Eerst schieten dan praten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 16:14 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik denk dus dat de Texaanse cowboys lak aan dat advies hebben.
?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onderhandelingen over DSB op tv. Ongelooflijk.
Ongelooflijk idd, waarom in hemelsnaam op deze manierquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Onderhandelingen over DSB op tv. Ongelooflijk.
Bij Nova was te zien hoe Dorrepaal naar Scheringa belde om plan B voor te leggen. Het houdt in dat spaarders / depositohouders 1/3e inleveren en omwisselen in aandelenkapitaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef eleusis het volgende:
Waar hebben jullie het toch over? Ik zette zelfs mijn TV aan (bij grote uitzondering weer eens), maar zag alleen maar Derksen en Rayman.
Wie daar in trapt, lijkt me ook rijp voor het gesticht. Waarom zou je in godsnaam aandelen accepteren van een bedrijf wat enkel kan leven bij de gratie van het vertrouwen. Het vertrouwen wat volledig is verdwenen door alle problemen en pers van het laatste jaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij Nova was te zien hoe Dorrepaal naar Scheringa belde om plan B voor te leggen. Het houdt in dat spaarders / depositohouders 1/3e inleveren en omwisselen in aandelenkapitaal.
De 'haircut' moet dan ook opgeschroefd worden van 1 naar 1,8 miljard (door DNB). Die 2 voorwaarden samen zouden voor een redding kunnen zorgen.
Maar de meest beursgenoteerde bedrijven en banken leven toch bij gratie van het vertrouwen van de mensen (en aandeelhouders)?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie daar in trapt, lijkt me ook rijp voor het gesticht. Waarom zou je in godsnaam aandelen accepteren van een bedrijf wat enkel kan leven bij de gratie van het vertrouwen. Het vertrouwen wat volledig is verdwenen door alle problemen en pers van het laatste jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |