Jij blijft uit de buurt van mijn vrouw!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan stel je toch een trio voor?
Dan is iedereen gelukkig.
Zo kan ie wel weerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zegt wie? ben lekker aan het inzakken en zit wat achterover te kijken of ik nog wat huisslonzen gek kan maken![]()
Wanneer ben jij trouwens het laatst keihard van achteren genomen?
2 jaar geleden tijdens het uitje met de andere bewoners..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zegt wie? ben lekker aan het inzakken en zit wat achterover te kijken of ik nog wat huisslonzen gek kan maken![]()
Wanneer ben jij trouwens het laatst keihard van achteren genomen?
Nee joh, ik heb de houdbaarheidsdatum van een bak filet american in de brandende zon...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zei ik toch, jij bent de woordkunstenaar onder de kunstenaars, ik draag je voor bij het comite van de gouden griffel.
Kijk, nu komen we ergens... Het was toch niet die geljankert he?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
2 jaar geleden tijdens het uitje met de andere bewoners..
toch niet door die jeroen he, bbbrrrrrrrrquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
2 jaar geleden tijdens het uitje met de andere bewoners..
peter, oh wat heb ik daar om gelachen, de popiejopie uithangen maar ondertussenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens... Het was toch niet die geljankert he?
ben geen tuin.. ben sier..quote:
Hoezo? ik heb gewoon een vette tbo scoop losgeweekt.. Renate heeft zich door TBO mythil laten palen na drank !quote:
Van verstandsverbijstering/spontane prozaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb de houdbaarheidsdatum van een bak filet american in de brandende zon...Ik doe posten in vlagen ...
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
peter, oh wat heb ik daar om gelachen, de popiejopie uithangen maar ondertussen
Je bent de grindtegel tussen de mozaik tegels!quote:
Die hond van de dot?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
Geen van beiden en ook niet door Bobby of Pim het was de 9e bewoner..
tja zo stom he... ik bedoel met zulke werpheupen scoor je makkelijk beter!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:08 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
en ik do zo naief was erin te trappen dat ie zo integer was
Dotty... wat was daar ook alweer mee?quote:
Kan je aan ons wel overlaten. Bommie heeft het rellen uitgevonden en ik heb het verbeterd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
versabommie is weer lekker scherpen Pearlbitch ook ik zeg rel rel rel!!!!
![]()
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan je aan ons wel overlaten. Bommie heeft het rellen uitgevonden en ik heb het verbeterd.
Jij kan zelf trouwens ook wel tegen een stootje volgens mij. Jij bent de enige TBO'er die hier nog durft te komen.
jammer hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef san39 het volgende:
maarre renaat hoezo rellen ,noem je dit rellen![]()
![]()
jaja k was effe weg en nee nie geschrokken![]()
ADHD vlemmix fan met hond.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dotty... wat was daar ook alweer mee?
Battlemuziek was zeker goed!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:11 schreef Toverheks het volgende:
als je goed gaat terug denken he, was eigenlijk een baggerprog. dat hele grotgebeuren, vond bart wel hilarisch met zijn legeroutfitje.......het beste vond ik nog de muziek die af werd gespeeld. ( met de battels)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |