Ik krijg mijn boodschappen van de voedselbankquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Het spel gewoon kopen schijnt ook een optie te zijn las ik ergens op een forum.... Je weet wel, zoals je ook met je kleren en je boodschappen doet (ok, de draaideurcrimineeltjes hier daargelaten).
En dan meteen alles in beslag nemen incl een ouwe gameboy als die er ligtquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Kapotbannen, huiszoekingen doen en aan de schandpaal imo.
all hail microsoftquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Dat is verdomde interessant om te weten voor ons! Bedankt en HOU ONS BIJ ANDERE RELEASES VAN DIT JAAR OP DE HOOGTE HE!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:47 schreef NatteBever het volgende:
Boeit me geen reet, ik heb toch geen xbox live
Je bent nogal mild.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb je Shaun White ook gespeeld? Zo ja, wat is toffer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:55 schreef Egamer het volgende:
Net Stoked in de 360 gestopt, best aardige game maar het komt eigenlijk best duf over.Tot nu toe weinig spectaculairs, maar ik moet duidelijk meer spelen.
En straks ook nog NBA2K10
Shaun White heb ik iets van 5 minuten gespeeld, dus je moet niet teveel waarde hechten aan mijn mening.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb je Shaun White ook gespeeld? Zo ja, wat is toffer?
Ik wacht nog even een demo af, ik heb shaun white wel even gespeeld en heb me er zeker mee vermaaktquote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Shaun White heb ik iets van 5 minuten gespeeld, dus je moet niet teveel waarde hechten aan mijn mening.Maarja, ik vind Stoked qua controls wel wat betrouwbaarder aanvoelen en het speelt gewoon relaxter dan Shaun White.
Mooi dat er als oplossing wordt gezegd dat je niet meteen alles moet downloadenquote:
Maar dit is deel 2, minimaal 2x zo goed. Vorige spel kreeg ongeveer een 5 gemiddeld ofzo. Deze dus gemiddeld een 10, ik zeg zet de hype trein maar aan, CAUSE I AM IN.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two WorldsHet door AQuila gehypte spel wat vervolgend keihard werd afgekraakt
O RLY!?quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Je had haar andere hand moeten zien
8.8quote:IGN: Gearbox's Borderlands is without a doubt a slick, satisfying hybrid title for those who know what to expect. If you're a shooter fan curious what the world of Pandora is all about, then you should know that this is a product built on a foundation of statistical progression, character customization, and one that holds item acquisition high above interesting quest structure and narrative. At the same time, it plays like a shooter, requiring twitch skills to dominate the droves of enemies that stand in between you and your search for a mysterious vault. With the opportunity for up to four to join together for co-operative play, four character classes, a dizzying array of firearms, around 20 or so hours of content for a single playthrough and the option to restart with stronger enemies and loot, there's plenty of content here. It's a thoroughly enjoyable journey that offers a steady stream of rewards that remains convenient and accessible. It's something action role-playing game fans looking for an experience more up-close and brutal than genre entries of the third-person variety should have a blast with, and one of the more memorable products of 2009.
B+quote:1UP:Call it a first-person Diablo, an evolution of Resistance 2's co-op mode, Monster Hunter for the west, or a party game for FPS gamers. Call it the best example of the transformative power of multiplayer. Whatever you designate it, Borderlands is a decent single-player FPS/RPG that simply becomes great -- when playing with others. Besides, sheer midget panic is something that has to be shared with friends.
Wat voor router heb je?quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:39 schreef haakon het volgende:
kut man, ik heb nog steeds problemen om verbinding met live te maken :s
hij zegt nu: you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
"ik heb met een scener gepraat"quote:
geen berichtje gehadquote:Op maandag 19 oktober 2009 09:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmmm geen berichtje gezien maar had al zo'n vermoedenJe hebt wel heel de zaterdag Borderlands gespeeld he?
quote:
Nope niks ontvangen, fix dat eensquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
geen berichtje gehad? Raar!
Ja was hem co-op aan het doen! Vanwaar de?
Bedoel hij is beter als two worlds!
Me neitherquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:! Zie het nu ook, ikzelf in ieder geval niet.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Boh. Een échte?quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:10 schreef Sharpdressedman het volgende:
Vandaag Shrek als cadeautje gekregen (zonder bon)
Wachten op MW2 en ik ben inquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
Mijn mic is kapotquote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Kunnen we niet keer een party van 8 fokkers gaan codden? Gewoon alleen maar nederlands lullen
What else?quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef Edwinuss het volgende:Hardcore Team Deatmatch.
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..quote:
HTD is het neusje van de zalm in COD4.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:24 schreef Edwinuss het volgende:
Ik speelde laatst met wat knakkers van FOK! en we zaten in een normale DeathMatch. Ik dacht zelfs dat we Ground War deden. Echt geen zak aan..
Jij weet het.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
HTD is het neusje van de zalm in COD4.
Derhalve is een HUD voor noobs.quote:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopenquote:
Mooie tijdenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:07 schreef Edwinuss het volgende:
Het is altijd zo mooi om te zien als je team een radar krijgt dat iedereen in 1 keer begint te lopen
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan zietquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:08 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mooie tijdenPipeline, wat een map was dat voor HTD
Het was dan ook een snipe-map bij uitstek. Het is je vergevenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan ziet![]()
Voor de rest snipe ik nooit hoor![]()
[ afbeelding ]
Het zou een Oblivion beater gaan worden dus ik was hyped idd maar dat viel toch iet wat tegenquote:Op maandag 19 oktober 2009 17:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Two WorldsHet door AQuila gehypte spel wat vervolgend keihard werd afgekraakt
Hier staat dat.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:16 schreef haakon het volgende:
1 Temp 192.168.0.103:1900 unspecified:1900 udp NONE
2 Temp 192.168.0.103:2290 unspecified:2290 tcp NONE
3 Tem192.168.0.103:3376 unspecified:3376 udp NONE
4 Temp 192.168.0.103:5555 unspecified:5555 tcp NONE
5 Temp192.168.0.103:7777 unspecified:7777 udp NONE
6 Temp 192.168.0.103:88 unspecified:88 tcp NONE
7 Temp 192.168.0.103:3074 unspecified:3074 tcp NONE
die heb ik openstaan nu, moet ik er nog meer openzetten dan ?
De start is ook zo'n noobtube heavenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik op de heuvel begon met het team ging ik altijd op dat ding in dat vierkant liggen. Niemand die je dan ziet![]()
Voor de rest snipe ik nooit hoor![]()
[ afbeelding ]
Kill = kill.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef teunkneus het volgende:
[..]
De start is ook zo'n noobtube heavenik haat noobtube's! there's no skill in that! G3 and M16 FTW! ( ohja en skorpion )
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:21 schreef Edwinuss het volgende:
Kill = kill.
Ongeacht de manier. Campen in een hoekje wachten tot iemand voorbij komt is wat anders.
Met red dot is ie nasty.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?
Iedere gun is met RDS nasty. Maar een G3, kom op zeg.quote:
Ik heb er een periode mee gespeeld omdat ik al die titels wou hebben. Maar als je dan prestige gaat doen is alles wegquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Iedere gun is met RDS nasty. Maar een G3, kom op zeg.
Wat voor IP heeft je 360? Je moet natuurlijk wel zorgen dat de poorten die je openzet van een IP overeenkomen met de IP van je 360.quote:
Werd ook tijd ja. Die prestige-functie in COD4 is misschien het enige puntje van kritiek op dit verder tijdloze spel.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga zeker fulltime bezig met MW2 om ALLES te halen. Prestige gaat em worden. Je krijgt nu ook speciale shit als je prestige doet.
Ik had ook graag wat online achievements, maar dit zal wel in deeltje 2 zitten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Werd ook tijd ja. Die prestige-functie in COD4 is misschien het enige puntje van kritiek op dit verder tijdloze spel.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat gaat er nu dan precies fout?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:39 schreef Edwinuss het volgende:
Ik had ook graag wat online achievements, maar dit zal wel in deeltje 2 zitten.
Komt goed schat. We gaan weer een mooie tijd tegemoet
Je doet toch wat foutquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef haakon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik nu allemaal open staan, maar hij zegt op de Xdoos:
you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
Ik heb de ip's enz gewoon op automatic staan, want als ik ga kloten in de manual tript ie helemaal
G3 is op hardcore single shot en daarmee pak je gemakkelijk elke sniper, je aim skills komen dan ook om de hoek kijken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:25 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je iemand nemen die geil wordt van een G3?
Je MTU is wel goed? toevallig ziggo?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:44 schreef haakon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb ik nu allemaal open staan, maar hij zegt op de Xdoos:
you can connect to Xbox LIVE, but you current network configuration may limit your online experience. Select More info for a description of the problem and how you can fix it.
Ik heb de ip's enz gewoon op automatic staan, want als ik ga kloten in de manual tript ie helemaal
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je doet toch wat fout
Ik kan je niet helpen denk ik
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
ed, ook in mw2 alleen singleplayer achievements
quote:Op maandag 19 oktober 2009 20:40 schreef teunkneus het volgende:
Wazig danquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nope niks ontvangen, fix dat eens
Oh, omdat je heel de dag aan het spelen wasAlles is beter dan Two Worlds
Vrijdag maybe weer CoD4 / BF1943 / Enz.?
Gelul.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is dit btw :
http://www.nu.nl/games/21(...)ordt-verdubbeld.html
quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef lkb9000 het volgende:
ed, ook in mw2 alleen singleplayer achievements
Analistenquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
En wat is dit btw :
http://www.nu.nl/games/21(...)ordt-verdubbeld.html
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wilquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:11 schreef -Dries- het volgende:
Hmmm.. met Mass Effect.. levelden jullie je party members zelf op of deed je auto level up voor hun?
probeer het anders via deze sitequote:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wil
inderdaad , alle goede dingen gaan altijd naar de char die ik zelf speel , het zelfde doe ik met final fantasy's de lead char ( die je het meeste zal besturen , aangezien andere party members nog wel eens willen verdwijnen enzo ) geef ik altijd de beste items en gear en alle 2e hands shit gaat naar de rest van de party .quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Toch heb ik vaak een hekel aan met een groep moeten spelen, ik wil altijd al mn geld en items in 1 character stoppen, niet eerlijk verdelen over iedereen, one man army ftw!
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zow Smackdown vs Raw 2010 is binnen.
Heiligquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zow Smackdown vs Raw 2010 is binnen.
Yeah maar ik ben lui geworden in de loop der jaren, vind het nu niet meer zo leuk om in menuschermen aan stats te pielen. Fuck dat, ik speel wel liever, de AI mag het uitzoeken, ik ga knallen!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zelf doen , doe altijd alles zelf in games met dat soort dingen . want de AI gaat toch shit omhoog gooien die ik heel niet wil
Ik heb welgeteld maar één fighting-game. En dat is Soul Calibur, op de Dreamcastquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nog niet gespeeld, maar 2009 vond ik wel tof ja.
Wij hebben hier freeler / hetnetquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:55 schreef teunkneus het volgende:
[..]
Je MTU is wel goed? toevallig ziggo?
heb je me vorige post gezien met een link.quote:
Beste fighting game aller tijden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:39 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld maar één fighting-game. En dat is Soul Calibur, op de Dreamcast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |