geen kassa gekeken zeker, met plan b is het onzeker wat er gebeurd, maar met plan staat iedereen met zijn claim tegen dsb/scheringa en een doos op straat!!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Plan B? Plan A met Lone Star lijkt mij het beste.
aandelen naar klantenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:20 schreef capricia het volgende:
wat is plan B, wat weten we daarvan?
Niet als ze gewoon gaan betalen. Als ze het niet kunnen betalen is het denk ik beter dat het huis geliquideerd wordt. Belangrijker is het dat de spaarders nog over hun geld kunnen beschikken zonder dat andere banken daar voor opdraaien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:18 schreef thefreakje het volgende:
maar met plan staat iedereen met zijn claim tegen dsb/scheringa en een doos op straat!!!!
leg eens uit in wat meer woorden, aub..quote:
`Jammer dat u van ons een zootje onnodige koopsompolissen hebt, maar nu krijgt u van ons aandelen in een prachtbedrijf er voor terug!´quote:
meer weten we niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:21 schreef capricia het volgende:
[..]
leg eens uit in wat meer woorden, aub..
ok.quote:
Eerst schieten dan praten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik denk dus dat de Texaanse cowboys lak aan dat advies hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |