kan wel wezen maar er is ook nog zoiets als dat ik graag ook nog elders blijf postenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nu gaat editen staat het wss toch nog in de google cache, so who cares![]()
En als ze lelijk doet tegen Ynske moet ze worden gebanned want Ynske is fotograaf dus soort-van crew, en dan ist crewbashing en daar houdt Danny niet van
Vogel dan de beginpost even weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan ziet ze wie er hier over begon en dan krijgt die weer ellende.
Er is al zoveel ellende op de wereld![]()
![]()
Maar jij bent een man, dus dat is niet interessant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef Barbaaf het volgende:
*PM box opschoont voordat mensen onterecht denken dat ik ze blokkeer en vervolgens wat ze me privé willen melden maar openbaar gooien
Had ik al 'ns verteld dat ik wel 'ns gemodderworsteld heb?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Ynske is gewoonen heel goed in het zich op de grond gooien en katten achtervolgen.
Zit te schudden van het lachen *quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut nee, dat zou ik nooit doen![]()
Er staat toch Danny?
edit: KAK al 3x gequote![]()
Tot over 2 weken dan maar![]()
!
? Ik begon er niet over hoor en ik kan geen posts van anderen wegvogelenquote:
Ook niet als je weet dat ik het tegen drie dames moest opnemen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar jij bent een man, dus dat is niet interessant.
Da's toch ook wel eens prettig, af en toe?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en voelt zich ontzettend schuldig dat ze nu niets met die foto's doet, maar mehn heb t gevoel enorm gezopen te hebben
tis al goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
? Ik begon er niet over hoor en ik kan geen posts van anderen wegvogelen
En die ene post die ik quote heb ik al aangepast.
Oh nee was niet tegen jou gericht hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
? Ik begon er niet over hoor en ik kan geen posts van anderen wegvogelen
En die ene post die ik quote heb ik al aangepast.
Dat wil ik ooit ook nog eens, en dan laat ik ze nog wel winnen ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ook niet als je weet dat ik het tegen drie dames moest opnemen?
Dus het gaat meer om andere users uit dat subforum dan het onderwerp ter sprake. Omdat het eigenlijk nergens in een topic staat. Zoiets bedoel je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan wel wezen maar er is ook nog zoiets als dat ik graag ook nog elders blijf posten
k vind t gewoon niet fijn dat als ik t al met een omweg doe, men vervolgens wle nog die koppeling gaat maken met dat kerst gedoe in 1 post
Whihihi. Misschien moeten we het even wijzigen in ehm... wat zou een leuke codenaam zijn, maar dan zonder goudhamsters?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut nee, dat zou ik nooit doen![]()
Er staat toch Danny?
edit: KAK al 3x gequote![]()
Tot over 2 weken dan maar![]()
!
als t van t bier was wel jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's toch ook wel eens prettig, af en toe?
denk tquote:Komt dat door de ABkuur?
Ik wil heul geen dronken foto's!quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en voelt zich ontzettend schuldig dat ze nu niets met die foto's doet, maar mehn heb t gevoel enorm gezopen te hebben
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
-knipperdeknipknip-
OMG, zie de tweede hit![]()
![]()
En doordat jij erop gegoogled hebt staat het nu in de cachequote:
Wat is er mis mis met KUTWIEF (des Qweas)?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihi. Misschien moeten we het even wijzigen in ehm... wat zou een leuke codenaam zijn, maar dan zonder goudhamsters?
Ik bedoelde een codenaam ipv wat Loveless had geschreven over Dannyquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is er mis mis met KUTWIEF (des Qweas)?
ow wacht, googlt ze vast ook op.
-knipperdeknipknip-quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is er mis mis met KUTWIEF (des Qweas)?
ow wacht, googlt ze vast ook op.
ja nou dat bedoel ik dusquote:
poeiliewoesliequote:Op vrijdag 16 oktober 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schatje, wij zijn het alleen nog maar met elkaar eens toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |