Deze is leuk! Hadden ze toen al spongebob, trouwens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://img221.imageshack.us/img221/4084/afb014.jpg
Wat een mooie tijden
Het is een foto van een fotoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Deze is leuk! Hadden ze toen al spongebob, trouwens?![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Plaats die meesterwerk van Maisnon eens.
Ik wou Kerem ile Aslı doen, nadat ik Leylâ ile Mecnun zag, maar het is kut om het te verNederlandiseren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Meesterlijk!
Kom je ook een hier lang btw met je bijdrages?
Waarom, alles is welkomquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou Kerem ile Aslı doen, nadat ik Leylâ ile Mecnun zag, maar het is kut om het te verNederlandiseren.
ik viool een beetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Bespeelt er hier iemand een istrument?![]()
Ik helaas niet, maar wat had ik graag bağlama willen kunnen spelen als deze:
Momenteel heb ik het daar te druk voor, maar in de toekomst wellicht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:24 schreef cikolata het volgende:
[..]
ik viool een beetjega je lessen nemen?
Insallahquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Momenteel heb ik het daar te druk voor, maar in de toekomst wellicht.
Volg je lessen?
Amin.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:36 schreef cikolata het volgende:
[..]
InsallahNee niet meer, vroeger 2/3 jaar les gehad, lang niet genoeg om het goed te leren
Precies, oefening baart kunst. En je doet het toch voor je eigen plezierquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Amin.
Het is ook iets waar je op jonge leeftijd aan moet beginnen, denk ik. Dan leer je het ook het snelst. Als ik nu aan lessen zou beginnen, zouden er hoogstwaarschijnlijk jaren voorbij moeten gaan voordat ik er überhaupt een fatsoenlijk deuntje uit zou kunnen krijgen.
En over violen gesproken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |