Laat me raden, kost teveel moeite?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, dat zou kunnen, als je veel staat![]()
![]()
Ik en staan![]()
![]()
Smakelijk!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:04 schreef nieslief het volgende:
Ha de oppassen komen binnen ga lekker eten. Doei
*Stoffer en blik pakt.quote:
"Ik moet je wat bekennen. Ik heb het kutje van Q gelikt. EN JE MAG NIET MEEDOEN WHEHEHEHEHEHEHEHE"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:06 schreef oh-oh het volgende:
GODSKOLERE die klote stalker![]()
Wanneer gaan we uit eten?
NOOIT!
Je bent toch niet lesbisch of wel?
Ik ben voor het eerst ff echt boos op m geworden.
Eikel
Die vent die belt ook echt altijd ongelegen, als ik net 4 lijnen heb hangen of zo hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Ik moet je wat bekennen. Ik heb het kutje van Q gelikt. EN JE MAG NIET MEEDOEN WHEHEHEHEHEHEHEHE"
en dan ophangen
Maar, ga je altijd met hem in gesprek dan? Je hangt niet gewoon op op het moment dat je weet wie het is?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Shit ja eigenlijk had ik gewoon ja moeten zeggen ook he.
Maar tis zo een kutsmoes, lesbisch zijn
Kutsmoes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Shit ja eigenlijk had ik gewoon ja moeten zeggen ook he.
Maar tis zo een kutsmoes, lesbisch zijn
Dat laatste lijkt me wel het slimste, voor dit soort figuren is negatieve aandacht ook gewoon aandacht en daar kicken ze op. Als jij hem er standaard op pleurt zodra je door hebt dat hij het is is de lol er wss snel afquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ga je altijd met hem in gesprek dan? Je hangt niet gewoon op op het moment dat je weet wie het is?
Dat kan ik niet doen, hij moet ook wel eens doorverbonden worden en zo hequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, ga je altijd met hem in gesprek dan? Je hangt niet gewoon op op het moment dat je weet wie het is?
"ik lig momenteel even iemand te pijpen. Kun je met een uur terug bellen?"quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat kan ik niet doen, hij moet ook wel eens doorverbonden worden en zo he![]()
Hij belt nu alweer![]()
"je bent een verschrikkelijk lieve meid , je weet heel erg goed je zaken te regelen, maak je niet zo druk lieverd, doe niet zo boos, zijn we nu weer vriendjes?"
Nee joh, dat doe ik meestal zittend op mn knieënquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ik lig momenteel even iemand te pijpen. Kun je met een uur terug bellen?"
Detailsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, dat doe ik meestal zittend op mn knieën
En dan met je mond vol praten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
"ik lig momenteel even iemand te pijpen. Kun je met een uur terug bellen?"
Anyhow, ik hoop m voor t weekend niet meer dr aan te krijgen.quote:
Heb je zn adres trouwens? Overwogen hem pizza's te sturen? Of zand?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Anyhow, ik hoop m voor t weekend niet meer dr aan te krijgen.
En als ie weer belt vlak voor half 6, waar ie wel een gewoonte van maakt de laatste tijd, dan neem ik lekker niet op want ik heb nr melder
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb je zn adres trouwens? Overwogen hem pizza's te sturen? Of zand?
Allemaal detailsquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
hijs klant hier, dus dat kan ik echt niet maken.
Nee dat schiet niet echt opquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:17 schreef Morretje het volgende:
Oh jeumig, oh-oh, hij maakt het wel bont he.. Het helpt nog niet echt, dat ie 'klant' bij jullie is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |