Ik bedoelde eigenlijk een trio tussen jullie, maar als dat je te veel is dan pas ik wel op Frau Bommie als jij je avances bij Renate maakt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij blijft uit de buurt van mijn vrouw!

Ohw als jij eens wist wie mijn vrouw isquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een trio tussen jullie, maar als dat je te veel is dan pas ik wel op Frau Bommie als jij je avances bij Renate maakt.

Wat een eigendunk dat je denkt het rellen verbeterd te hebben.Je praat alleen maar over soppers..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je aan ons wel overlaten. Bommie heeft het rellen uitgevonden en ik heb het verbeterd.
Jij kan zelf trouwens ook wel tegen een stootje volgens mij. Jij bent de enige TBO'er die hier nog durft te komen.

girlpower, je laat je echt niet onder tafel lullen he pearlbitchquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een trio tussen jullie, maar als dat je te veel is dan pas ik wel op Frau Bommie als jij je avances bij Renate maakt.

Dat gaat een streamconcept worden toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je fan bent van Vlemmix, dan moet je jezelf vrijwillig melden bij het slachthuis !

Ja mooiiiiiii hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw als jij eens wist wie mijn vrouw is

als ze dat zouden weten
 als ze dat zouden weten

En dan regelen we Spapaars voor de caps en filmpjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat gaat een streamconcept worden toch?

quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
idd had gehoopt dat je je ramen had geblindeerd en onder de tafel was gaan zitten tot de rel voorbij was

kom er net onder vandaan,pssssssst maar nie vertellen hoor brrrrrr
 kom er net onder vandaan,pssssssst maar nie vertellen hoor brrrrrr

spannend, en komen ze dan wel opengesneden te hangen aan zo een haak??? waar ken ik een paar vage kennisen opgeven??quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]

Ik ben voor!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
spannend, en komen ze dan wel opengesneden te hangen aan zo een haak??? waar ken ik een paar vage kennisen opgeven??

Weet jij dat wel dan mooiiii, want nou word ik nieuwsgierigquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:16 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ja mooiiiiiii he
als ze dat zouden weten

Wahaha... ik ben de mozaïektegel!!!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent de grindtegel tussen de mozaik tegels!

Ben vroeger tegelzetter geweest, klodderquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha... ik ben de mozaïektegel!!!!
Ik zie al dat je net zo veel verstand van tegels hebt als een f..... van een k..

Nieuwsgierigheid/.belangstelling is goed in het levenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet jij dat wel dan mooiiii, want nou word ik nieuwsgierig
 Ooit krijg je antwoord op je vragen
 Ooit krijg je antwoord op je vragen  

Wahahaha... zelfs Kees van den Doel kreeg daar geen poot aan de grond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Verbeterd? komop zeg, ik heb dat hele Sjors en Janine pottenbakkers-lesbo clubje wel 30 keer in de uitverkoop gegooid

Wat een tegeltjeswijsheid!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:20 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid/.belangstelling is goed in het levenOoit krijg je antwoord op je vragen

Kees was een kneus!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahahaha... zelfs Kees van den Doel kreeg daar geen poot aan de grond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |