Ik heb helemaal geen adminpowers, vriendinloze klaphark met het gezicht van een krentenbolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef ThePain het volgende:
Eerst zo een kenker hoer en dan een Biogarde die wijs loopt te doen met ze admin powers ...
Het zijn mod powers, schatje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef ThePain het volgende:
Eerst zo een kenker hoer en dan een Biogarde die wijs loopt te doen met ze admin powers ...
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smileyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen adminpowers, vriendinloze klaphark met het gezicht van een krentenbol
Laat jij je nou maar afwijzen door je gehosselde chicks. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef ThePain het volgende:
[..]
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smiley
quote:
Het wil nog niet echt vlotten hè? Dat succes dat je moeder je vroeger beloofde, omdat je "mama's slimme zoontje" was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef ThePain het volgende:
[..]
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smiley
hoe oud ben je 34 ??? zit je in je moeders kelder ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar afwijzen door je gehosselde chicks. Met je hoofd.
Tuurlijk. Ga je dan koken? En drinken we biertjes?quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef sergeantpeppers het volgende:
[..]
jij wel met je kort en pittig vlotte kapsel ...
wanneer is de huishoudbeurs weer?
Thepainquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
[..]
hoe oud ben je 34 ??? zit je in je moeders kelder ofzo
Ik ben 27. En jij bent de reden dat de pil bestaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
[..]
hoe oud ben je 34 ??? zit je in je moeders kelder ofzo
Als jij nou eens gewoon een keer je gore gezicht houdt, vies vuil achterlijk tyfuskind!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..].
Van die door vet doordrenkte saucijzenbroodjes zeker.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Thepain
Huilen op een forum omdat je afgewezen wordt vanwege je grafkankerharses
ik...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
hou je bek kanker sukkel jij bent volgens mij zelf kanker lelijk hoer
IJzersterke come-back dit. Benieuwd hoe hierop gereageerd wordt? Kijk dan verder naar "De Vogelaarwijk", na de reclame, op SBS 6!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
Ah, Fok! is weer een mongooltje rijker.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
Vloek voor de verandering eens zonder kanker. Want dat is een teken van zwakte, voegt weinig toe en op het internet ziet het er knullig uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
je bent zo lelijk dat zelfs je moeder dat niet durft te ontkennen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
Heb je te weinig liefde van je moeder gehad?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:33 schreef ThePain het volgende:
[..]
en jij hebt geen rede jij bent lucht je bestaat niet in deze wereld maar alleen op fokquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben 27. En jij bent de reden dat de pil bestaat.
Bio is geen lucht, Bio is één homp vet, hoor je!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef ThePain het volgende:
[..]
en jij hebt geen rede jij bent lucht je bestaat niet in deze wereld maar alleen op fok
Dat klopt. In het echt kent ook niemand me. Zelfs m'n moeder kent me niet meer. Die zegt steeds; je gaat maar naar je internetvrienden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:35 schreef ThePain het volgende:
[..]
en jij hebt geen rede jij bent lucht je bestaat niet in deze wereld maar alleen op fok
Eieren tegen je hokje volgende keer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als jij nou eens gewoon een keer je gore gezicht houdt, vies vuil achterlijk tyfuskind!
en dan krijg je ons kadoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat klopt. In het echt kent ook niemand me. Zelfs m'n moeder kent me niet meer. Die zegt steeds; je gaat maar naar je internetvrienden.
Behandel je zusjes eens alsof het volwaardige kinderen zijn!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eieren tegen je hokje volgende keer!
en je josti band dan waar je elke zaterdag in speeltquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat klopt. In het echt kent ook niemand me. Zelfs m'n moeder kent me niet meer. Die zegt steeds; je gaat maar naar je internetvrienden.
Ja, maar jullie zijn liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef postmortum het volgende:
[..]
en dan krijg je ons kadohad je beter naar flora en fauna kunnen gaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Behandel je zusjes eens alsof het volwaardige kinderen zijn!
Vraag je pa even of ik m'n triangel terug mag btw.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef ThePain het volgende:
[..]
en je josti band dan waar je elke zaterdag in speelt
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef ThePain het volgende:
[..]
Biogarde rouleert over jullie. Jullie zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:25 schreef ThePain het volgende:
Jij vieze mietje topic sluiter met arrogante kut reactie
Ha Ha Ha. That's marvelous.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:37 schreef ThePain het volgende:
[..]
Kom dan! Met je matties! We beuken jullie in elkaar! Kom dan!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:38 schreef ThePain het volgende:
Waarom ga je nou zo gay doen met je smileys en lachensukkeltje
Ik ben ook sneu. Weet ik ook. Heb die bevestiging niet nodig. Zeker niet van jou.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:39 schreef Chain_Reaction het volgende:
Biogarde is natuurlijk wel een vrij sneu mannetje, maar zo kan ik nog wel meer mod's noemen. Iets teveel eer wat mij betreft.
aw sukkel ga verder runescape spelen ofzo nerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben ook sneu. Weet ik ook. Heb die bevestiging niet nodig. Zeker niet van jou.
Dude, stop nou gewoon. Je shit slaat gewoon nergens opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef ThePain het volgende:
[..]
aw sukkel ga verder runescape spelen ofzo nerd
jij slaat nergens opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, stop nou gewoon. Je shit slaat gewoon nergens op
Het mag zelfs al tot jouzelf zijn doorgedrongen, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van het nog maareens aan te stippen. Als jij nou gewoon je muil dichthoudt, dan bepaal ik zelf wat ik zeg ok? Begrepen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben ook sneu. Weet ik ook. Heb die bevestiging niet nodig. Zeker niet van jou.
bioquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zie in jouw AT alleen ONZ en KLB staan en een topic "Jezelf pijpen". Vind je dat interessant? Kijken of je er nét niet bijkomt? Dat je eikel dichtbij je mondje zit, maar dat je met je tong er nét niet bij kan?
waar de fok heb jij het over mongoolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Stofje het volgende:
Ik zie in jouw AT alleen ONZ en KLB staan en een topic "Jezelf pijpen". Vind je dat interessant? Kijken of je er nét niet bijkomt? Dat je eikel dichtbij je mondje zit, maar dat je met je tong er nét niet bij kan?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Stofje het volgende:
Klopt.quote:
Je moet toch wat als chicks niet met je willen afspreken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:41 schreef Stofje het volgende:
Wie de fuck ben jij nou? Heb ik je topic een keer gesloten? Wat een treurigheid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:42 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Het mag zelfs al tot jouzelf zijn doorgedrongen, maar dat weerhoudt mij er zeker niet van het nog maareens aan te stippen. Als jij nou gewoon je muil dichthoudt, dan bepaal ik zelf wat ik zeg ok? Begrepen?
Volgens mij is er nog nooit een topic van mij gesloten en al zou dat zo zijn: dat is het punt helemaal niet. Ik kwalificeerde jou slechts als een vrij sneu mannetje, maar gelukkig had je dat inmiddels zelf ook al begrepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij nou? Heb ik je topic een keer gesloten? Wat een treurigheid.
Zit je nu echt schuimbekkend achter je pc'tje te wachten tot je moeder je roept om te komen eten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef ThePain het volgende:
Bio je moet beter je best doen mongool ezel
bio sluit eens een topic van hemquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een topic van mij gesloten en al zou dat zo zijn: dat is het punt helemaal niet. Ik kwalificeerde jou slechts als een vrij sneu mannetje, maar gelukkig had je dat inmiddels zelf ook al begrepen.
Krentenbol?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen adminpowers, vriendinloze klaphark met het gezicht van een krentenbol
waarschijnlijk moet die dadelijk et kutje van zijn moeder etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zit je nu echt schuimbekkend achter je pc'tje te wachten tot je moeder je roept om te komen eten?
Ja, daarom. Bedankt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog nooit een topic van mij gesloten en al zou dat zo zijn: dat is het punt helemaal niet. Ik kwalificeerde jou slechts als een vrij sneu mannetje, maar gelukkig had je dat inmiddels zelf ook al begrepen.
Het zet helaas alleen nog niet echt door, beetje lafjes zo ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Leuk, toch nog een kleine vrijdagavond rel.
*Peentje, eeeeeten"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zit je nu echt schuimbekkend achter je pc'tje te wachten tot je moeder je roept om te komen eten?
Komt nog wel, geef het de tijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het zet helaas alleen nog niet echt door, beetje lafjes zo ...
En uit onverwachte hoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:46 schreef TheDutchguy het volgende:
Leuk, toch nog een kleine vrijdagavond rel.
Maar heb je jezelf wel eens gepijpt? Toen ik een jaartje 12 was lukte het me, sindsdien nooit meer. Ik vond er ook niks aan, herinner me dat ik me niet goed gewassen had en dat het dus een beetje viezig was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef ThePain het volgende:
Zometeen staat er iets van
Ja sorry maar geen tijd voor jullie low class mensen
Topic Slotje
BioGarde StYlo zemmel
Wat een haat n.a.v. een slotje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef ThePain het volgende:
Topic Slotje
BioGarde StYlo zemmel
Maarêh, maak 't eens interessant. Kom eens met een comeback.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:50 schreef ThePain het volgende:
Topic Slotje
BioGarde StYlo zemmel
doet 'ie ook wel eens geven jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bio regels? Watvoor regels? Strafregels?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef ThePain het volgende:
feggot jou hoofd moet door honden poep gehaald worden
Dat doen ze wekelijks. Net zoals het optrekken van m'n boxershort tot aan m'n oksels.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef ThePain het volgende:
Hoe doe je dat, een TR versturen naar iemand?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:53 schreef postmortum het volgende:
ik stuur ff een tr naar danny dat bio hier zo zit te kloten
nah dit is lamonquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ok, van wie ben jij een kloon?
Zometeen is het Bio zelf.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef ThePain het volgende:
Leer eerst maar eens wat over interpunctie, en ga dan je best doen de Nederlandse taal an sich en de Engelse taal beheersen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef ThePain het volgende:
Je hebt herfstvakantie hè? Dat is het! Je hebt gewoon vakantie! Eerst even vlak voor het eten stoer doen tegen de grote mensen op het internet, vanavond op tijd naar bed, een uurtje rukken en maar weer een eigenpijppoging wagen en morgen naar de korfbal! Spelen jullie uit of thuis? En is dat uitspelen dan ook moeilijk met vervoer? Je wil helemaal niet dat je moeder je brengt naar die wedstrijd, maar zij is één van de weinige ouders die wil rijden! Aah, ik zie het helemaal voor me, jij met je AA'tje en je korfbalbroekje aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:52 schreef ThePain het volgende:
gewoon een screenshot maken van een tr en die naar danny sturenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, een TR versturen naar iemand?
En hoe heb jij dat gecheckt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
nah dit is lamonik heb de ip's gecheckt
via de ipcheckerquote:
En jij kan zowaar IP's van users natrekken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
via de ipcheckergoogle het maar
![]()
ja onder mijn adelante accountquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij kan zowaar IP's van users natrekken?
Hij probeert de focus van dit topic naar zich toe te trekkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En jij kan zowaar IP's van users natrekken?
Thepain is aan het eten en het hele topic is ook niks meer nu. IP adressen natrekken, dat vind ik dan weer wél nerdy.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij probeert de focus van dit topic naar zich toe te trekken
We wachten rustig tot Thepain van mama weer van tafel magquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 19:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Thepain is aan het eten en het hele topic is ook niks meer nu. IP adressen natrekken, dat vind ik dan weer wél nerdy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |