Ik heb helemaal geen adminpowers, vriendinloze klaphark met het gezicht van een krentenbolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef ThePain het volgende:
Eerst zo een kenker hoer en dan een Biogarde die wijs loopt te doen met ze admin powers ...
Het zijn mod powers, schatje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:28 schreef ThePain het volgende:
Eerst zo een kenker hoer en dan een Biogarde die wijs loopt te doen met ze admin powers ...
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smileyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen adminpowers, vriendinloze klaphark met het gezicht van een krentenbol
Laat jij je nou maar afwijzen door je gehosselde chicks. Met je hoofd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef ThePain het volgende:
[..]
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smiley
quote:
Het wil nog niet echt vlotten hè? Dat succes dat je moeder je vroeger beloofde, omdat je "mama's slimme zoontje" was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef ThePain het volgende:
[..]
je kent me niet je weet niet hoe ik er uit ziet ik weet wel dat jij elke dag tot 3 uur snachts op deze fok site zit grappig te doen met je homo smiley
hoe oud ben je 34 ??? zit je in je moeders kelder ofzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar afwijzen door je gehosselde chicks. Met je hoofd.
Tuurlijk. Ga je dan koken? En drinken we biertjes?quote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef sergeantpeppers het volgende:
[..]
jij wel met je kort en pittig vlotte kapsel ...
wanneer is de huishoudbeurs weer?
Thepainquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:31 schreef ThePain het volgende:
[..]
hoe oud ben je 34 ??? zit je in je moeders kelder ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |