Dat dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:33 schreef CraniuM het volgende:
Fallout 3_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je bij elke game die je tof lijkt posten dat het GOTY gaat worden?quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waarom had ik hier nog niet van gehoord?![]()
Dino'sGOTY!
Be strong man, be strongquote:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komenquote:
Ik denk het wel. Even een dag wennen aan de nieuwe maps, en totaal loos gaan. AK47 + RDSquote:Op zondag 18 oktober 2009 11:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik kan niet wachten om alle camperts uit MW tegen te komen![]()
Zouden nu de echte MW spelers overblijven? Want ze gaan afgemaakt worden.
Te hoog Turok gehalte.quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
Beste game OOIT wordt datquote:Op zondag 18 oktober 2009 01:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dino'sGOTY!
wat vonden jullie slecht aan fallout dan?quote:
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?quote:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Weet ik wel. Maar zelfs AQuila moet dit toch zienquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Wessiej het volgende:
Je moet bij Aquila altijd alles omdraaien, dus dan krijg je zoiets. Dat wordt ooit de beste game voor: Aquila.
Derhalve kan je dit spel negeren.
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof wordenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:48 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon de grootste middelmaat ooit gemaakt?
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct maar het zijn wel dino's dus dan kan het tof worden
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
OMGquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds het vette Trespasser wacht ik al op een toffe dino game en Turok was klote dus die heb ik niet eens gespeeld maar hier heb ik nog wel hoop over
trespasser was idd heel vet, zo'n soort spel moeten ze weer maken. turok is gewoon een simpele shooter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mod voor Crysis, weet niet of die ooit is uitgekomen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit voor spel? Dit is toch nooit uitgekomen ofwel?
vuilakquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ah Trespasser, die game die door alle bugs niet te spelen was en uitkwam toen jij -5 jaar was.
Akequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
vuilak![]()
Ga lekker guitar hero 101 spelenJij kunt zo bij de josti band beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |