Voor afvallen zijn volgens mij tig topics op Fok!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:21 schreef JeOma het volgende:
Heb trouwens een YOUW8 weegschaal, hier nog meer mensen? Ik wil buddy's...Hier mijn screenie... dat vetpercentage is trouwens "vette" nep, op dat ding in de sportschool is 't 18% ofzo. Nog steeds te vadsig, maar niet dodelijk...
[ afbeelding ]
Het lijkt me eerder dat er voor de mannen geen trend waarneembaar is. Heb je hier echt een correlatiecoėfficient voor berekend?quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:24 schreef nVincible het volgende:
Hmm, uit verveling de eerste twee pagina's in een grafiek gezet :p
[ afbeelding ]
Grappig dat de mannen (bovenste trendlijn) een beetje hetzelfde gewicht hebben, en vrouwen duidelijk naar lengte hun gewicht toeneemt
Joh, dat is net aan 2000kcal. Mijn onderhoud zit al op 3500kcal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Voeding-voeding-voeding. Iedereen kan aankomen, dus ook jij. Begin eens met koolhydraatrijk (en dan bij voorkeur wel volkoren, want das nou eenmaal gezonder en je hoeft geen magere/halfvolle/light crap te nemen) dieet met 6 maaltijden per dag:
Ontbijt: Flinke portie Brinta of kwark met cruesli
Brunch: 2 sneden bruinbrood met kaas/kip/pindakaas
Lunch: 2/3 sneden brood, beker melk/drinkyoghurt, banaan of appel ofzo
Snack: mueslireep, fruit, snee brood
en dan avondeten met voldoende vlees, groente en .. pasta/aardappel/rijst.
En dan nog sporten (vandaar ook alvast wat eiwitjes, kun je nog uitbreiden) erbij en je gaat groeien
Oh moest dat er ook bij? In dat geval: normaal 85kg. En als ik een keer op straat iemand in elkaar wil meppen of ik word in elkaar gehoekt ehm... ook 85kg.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:27 schreef PjotrXII het volgende:
1,85 en weeg 104 kg. Voor gevechten ca. 95-98kg.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef JeOma het volgende:
[..]
Oh moest dat er ook bij? In dat geval: normaal 85kg. En als ik een keer op straat iemand in elkaar wil meppen of ik word in elkaar gehoekt ehm... ook 85kg.
Woow, ben jij niet heel licht en dun dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
Man
1.75 m (schat ik)
61 kilogram
23 jaar
Haha, dikzakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:27 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Woow, ben jij niet heel licht en dun dan?
We wegen ongeveer hetzelfde en zijn ongeveer even lang, alleen jij bent een man van 23 en ik een meisje van 17
Of valt het in verhouding juist heel erg mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |