quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je moet met me eens zijn dat Huub wel meer heeft geroepen.........
Ze zijn dolgelukkig samenquote:eensch ! vooral ook dat er niks aan de hand was en zo .....
Hoef je niet af te vragen, gister is hij nog bij haar geweest....!??quote:Op zondag 18 oktober 2009 00:52 schreef snetje het volgende:
[..]
he bah! zo ga ik me afvragen hoelang Huub zijn dochter al niet gezien heeft
Ja dat heeft hij gister ook gedaan!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij kan toch even op en neer naar Tilburg?
eensch ! vooral ook dat er niks aan de hand was en zo .....quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
Je moet met me eens zijn dat Huub wel meer heeft geroepen.........
Ja met zijn nieuwe vriendin ja heel gelukkig, zo lijkt mij! Leuke meid hoor!quote:
kan nie wachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:25 schreef littlemamita het volgende:
Nou iedereen is nog in zijn winterslaap!
laters,
heb ik misschien meer nieuws!
Auto of niet, hij rijdt haar wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zogenaamde vriendin, heeft die een auto?
Hoe vaak moet ik nog zeggen "niet alles geloven wat Huub zegt".quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Huub heeft gelijk al geroepen dat hij de eerste paar jaar voorlopig nog geen kinderen wilde. hij wilde eerst eens zien hoe de relatie zich buiten de kooi zou ontwikkelen. Die trouwerij was echt voor de show, hoewel hij wel gevoel had voor Claire. Volgens eigen zeggen werd hij na de kooi echt opnieuw verliefd op Claire.
Een baby is een bonus, die je liever later in je leven zou krijgen, als het betekent dat de bank omvalt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me, Sophie was het enige aan de hele situatie dat niet (contractueel) gepland was. Ze zijn alleen gewoon vergeten Claire het contract in Jip en Janneke taal uit te leggen ....
Dan zal hij het niet gemakkelijk krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe vriendin ja heel gelukkig, zo lijkt mij! Leuke meid hoor!
Wel een stuk pittiger als Claire (thank God)!
Klopt, ik let altijd goed op.quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:55 schreef sunny16947 het volgende:
@LM Ja dat .........willen wij natuurlijk wel weten.
@TB Kwestie van goed opletten. Dan haal je de waarheid er wel tussenuit.
Niet waar heeft huub een nieuwe vriendin??? FOTO'S!! Sjongejongjongejonge, 3 maanden geleden stond hij nog te twitterpuffen met clair!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ja met zijn nieuwe vriendin ja heel gelukkig, zo lijkt mij! Leuke meid hoor!
Wel een stuk pittiger als Claire (thank God)!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me, Sophie was het enige aan de hele situatie dat niet (contractueel) gepland was. Ze zijn alleen gewoon vergeten Claire het contract in Jip en Janneke taal uit te leggen ....
vertel ik snap het ook nietquote:Jip en Janneke taal uit te leggen
Hè, gossie toch!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:21 schreef jeweltje het volgende:
[..]
Niet waar heeft huub een nieuwe vriendin??? FOTO'S!! Sjongejongjongejonge, 3 maanden geleden stond hij nog te twitterpuffen met clair!
Because he's worth itquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:59 schreef mazaru het volgende:
De TT is
"BB, CBML, TBO en DGK'ers in het nieuws."
Ik stel voor om een andere te nemen.
"Laten we het hier over Huub hebben."
Eigenlijk best wel egostrelend voor ons Huubje. Al die andere gebakkies zijn vergeten, onbelangrijk, oninteressant en afgedaan.
Maar over Huub kunnen we met zijn allen topic na topic volschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |