Lees de tweet dáárvoor:quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
zie ik niet in zijn tweet:
"# Waarom staat er niemand aan de achterkant van de rechtbank?! 0! Niemand!half a minute ago from txt
zou kunnen jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Oh, DannyMekic' verwacht de investeerder bij de zaak?
ik had je "?" gemist...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:45 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Lees de tweet dáárvoor:
Houdt de media de dienstingang in de gaten? Zou het kunnen zijn dat er zodirect een geheim bezoekje wordt afgelegd door iemand?
Rechters zijn ambtenaren, maar vallen niet onder het ambtenarenreglement (aparte regelingen die niet door de minister van Binnenlandse Zaken aangepast kan worden om hun onafhankelijkheid te garanderen). En... van de vier zittingen waren er twee buiten kantoortijden, dus als het moet dan wil een rechter nog wel even komen opdraven...quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:48 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand trouwens of rechters ambtenaren zijn? Zo ja, kan het nooit later worden dan 17:30...
Danny weet nog van niets...quote:
Misschien speculeert DNB weer, daar zijn ze goed inquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Mja, dat is behoorlijke speculatie. De rechter doet uitspraak en licht DNB niet eerst in.
quote:
hij heeft al die tijd buiten gestaan, net zo als wij, meer dan een hoax creator is het niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet op het laatst binnen komen vallen en wat opmerkingen maken als je daarvoor niet hebt meegelezen, ok?
bron?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:09 schreef Apoca het volgende:
Op het nieuws is dat Bos via de Wabeke regeling "gedupeerde" voor een deel wilt helpen...
Met andere woorden mijn belastinggeld gaat nu ingezet worden??
Lul nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:10 schreef thefreakje het volgende:
[..]
hij heeft al die tijd buiten gestaan, net zo als wij, meer dan een hoax creator is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |