Oh ja.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja.
MOR HET GAAT OOK NOG ES OVER Q DR KUTJE, STOP MET LEZEN OF PAK EEN EMMER ERBIJ!
Soooooooollyquote:
Alweer of nog steeds???????????quote:
Ooooooh pfieuw.quote:
Een Gilles de la Tourette patient?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh pfieuw.
Pijpen neuken beffen zaad in mn oog !
Das de verkeerde volgorde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh pfieuw.
en op je wekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooh pfieuw.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de verkeerde volgorde.
Pijpen -> Zaad in je oog
Beffen -> Neuken (niet andersom)
Ho ff. Dus na het neuken bef je niet meer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de verkeerde volgorde.
Pijpen -> Zaad in je oog
Beffen -> Neuken (niet andersom)
quote:
Pijpen na het neuken dat willen ze allemaal wel he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ff. Dus na het neuken bef je niet meer?
Ja, preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pijpen na het neuken dat willen ze allemaal wel he?
Ooooooh gelukkig ga ik nu naar huis.
Doei
Niet direct er na. Ik ga niet eerst de boel afdichten en het vervolgens zelf eruit likkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ff. Dus na het neuken bef je niet meer?
Ja nee HO, DAT heb ik allemaal al es uitgelegd, dan had je maar op moeten lettenquote:
En je vriendin moet je wel zuigen nadat je dr hebt lopen batsen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet direct er na. Ik ga niet eerst de boel afdichten en het vervolgens zelf eruit likken![]()
Jij ging toch naar huis? Check je je oog nog ff?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nee HO, DAT heb ik allemaal al es uitgelegd, dan had je maar op moeten letten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |