Aaaaahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:57 schreef Min-e het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat deze foto helemaal onder de oranje vlekken en kleine zwarte vlekjes zit. Maar dat doet niet af aan mijn schattigheid.
Over 10 jaar zeg je hetzelfde over de kleren die je nu aan hebtquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een maffe kleren droeg ik toen zeg...![]()
Eeeuh.....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog steeds een clownenfobie?
Prachtig inderdaad. Een instrument die ik graag mag horen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:01 schreef cikolata het volgende:
[..]
Precies, oefening baart kunst. En je doet het toch voor je eigen plezierAl zou het wel mooi zijn om dit te kunnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is Turkije neem ik aan?
(loshangende draden)
Ik heb daar dus totaal geen oog voor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad.En aan die tegels te zien waarschijnlijk tijdens een doortocht in Kütahya, dat bekenstaat om haar porseilein enzo.
Denk ik ook. Als ik die kapsels uit de jaren '80 zie, moet ik bijvoorbeeld ook wel 'ns grinniken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Over 10 jaar zeg je hetzelfde over de kleren die je nu aan hebt
Heb dit jaar niet 1 teek gezien, terwijl ik behoorlijk wat groen heb bezocht, dus het valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
Maar tegenwoordig kun je niet meer zo in het gras zitten. Vanwege het teken-gebeuren. Wel jammer.
Valt wel mee. Ik heb dit jaar op vakantie een paar keer lekker kunnen picknikken (op gras). Geen teekje gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:14 schreef IHVK het volgende:
Maar tegenwoordig kun je niet meer zo in het gras zitten. Vanwege het teken-gebeuren. Wel jammer.
HAHAHAH omggg geberecem hahahahahahquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 00:45 schreef TheMagnificent het volgende:
http://webtv.hurriyet.com.tr/category.aspx?cid=5&vid=616&bid=1&hid=12707878
WTF!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |