Zoveel tijd heb je niet nodig, gewoon positie openen met stoploss..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:37 schreef edwinh het volgende:
[..]
nee ik denk het niet, ik heb ook eens een demo geopend en voor dag handel lijkt het wel aardig....echter heb ik daar geen tijd voor
ik ben dan wel geen lurker, maar idd zeer interessant!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Inderdaad, deze link van Melandri is toch wel de belevenis voor deze week. Ik denk dat een aantal lurkers die niet posten in dit topic daar nu ook een rekening openen.
Wat ik niet helemaal snap hoe die margin daarin is ingebouwd......quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:47 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Zoveel tijd heb je niet nodig, gewoon positie openen met stoploss..
Geen probleem! Ik vind het al tof dat je het uberhaupt wilt checkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:37 schreef sitting_elfling het volgende:
Nee, vergeten. Mijn excuses. Zal het morgen even doen. We hadden vandaag ook wel erg vroeg pauze gehouden ivm. saaie beursweek.
Ik zit er net weer achter, heb verder niet zo heel veel te doen gelukkig dus heb wel even de tijd om het te checken. Zal het direct ff doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Geen probleem! Ik vind het al tof dat je het uberhaupt wilt checken
Ik ga er van uit, gezien de 'engelse' tak van RBS dat het sowieso CAC/DAX/AEX/S&P/DJ betreffende de indices .. dat is voor mij voldoende.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:50 schreef dvr het volgende:
Op welke beurzen kun je met Marketindex handelen? Gek genoeg zie ik dat niet op hun site staan, en voordat ik dat weet, weet ik niet of het de moeite is een account te openen..
hoi sitting,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Hier het fund report van Carmignac investissement.
Het ziet er opzich wel goed uit, maar is zoals ik al zei niet geheel ongeschonden door de crisis gekomen en heeft wel wat last van de fundholders op dit moment. Zolang de beurzen omhoog gaan is het goed, maar als we straks een grotere crisis krijgen gaat ook dit fonds op de kop. Uiteraard zijn de resultaten van het fonds goed
http://uploading.com/files/fcce2111/carmignac%2Binvestment.pdf/
Ik zal eens even kijken nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:23 schreef edwinh het volgende:
[..]
hoi sitting,
zou jij eens met je BBT in een grafiek kunnen plotten, de nikkei en de yen tijdens de japan crisis?bijvoorbaat dank
merci ik denk dat we namelijk veel van dit scenario zullen terug zien in de komende jaren, er is alleen 1 maar, de dollar is nog de wereld reserve munt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik zal eens even kijken nu
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 12:28 schreef edwinh het volgende:
[..]
merci ik denk dat we namelijk veel van dit scenario zullen terug zien in de komende jaren, er is alleen 1 maar, de dollar is nog de wereld reserve munt.
Als je ziet hoeveel de dollar al zakt .. en ziet hoe weinig paniek er tot dusver is, zal er pas echt paniek komen als de dollar plots door een extern proces -5% naar beneden wordt getrokken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:04 schreef edwinh het volgende:
vooral in het eerste plaatje is goed te zien dat het devalueren van de munt uiteindelijk de koersen hoger zet......de vraag is alleen hoever kan de dollar nog zakken voor er dollar paniek ontstaat en ontkoppeling van de munt. Ik denk dat de FED toch wel de munt probeert aan te sterken wat de koers weer doet dalen.
Ik kijk net even naar die grootste aandeelhouder. Das geen domme actie wat hij heeft gedaan, hij vergrootte zijn positie rond 12/08 toen devgen erg laag stond en kocht zo'n 500.000 aandelen bij. En sinds dien is de koers van ruw weg 4 naar 11 gegaan. Voor de rest kocht hij zo'n 1.7 miljoen aandelen 15 euro, dus in totaal heeft hij nog steeds dik verlies op Devgen. Voor de rest ben ik niet erg onder de indruk van de andere grote aandeelhouders, petercam en KBC etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:12 schreef tony_clifton- het volgende:
Weer zaakjes gedaan denk ik.
Na een greenshoot van 15% op devgen was de dag erna 10% teruggevallen, toen bijgekocht, nu staat er in de krant een geweldig groot interview met de grootste aandeelhouder. Belangrijke quote is wel dat hij biotech een pokerspel vindt, dus dat je niet moet investeren in de sector indien je niet bereid bent verlies te lijden.
Aan de andere kant verwacht ik maandag wel een boost.
wb Carmignac: Je rapportje geeft een 4% front load fee. Voor degenen die erin geinteresseerd zijn, Fundix geeft het met 1% front load, scheelt toch weer 3%quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 11:41 schreef sitting_elfling het volgende:
Hier het fund report van Carmignac investissement.
Het ziet er opzich wel goed uit, maar is zoals ik al zei niet geheel ongeschonden door de crisis gekomen en heeft wel wat last van de fundholders op dit moment. Zolang de beurzen omhoog gaan is het goed, maar als we straks een grotere crisis krijgen gaat ook dit fonds op de kop. Uiteraard zijn de resultaten van het fonds goed
http://uploading.com/files/fcce2111/carmignac%2Binvestment.pdf/
Nice, 15e van de 161 dit jaar, thxquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:34 schreef sitting_elfling het volgende:
Oh, en voor de rest is Biotech wel degelijk booming bussiness wat betreft aandelen. Nogmaals dank, ik zal iig hierdoor weer een aantal aandeeltjes opschrijven die me interesse hebben. Zie hier onder het lijstje hoe Devgen het doet, t.o.v zijn concurrenten. Zoals je ziet, booming..
![]()
[ afbeelding ]
Wat ik dus met het grafiekje wou laten zien, is dat een 'revenue growth' niet nodig is, voor een eventuele stijging in de beurskoersen. Rationaliteit is weer ver te zoeken soms. Zoals je ook ziet in het vorige plaatje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:20 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Heb net 't artikel nog eens gelezen en hij mikt op 50 tot 60% omzetgroei de komende jaren. Ikzelf rond dat dan af naar een kleine 40%, om zeker te zijn. Ga 't jaarverslag er nog eens bijnemen om te vergelijken met wat ik daar daarover kan vinden.
Uhu, dat is ook waar ik voor ga. Eén klepper kan genoeg zijn om 4 overige faillisementen rendabel te maken, maar daar ga ik nochtans niet van uit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:46 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat ik dus met het grafiekje wou laten zien, is dat een 'revenue growth' niet nodig is, voor een eventuele stijging in de beurskoersen. Rationaliteit is weer ver te zoeken soms. Zoals je ook ziet in het vorige plaatje.
Maargoed, da's utopie/once in a lifetime natuurlijk, daar gaan we niet van uit.quote:Titan Pharmaceuticals, Inc. Announces FDA Approval Of Fanapt (Iloperidone) For The Treatment of Schizophrenia
Wednesday, 6 May 2009 10:23pm EDT
Titan Pharmaceuticals, Inc. announced that it has received U.S. Food and Drug Administration (FDA) approval to market Fanapt (iloperidone), an atypical antipsychotic, for the acute treatment of adult patients with schizophrenia, a chronic debilitating disorder which affects more than two million Americans, and millions more worldwide.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |