quote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef PjotrXII het volgende:
Man, 1,55 en 143kg.
edit: ik ben vol(slank) en niet dik!
Man, 1,55 en 143kg.
Man, 1,55 en 143kg.
Man, 1,55 en 143kg.
Ik vind het trouwens wel raar dat als je een vent ziet van 80 kilo het er normaal uit ziet maar een meid van 80 dat ze al echt dik begint te worden. Heeft dat te maken met de genen ofzo?quote:
Mannen hebben meer spiermassa. Weegt meer maar neemt minder ruimte in. Vet neemt meer ruimte in. Bovendien zijn de meeste mannen langer dan vrouwen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat als je een vent ziet van 80 kilo het er normaal uit ziet maar een meid van 80 dat ze al echt dik begint te worden. Heeft dat te maken met de genen ofzo?
Mannen hebben meer spiermassa en spieren zijn zwaarder dan vet.quote:Op zondag 1 november 2009 20:36 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel raar dat als je een vent ziet van 80 kilo het er normaal uit ziet maar een meid van 80 dat ze al echt dik begint te worden. Heeft dat te maken met de genen ofzo?
ben je echt 1,55?quote:Op zondag 1 november 2009 19:18 schreef PjotrXII het volgende:
Man, 1,55 en 143kg.
Ik ben een man, dus dan gaat die vlieger sowieso nie.quote:Op zondag 1 november 2009 21:41 schreef Daniane het volgende:
[..]
ben je echt 1,55?
dan ben je echt wel .... dik. ik ben 1.55 en weeg 96 kilo minder.
Hoezo? Omdat je een man bent, ben je sowieso niet dik?quote:Op zondag 1 november 2009 22:10 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Ik ben een man, dus dan gaat die vlieger sowieso nie.
IK GA HET NOG 1 X ZEGGEN, IK BEN VOL(SLANK) EN DAARMEE IS DE KOUS AF!quote:Op zondag 1 november 2009 22:19 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat je een man bent, ben je sowieso niet dik?
Je klinkt als Obelix.quote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
IK GA HET NOG 1 X ZEGGEN, IK BEN VOL(SLANK) EN DAARMEE IS DE KOUS AF!
Even lang en ongeveer 2x zo zwaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 18:06 schreef Pien85 het volgende:
1.67m en 44 kilo. En ja, ik eet gewoon 3 fatsoenlijke maaltijden op een dag om dat gezeik ook meteen te voorkomen
Ach man, je moet eruit zien alsof je een handgranaat hebt ingesliktquote:Op zondag 1 november 2009 22:23 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
IK GA HET NOG 1 X ZEGGEN, IK BEN VOL(SLANK) EN DAARMEE IS DE KOUS AF!
Vrijwel iedereen heeft straie! Dus kappen!quote:Op zondag 1 november 2009 22:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ach man, je moet eruit zien alsof je een handgranaat hebt ingeslikt
Maar niet iedereen omdat ze dik zijn geworden. Je kan het ook krijgen van bepaalde medicijnen, en dat is ronduit kutquote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen heeft straie! Dus kappen!
Ik en mijn vriend hebben het allebei op onze bovenbenenquote:Op maandag 2 november 2009 00:20 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Maar niet iedereen omdat ze dik zijn geworden. Je kan het ook krijgen van bepaalde medicijnen, en dat is ronduit kut
Heel apart inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik en mijn vriend hebben het allebei op onze bovenbenen![]()
Heel apart, zonder dat we het eerst van elkaar wisten.
Allebei zijn we nog nooit echt dik geweest (nouja ik was best mollig als 1 jarig kind) en ook allebei nog nooit zwanger
![]()
Geen idee of het door medicijnen komt maar ik heb het al best lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |