NOu doe eens die uitleg, ben benieuwd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:49 schreef san39 het volgende:
bom alleen een uitleg als jij dat wil he,enne zijn die smileys ook nie voor niks geweest![]()
Denk 't welquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:47 schreef san39 het volgende:
bommetje
wat ja??
offe moe k t heeelemaal uitleggen wat k ermee bedoel.
![]()
@Je bent hip hippiequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:51 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Zit nu met het liedje van I want to be a hippie in mijn hoofd
Zelfs je uitleg slaat als een kut op Dirkquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:53 schreef san39 het volgende:
nou gewoon:
twee smileys die hun kop tegen een muur rossen enne die andere pff wat was die ook alweer.
nee letterlijk muur voor je kop enne wat een onzin gesprek van een kant dan, b eh hoe heet ze o ja renate k ben meestal subtiel maarre nu even niet heb beetje vakantie he, wel erug plat vind ik.
mmm ben wel beetje brutaal he als ""gewoon san""
quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zelfs je uitleg slaat als een kut op Dirk
Ja kom, ze post als een bezopen bosuil!quote:
Lieve San,je "moet" hier echt beslagen ten ijs komen anders red je het niet..Trust mequote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef san39 het volgende:
graag gedaan renate:)
is ook nie erug,ieder zen ding
En als Mooiiiiiii het zegt dan is dat echt zoquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lieve San,je "moet" hier echt beslagen ten ijs komen anders red je het niet..Trust me![]()
Thats the spiritquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef san39 het volgende:
he bommetje en dat met een colaatje,knap he
enne eer k red t wel hoor,zit een knop op die pc he;)
xxxxxxx
Dan moet je wel een enorme koolzuur allergie hebben wil je zo vaag ouwehoeren!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:59 schreef san39 het volgende:
he bommetje en dat met een colaatje,knap he
enne eer k red t wel hoor,zit een knop op die pc he;)
xxxxxxx
Lach maar, stomme tuinpak!quote:
We zien elkaar misschien ooit behalve als je jequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
En als Mooiiiiiii het zegt dan is dat echt zoik moest ook door de ballotagecommissie heen t'is een wonder dat ik erdoorheengekomen ben
Dan stel je toch een trio voor?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godver.. ben ik net 276 dagen getrouwd, had ik een semi-celeb kunnen douwen merk ik net
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
We zien elkaar misschien ooit behalve als je jehebt
![]()
![]()
zei ik toch, jij bent de woordkunstenaar onder de kunstenaars, ik draag je voor bij het comite van de gouden griffel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
tetters, jopen, petjoeka's, memmen, sjakamazoeko's, hooters, uiers, jetsers, doppen, harry's, prammen, koplampen, berenneuzen, boobies, zuigkometen, knijpkanjers, bloemkolen, meloenen, bonbonella's, bep en toos, boordkanonnen, kokosnoten,melkkannen, pappen, peren over de schutting, talenten, weapons of mass destruction, loenzen, charmes, knockers, airbags,blijmakers, chestikels, knotsen, katsers, joekels, sloopkogels, bigg'ns, batsers, flubbers, yecko's, bamboocha's oftewel Decolleté
!!!!!
Zegt wie? ben lekker aan het inzakken en zit wat achterover te kijken of ik nog wat huisslonzen gek kan makenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:02 schreef Bunker-Renate het volgende:
versabommie is weer lekker scherp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |