lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:20 schreef 2dope het volgende:
Dat heet de friendszone knaapje. Waarschijnlijk ben je tyfuslelijk maar een goed luisterend oor.
Welkom in het leven, waar meisjes alles doen voor aandacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:18 schreef ThePain het volgende:
Je gaat toch niet 2 maanden lang verliefd doen en jou leven vertellen en zeggen dat je mij leuk vind wat is dat voor iets ..
hou je kanker smoel flikker waar woon jequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:20 schreef 2dope het volgende:
Dat heet de friendszone knaapje. Waarschijnlijk ben je tyfuslelijk maar een goed luisterend oor.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef ThePain het volgende:
[..]
hou je kanker smoel flikker waar woon je
Dat Nederlands van hem is gezien zijn OP nu ook niet echt één van zijn sterkste punten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:19 schreef Siniti het volgende:
Alweer een Engelse TT. Dit is een Nederlands forum ja.
WAJO.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef ThePain het volgende:
[..]
Ik was wel meteen met je naar bed geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:18 schreef ThePain het volgende:
Ben je 2 maanden bezig om wat te fixen alles gaat goed
Wil je nu volgende week afspreken zegt ze in eens ik heb een vriend![]()
Wat is dat voor kanker streek ? mij beetje lekker maken tering hoer![]()
Je gaat toch niet 2 maanden lang verliefd doen en jou leven vertellen en zeggen dat je mij leuk vind wat is dat voor iets ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die chick wilde al niet afspreken, waarom hij wel denk je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef ThePain het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:21 schreef ThePain het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |