Ik schik me niet graag in de rol van zwerverquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:34 schreef Michielos het volgende:
waar een mens zich druk om kan maken..
tering jantje wat een stuk chagrijn ben jij
Dan ben je gezegend met begaafde kassiers.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef cvboer het volgende:
TS heeft last van of parkinson of kleine handen. Het is mij nog nooit overkomen in ieder geval.
quote:
Dat niet echt, ik ben gezegend met handen formaatje kolenschep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dan ben je gezegend met begaafde kassiers.
21 cm voor mij van topje middelvinger tot rand van pols.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:55 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat niet echt, ik ben gezegend met handen formaatje kolenschep.
Als je motorisch gestoord bent moet het prima lukken hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:47 schreef weps het volgende:
Klacht gegrond:
Papier is glad waardoor muntjes 't als glijbaan gebruiken.
Altijd eerst muntjes en dan papier. Dan kun je het fatsoenlijk vasthouden ipv dat alles los in je hand ligt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:37 schreef BasEnAad het volgende:
Zoiets zou zelfs in mijn dagboek geen plaatsje krijgen...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Mongol, twas vanmiddag hè, verrekte kut.
DSB PASJE ZEKER AHAHAHHAHAHAIHAIHIHIHIHHIHHIHIHIHIIHHHIIHIHquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:35 schreef Tafelbier het volgende:
[..]
Tja, Ik ben een armzalige scholier die niet kan pinnen omdat mijn saldo ontoereikend is.
AHAWHHAquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:36 schreef Paul het volgende:
[..]
DSB PASJE ZEKER AHAHAHHAHAHAIHAIHIHIHIHHIHHIHIHIHIIHHHIIHIH
24,5 cm hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:59 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
21 cm voor mij van topje middelvinger tot rand van pols.
Klinkt fout
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |