebokquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
hey hallo renate ,waar was je en wat doe je tegenswoordigs ?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat, als jij jezelf gewoon effe, zoals het hoort in een echte RLS, in de eerste week van de Bunker door Peter onder de koude douche had laten bezwangeren, dan had je nu in blijde verwachting geweest van zijn spruit. En als je daarna gaten in de deuren zou hebben gegooid met zijn eigen potten haargel omdat ie weigerde te erkennen dat ie de vader was, ... dan hadden we het nu over jou gehad !
Ik bedoel maar, je moet het wel verdienen natuurlijk
Hoi gebakkie!quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:44 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik denk hoogstens dat hij daar een paar DJ optredens meer aan over zou kunnen houden omdat mensen zijn naam weer in de media zien en denken: oja die kunnen we ook wel weer een keer inhuren.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:11 schreef Bunker-Renate het volgende:
En om weer terug ontopic te gaan ik denk dat Huub hierdoor hoe krom het ook klinkt, geheid meer werk krijgt z'n naam buzzed(om een treurige reden en wat hemzelf betreft ongewenst) overal rond in de media.
Is die break up van brian en amanda uberhaupt in de media geweest?quote:Dat zie je vaker net als dat Brian en Amanda verhaal, negatief in het nieuws en erna weer meer aandacht.. kalenders, meer paaldansdingetjes etc,
Die break up heeft in kranten gestaan en is op rtl boulevard geweest omdat Brian haar natuurlijk zou hebben mishandeld..quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk hoogstens dat hij daar een paar DJ optredens meer aan over zou kunnen houden omdat mensen zijn naam weer in de media zien en denken: oja die kunnen we ook wel weer een keer inhuren.
Maar dat is niet zijn eigenlijke werk natuurlijk, ik denk dat als newbie redacteur je jezelf maar het best gedeisd achter de schermen kan houden.
[..]
Is die break up van brian en amanda uberhaupt in de media geweest?
Ik denk dat ze die kalender en dat paaldansen uitsluitend aan haar (tanende) bekendheid vanuit DGK te danken heeft.
wat pc eend zegt,quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk hoogstens dat hij daar een paar DJ optredens meer aan over zou kunnen houden omdat mensen zijn naam weer in de media zien en denken: oja die kunnen we ook wel weer een keer inhuren.
Maar dat is niet zijn eigenlijke werk natuurlijk, ik denk dat als newbie redacteur je jezelf maar het best gedeisd achter de schermen kan houden.
[..]
Is die break up van brian en amanda uberhaupt in de media geweest?
Ik denk dat ze die kalender en dat paaldansen uitsluitend aan haar (tanende) bekendheid vanuit DGK te danken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |